Mikä on Palstasivuttajan missio?
Milloin missäkin keskustelussa on välissä viesti, jossa lukee "Sivu 2" tai vastaavaa. Kuka täällä sivuttaa ja miksi?
Kommentit (8)
Koska ne joilla mobiili tökkii eivät osaa/viitsi.
Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:59"]Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee.
[/quote]
Ei kun mobiiliselain ei näytä kakkossivun linkkiä jos viestejä 26-50.
Kakkossivun saa tällöin näkyviin joko postaamalla ketjuun tai lisäämällä /sivu/2 osoitteeseen ja laiskat paskat ei jaksa kirjottaa osoitteeseen ja postaavat joutavia.
Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:05"]Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.
[/quote]
Eli just kuten vitonen kirjoitti. Mitä uutta halusit tuoda tällä avautumisellasi?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:05"]Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.
[/quote]
Eli just kuten vitonen kirjoitti. Mitä uutta halusit tuoda tällä avautumisellasi?
[/quote]
No ai sori kun en kerenny lukemaan tuotakaan viestiä. Jos sun päivä nyt meni pilalle niin soriiiiiiiiiiiii!
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:59"]Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee. [/quote] Ei kun mobiiliselain ei näytä kakkossivun linkkiä jos viestejä 26-50. Kakkossivun saa tällöin näkyviin joko postaamalla ketjuun tai lisäämällä /sivu/2 osoitteeseen ja laiskat paskat ei jaksa kirjottaa osoitteeseen ja postaavat joutavia.
[/quote]
Kiitos :D
t. Daiju
Koska mobiili tökkii.