Voiko peräpukamista kärsivä enää ikinä nauttia tai ylipäätänsä
harrastaa spontaania seksiä?
Huomasin pukamat tänään ja taidan kuolla häpeään... Päättyikö mun seksielämä nyt tähän?
Vertaistukea kaivataan!
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 15:56"]Haha UP! xD
[/quote]
Mitä hekotat, Urpo?!
No oman miehen kanssa voi. En kyllä aatellu kenellekään muulle omiani esitellä. Jos tulee ero tai puoliso vaikka kuolisi, pakko olisi seksi hoitaa siitä lähtien yksin.
Kiusallinen vaiva, joka voi pahimmassa tapauksessa lähes halvaannuttaa koko elämän.
Suosittelen jättämään kaikki "diiba-daaba"-voiteet joita myydään apteekissa, sillä niistä ei ole mitään apua. Jos et halua kärsiä, niin tilaa pikimmiten leikkausaika LaserTilkasta. Siellä on käytössä uusin tekniikka, josta ei jälkikupuja tule kuten perinteisillä menetelmillä.
Se olisikin melko ällöttävää, jos peräpukamista jäisi muistoksi jälkiKUPUja!
Miten peräpukamat halvaannuttaa elämän?
No just joo, että ihan leikkaukseen pitäisi mennä. Ei ne lasertoimenpiteetkään mitään ihan pikkujuttuja ole. Toki siinä tapauksessa, että paljon vaivoja pukamista, mutta kyllä niitä ensiksi kannattaa yrittää hoitaa voiteilla.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:21"]
No just joo, että ihan leikkaukseen pitäisi mennä. Ei ne lasertoimenpiteetkään mitään ihan pikkujuttuja ole. Toki siinä tapauksessa, että paljon vaivoja pukamista, mutta kyllä niitä ensiksi kannattaa yrittää hoitaa voiteilla.
[/quote]
10 vuotta kokemusta. Kyllähän ne siinä menee ja mukana roikeltaa, hautaan asti.
Paheneeko ne aina, vai voiko vaan antaa olla ja jättää hoitamatta? Opetella ns. elämään sulassaa sovussa pahkuroidensa kanssa (jos eivät ole kivuliaat, tai muuten vaivaa). :D
Ei ole pahentunut tässä 10 vuoden aikana. (Voisin antaa yksityiskohtaisempaakin tietoa, mutta se kuulostaa ällöltä. Sanotaan vain, että tilassa on vaihtelua, mutta perustila on pysynyt samana tän ajan.)
Jos käytätte sitä naisten normaalia reikää, eikä viemärireikää, niin ei peräpukamista haittaa ole. Mutta jos viemärireikä on yleisessä käytössä niin hoitaisin ongelman nopeasti ja huomaamattomasti.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:26"]Ei ole pahentunut tässä 10 vuoden aikana. (Voisin antaa yksityiskohtaisempaakin tietoa, mutta se kuulostaa ällöltä. Sanotaan vain, että tilassa on vaihtelua, mutta perustila on pysynyt samana tän ajan.)
[/quote]
No onko vaikuttanut seksielämään?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 16:30"]
Jos käytätte sitä naisten normaalia reikää, eikä viemärireikää, niin ei peräpukamista haittaa ole. Mutta jos viemärireikä on yleisessä käytössä niin hoitaisin ongelman nopeasti ja huomaamattomasti.
[/quote]
Sinäkö? Kiitos, mutta ei kiitos.
Haloo miehilläkin on pukamia, se mihinkään vaikuta...
13, ei. En muista "niitä" ko. tilanteessa. Mut mulla onkin tehokas suojapuska.
Minua ei pukamat haittaa. Tuossa juuri esittelin ulos tursuavia pukamiani miehelleni ennen kuin hän lähti töihin.
No niin ap siitä vaan sitten suojapuskaa kasvattamaan.
Mulla tuli pukamat kun kuopusta pukersin maailmaan. Siitä on jo yli 18 vuotta. Pukamista ei ole mitään haittaa eikä ne ole muuttuneet mitenkään tänä aikana. Olen edelleen saman miehen kanssa eikä pukamat haittaa seksissä mitenkään (tosin meillä ei ole kakkonen käytössä eikä ole koskaan ollutkaan).
Jos ero tulisi tai mieheni kuolisi, voi olla, että kävisin leikkauttamassa pukamani ennen seksiä uuden miehen kanssa. En varmaankaan haluaisi esitellä pukamiani uudelle miehelle.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:06"]Itselläni on ollut raskauksienjälkeen pukamia,hoitanut voiteilla. Vaivat loppuneet. Ei näy ulos päin. Ja kyllä mies katselee sinnekinja kuulemma hyvältä näyttää :) Ja kyllä, miehenikin on joskus kärsinyt samasta vaivasta ilman synnytyksiäkin.
[/quote]
Eivätkö näkyneet ulospäin ennen voiteitakaan, vai hävisivätkö kokonaan?
Antaako teidän miehet teille suuseksiä pukamista huolimatta?
Haha UP! xD