Miten olette selvinneet erossa
Siitä, että miehellä on 5+ vuoden suhteen jälkeen (avoliitto, kihlat) erotessa 2kk päästä jo uusi?
Tuntuu kokoajan että kaikki oli esitystä eikä ole enää edes välittänyt vaikka erotessa väitti vielä rakastavansa.
Kommentit (29)
Miehillä on aina uusi katsottuna kun eroavat. Useimmilla ollut salasuhde jo liiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä ollut se jo ennen eroa, mutta nyt vasta uskalsi esitellä. Kaikki oli esitystä ja hän halusi vain pitää sinut rauhallisena ja hyvillä mielin ettet pillastu sitten kun sivusuhde tuodaan päivänvaloon.
Tätä itsekin epäilen mutta lähinnä mietin miten selviän henkisesti tästä.
No, lapsellani on kuukautta vanhempi siskopuoli ja mitä sitä muuta voi ajatella sillä hetkellä kun ekaa yötä olin minun ja lapsen uudessa kodissa kuin että mitä minä paskalla kun ei ole peltoakaan. Se oli elämäni toiseksi paras yö lapseni syntymän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina uusi katsottuna kun eroavat. Useimmilla ollut salasuhde jo liiton aikana.
Miehet ei todellakaan eroa ja väitä vielä rakastavansa. Eihän tuo ollut ap:n mieheltä kuin manipulointia. Eivät lähde suhteesta kuin uuteen kotiin jos eivät tule äkillisesti jätetyksi.
Miehillä on tapana katsoa valmiiksi uusi naisystävä, ennen kuin ilmoittavat erosta. Aivan tavallista. Näin on ollut kaikissa pitkän elämäni parisuhteissa ja kahdessa avioliitossa.
Tilanne on toinen, jos nainen on se joka haluaa erota. Tällin ero tulee miehelle kjin salama kirkkaalta taivaalta Mies ei ole ottanut kuuleviin korviinsa naisen pyyntöjä kehittää parisuhdetta ja mies joutuu ryntäämään laastarisuhteeseen pika-aikataululla.
Mulla meni yli 2 vuotta, että elämä palautu jokseenkin normaalille tasolle. Exä löysi jo 2kk päästä uuden ja meni vuoden päästä erosta naimisiin. Nyt erosta on 6 vuotta ja minä olen vieläkin sinkkuna.
Erotessa väitti rakastavansa? Ei se olisi sinusta eronnut jos tuo olisi totta. Yritti vain pehmitellä.
Erosta selviää sillä, että kohtaa rehellisesti sen kylmän totuuden, että toinen ei sinusta välitä. Sitten itket ja suret sitä aikasi ja sen jälkeen menet eteenpäin ja lopulta mietit, että mitä lisäarvoa se urpo edes elämääsi toi.
Kyllä siitä selviää ajan kanssa!
Itselläni mies jäi kiinni pettämisestä 20v avioliiton jälkeen. Nyt 3 vuotta eron jälkeen olen onnellisempi kuin koskaan! Uusi ihana miesystävä jonka kanssa pidetty yhtä jo yli vuosi. Välillä olen kiitollinen, kun kävi näin vaikka lapsia käy yhä sääliksi. :(
N45
Mä sain just viime viikolla tietää, että mun exällä on uusi nainen. Meillä ei edes avioero ole vielä voimassa. Aika tyhjä olo 😔
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Mulla tuore ero 20v avioliitosta. Miehellä oli viimeisen vuoden ajan avioliiton ulkopuolinen suhde, joka tosin paljastui vasta eron hetkellä. Tokihan mies kielsi suhteen viime hetkiin asti, syytti avioeroa minun syykseni (en kuulemma ihaillut tarpeeksi ja seksikin oli kuulemma tylsää) ja pesi kätensä pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä ollut se jo ennen eroa, mutta nyt vasta uskalsi esitellä. Kaikki oli esitystä ja hän halusi vain pitää sinut rauhallisena ja hyvillä mielin ettet pillastu sitten kun sivusuhde tuodaan päivänvaloon.
Tätä itsekin epäilen mutta lähinnä mietin miten selviän henkisesti tästä.
Tottakai sinä selviät. Jättötapasi myös kertoo että sinut halutaan pitää varareikänä jos suhde kariutuukin. Muista pitää silloin ovi kiinni kun saapuu matelemaan luoksesi. Valehtelija on valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole ollut uusi jo vanhan suhteen aikana. Itse aloitin seurustelun miehen kanssa joka oli 2kk aiemmin muuttanut erilleen yli 10 vuoden suhteesta. Me oikeasti tapasimme vasta eron jälkeen. Olemme edelleen yhdessä melkein 10 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain just viime viikolla tietää, että mun exällä on uusi nainen. Meillä ei edes avioero ole vielä voimassa. Aika tyhjä olo 😔
Mitä odotit? Että seuraavaksi kaksi vuotta tehdään jotain ylianalyysejä kuka teki mitä teki, mitä jätti tekemättä, kuka sanoi mitä sanoi ja kuka jätti mitäkin sanomatta? Entinen puolisosi ei ole sinulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole ollut uusi jo vanhan suhteen aikana. Itse aloitin seurustelun miehen kanssa joka oli 2kk aiemmin muuttanut erilleen yli 10 vuoden suhteesta. Me oikeasti tapasimme vasta eron jälkeen. Olemme edelleen yhdessä melkein 10 vuotta myöhemmin.
Realy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit? Että seuraavaksi kaksi vuotta tehdään jotain ylianalyysejä kuka teki mitä teki, mitä jätti tekemättä, kuka sanoi mitä sanoi ja kuka jätti mitäkin sanomatta? Entinen puolisosi ei ole sinulle mitään velkaa.
Kyllä tuosta saa pahaa mieltä tuntea, vaikka ei pitäisikään exää velkaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi rakastavansa kun erosi. Kukaan ei sano niin kun lähtee tyhjän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä kahdesta vuodesta on puhunut? Erottiin talvella, reilu 6kk sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, tavattiin oikeasti seuraavana päivänä siitä kun olivat tehneet eropaperit. Harmittaa jos ihmiset luulee että olin ollut kuvioissa jo aiemmin, mutta minkäs sille voi.