steiner-lukio on täysi vitsi
http://steinerkasvatus.fi/index.php?page=copylukioops
Lukekaa nyt vaikka. Voi luoja.
Kommentit (57)
Olen itse käynyt koko 13-vuotisen Steiner-koulun. Sanoisin, että ihanteellinen koulu olisi sellainen jossa otettaisiin tiettyjä asioita Steineristä ja tiettyjä asioita peruskoulusta. Omaa lastani en Steineriin pistäisi, eivätkä ole pistäneet ketkään entiset luokkakaveritkaan.
-Mies 37v
Tapailin kerran yhtä jäbää, joka oli käynyt steinerkoulun. No ilmankos oli vähän pöpi...
Steiner-päiväkodissa töissä olleena voin sanoa että omaa lasta en sinne ikinä laittaisi. On siellä toki hyvätkin puolensa, mutta se "kulttimaisuus" oli mulle liikaa. En haluais omia lapsia siihen aivopestä, saatika muidenkaan lapsia, siksi en siellä kovin kauaa töissä viihtynytkään vaikka työkaverit, tilat jne. oli ihania
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:10"]Steiner-päiväkodissa töissä olleena voin sanoa että omaa lasta en sinne ikinä laittaisi. On siellä toki hyvätkin puolensa, mutta se "kulttimaisuus" oli mulle liikaa. En haluais omia lapsia siihen aivopestä, saatika muidenkaan lapsia, siksi en siellä kovin kauaa töissä viihtynytkään vaikka työkaverit, tilat jne. oli ihania
[/quote]
Pääseekö sinne ihan noin vain töihin? Vai pitääkö olla yhteyksiä?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 00:10"]Steiner-päiväkodissa töissä olleena voin sanoa että omaa lasta en sinne ikinä laittaisi. On siellä toki hyvätkin puolensa, mutta se "kulttimaisuus" oli mulle liikaa. En haluais omia lapsia siihen aivopestä, saatika muidenkaan lapsia, siksi en siellä kovin kauaa töissä viihtynytkään vaikka työkaverit, tilat jne. oli ihania
[/quote]
Pääseekö sinne ihan noin vain töihin? Vai pitääkö olla yhteyksiä?
[/quote]
En oikeen ees tiiä, itse olin siellä työharjottelussa opiskeluaikoina niin sitä kautta tarjosivat töitä. Olisi pitänyt sitten myöhemmin alkaa työnohella iltaisin opiskelemaan Steiner pedagokiikkaa, koska en ollut siihen sen kummemmin "erikoistunut"
Koko steiner on vitsi.
Haettiin aikoinaan esikoiselle paikkaa steinerkouluun. Koulusta tuli ilmoitus että lapsemme on hyväksytty ryhmään joka aloittaa kun lapsemme on kahdeksan vuotias. Peruttiin hakemus. Jos koulussa henkilökunta ei osaa laskea koulunaloitusvuotta oikein, niin se ei ole oikea paikka meidän lapselle.
Itse ekalla luokalla Steiner-koulussa olleena en voi kuin todeta sen olevan kuin erittäin huono vitsi, valitettavasti.
Vieläkin muistuu mieleen "oppitunti" jossa semmoinen ex-hipiltä vaikuttava boheemirouva tunki tulppaanin sipuleita multaan ja sanoi jotain tyyliin: "Näistä kaikista kasvaa kauniita kukkia. Sitten ne mätänevät, kaikki maatuu tuonne ruukkuun!" Kyseessähän oli siis elämänkatsomuksen oppitunti...
Onneksi minut erotettiin sieltä kun en ollut tarpeeksi otollinen aivopesun kohde.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:53"]Kas kun sieltä "vitsistä" on menty menestyksekkäästi jatko-opintoihin.
T: Yksi Steinerin käyneistä maistereista
[/quote]
Kuulut niihin harvoihin poikkeuksiin....
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:53"]Kas kun sieltä "vitsistä" on menty menestyksekkäästi jatko-opintoihin. T: Yksi Steinerin käyneistä maistereista [/quote] Kuulut niihin harvoihin poikkeuksiin....
[/quote]
Höpö höpö, otapa asioista selvää.
kaikki steinerkoulut on täyttä hölynpölyp*skaa
Mitäpä voisi odottaakaan "pedagogialta", joka on kehitetty lukemalla selvänäköisyyden avulla kosmista akasha-kronikkaa. Oletteko steinerin käyneet muuten itse saavuttaneet selvänäköisyyden kyvyn? Onhan teillä siihen tähtäävä pakollinen oppiainekin (eurytmia).
Kas kun sieltä "vitsistä" on menty menestyksekkäästi jatko-opintoihin.
T: Yksi Steinerin käyneistä maistereista