Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen liian äänekäs seksissä

Vierailija
27.09.2014 |

Vingun kuin mikäkin pikkutyttö enkä osaa hillitä itseäni vaikka kuinka yritän :/ Mies tykkää mutta itseäni vähän hävettää. Onko teillä vastaavaa ongelmaa? Miten ratkaisit ongelman? Vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suukapula varmaan olis paras. Asutko mun naapurissa? Kuulostaa ainakin tosi tutulta toi ongelma.

Vierailija
2/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se muuten häiritse, muuten kuin jos joku on kuulemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun mies tykkää? Ja mikä hävettää? Miksi yleensä olet äänekäs? 

Vierailija
4/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma siinä on, jos se on sinulle luontaista, ja miehesi tykkää? Varmasti eri asia, kuin ne palosireeniä imitoivat pissikset, joiden kirkumisen ainoa funktio tuntuu olevan ilmoitusluontoinen "hei meillä nussitaan!".

Vierailija
5/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:26"]Miks sun mies tykkää? Ja mikä hävettää? Miksi yleensä olet äänekäs? 
[/quote]

Miehen mielestä ääntelyni on kiihottavaa. Ääntelen koska nautinto on pakko saada jollain tavalla ulos. Ääntelyn suuri määrä hävettää.
-ap

Vierailija
6/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kokeilisit jättää äänihuulten värisyttämisen pois. Antaisit ilman tulla vain keuhkoista huohotuksena. Kokeile vaikka sanoa "AAAA" ja sitten heti perään hönkäiset vain ilmaa jättäen äänihuulet rauhaan. Huomaat eron.

En tosin tiedä onko tästä neuvosta mihinkään, jos tuo ääntely on sinulle jotenkin "ohjelmoitu"? Itse en ääntele lainkaan seksissä, ja tuntuu ihmeelliseltä, suorastaan vaikealta uskoa, että joillakin tuo ääntely on tuolla tavoin ikään kuin pakonomaista... no mutta sovitaanko, että kokeilet? Ihan uteliaisuuttani olisi vain mielenkiintoista tietää, onko kyseessä todellakin sellainen asia, jolle ei vain voi mitään, vai voiko siitäkin (halutessaan) oppia pois. 

Vierailija
7/7 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis, i feel you -_-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi