Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on Palstasivuttajan missio?

Vierailija
26.09.2014 |

Milloin missäkin keskustelussa on välissä viesti, jossa lukee "Sivu 2" tai vastaavaa. Kuka täällä sivuttaa ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mobiili tökkii.

Vierailija
2/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne joilla mobiili tökkii eivät osaa/viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee.

Vierailija
4/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:59"]Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee.
[/quote]

Ei kun mobiiliselain ei näytä kakkossivun linkkiä jos viestejä 26-50.

Kakkossivun saa tällöin näkyviin joko postaamalla ketjuun tai lisäämällä /sivu/2 osoitteeseen ja laiskat paskat ei jaksa kirjottaa osoitteeseen ja postaavat joutavia.

Vierailija
5/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.

Vierailija
6/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:05"]Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.
[/quote]

Eli just kuten vitonen kirjoitti. Mitä uutta halusit tuoda tällä avautumisellasi?

Vierailija
7/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:05"]Mulla tekee sen että ensimmäinen sivu näkyy normaalisti ja kakkossivu jää näkyvistä mutta jos ketju etenee kolmannelle sivulle asti, koko ketju sitten näkyy normaalisti.
[/quote]

Eli just kuten vitonen kirjoitti. Mitä uutta halusit tuoda tällä avautumisellasi?
[/quote]
No ai sori kun en kerenny lukemaan tuotakaan viestiä. Jos sun päivä nyt meni pilalle niin soriiiiiiiiiiiii!

Vierailija
8/8 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:59"]Voitteko valaista daijua hieman enemmän. Tekeekö se mobiili itsekseen tuollaisia? Minun ei tee. [/quote] Ei kun mobiiliselain ei näytä kakkossivun linkkiä jos viestejä 26-50. Kakkossivun saa tällöin näkyviin joko postaamalla ketjuun tai lisäämällä /sivu/2 osoitteeseen ja laiskat paskat ei jaksa kirjottaa osoitteeseen ja postaavat joutavia.

[/quote]

Kiitos :D

t. Daiju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi