Miten olette selvinneet erossa
Siitä, että miehellä on 5+ vuoden suhteen jälkeen (avoliitto, kihlat) erotessa 2kk päästä jo uusi?
Tuntuu kokoajan että kaikki oli esitystä eikä ole enää edes välittänyt vaikka erotessa väitti vielä rakastavansa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä ollut se jo ennen eroa, mutta nyt vasta uskalsi esitellä. Kaikki oli esitystä ja hän halusi vain pitää sinut rauhallisena ja hyvillä mielin ettet pillastu sitten kun sivusuhde tuodaan päivänvaloon.
Ei välttämättä ole ollut uusi jo vanhan suhteen aikana. Itse aloitin seurustelun miehen kanssa joka oli 2kk aiemmin muuttanut erilleen yli 10 vuoden suhteesta. Me oikeasti tapasimme vasta eron jälkeen. Olemme edelleen yhdessä melkein 10 vuotta myöhemmin.
Mies sanoi rakastavansa kun erosi. Kukaan ei sano niin kun lähtee tyhjän päälle.
Kuhan sanoi jotain sanoakseen.
Ahdistaa juuri se että kauan mies on esittänyt tunteitaan.
Hyvin. Kun eukko lähti niin joka kuukausi jää 1000 € enemmän säästöön tilille. Nyt on 5 vuotta kulunu ja 60 000 € rahaa tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä ollut se jo ennen eroa, mutta nyt vasta uskalsi esitellä. Kaikki oli esitystä ja hän halusi vain pitää sinut rauhallisena ja hyvillä mielin ettet pillastu sitten kun sivusuhde tuodaan päivänvaloon.
Ei välttämättä ole ollut uusi jo vanhan suhteen aikana. Itse aloitin seurustelun miehen kanssa joka oli 2kk aiemmin muuttanut erilleen yli 10 vuoden suhteesta. Me oikeasti tapasimme vasta eron jälkeen. Olemme edelleen yhdessä melkein 10 vuotta myöhemmin.
Millainen ihminen alapeukuttaa sitä että toiset ovat sinkkuina tavanneet ja vielä 10v myöhemmin yhdessä? Kateelliset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina uusi katsottuna kun eroavat. Useimmilla ollut salasuhde jo liiton aikana.
Miehet ei todellakaan eroa ja väitä vielä rakastavansa. Eihän tuo ollut ap:n mieheltä kuin manipulointia. Eivät lähde suhteesta kuin uuteen kotiin jos eivät tule äkillisesti jätetyksi.
Monet nimenomaan mielestään pehmittävät eroa noilla tyhjillä kommenteilla, kuten "tulen aina rakastamaan sinua, mutta.." ymv. En oo koskaan ymmärtänyt tuota. Jotain oman paskan fiiliksen helpottamista vai mitä ihmettä? Ei erotessa jätetä roikkumaan ilmaan mitään tyhjiä sanoja, jotka toinen voi tulkita vielä toivonpilkahduksena. Liian moni tälläkin palstalla, puhumattakaan jostain tukinetista ym, roikkuu vuosia löyhässä h i r r e s s ä takertuneena johonkin pieneen toivonrippeeseen, jonka toinen on lähtiessään heittänyt ilmaan.
"eihän sitä koskaan tiedä jos parempana aikana kohdataan ja löydetään se rakkaus uudestaan". Tällaisenkin kuullut joskus. My ass löydetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, tavattiin oikeasti seuraavana päivänä siitä kun olivat tehneet eropaperit. Harmittaa jos ihmiset luulee että olin ollut kuvioissa jo aiemmin, mutta minkäs sille voi.
Niin, tai sitten mies tavatessanne väitti tehneensä eropaperit edellisenä päivänä. Testasi sitten sinua aikansa, kunnes ilmoitti eksälle lähtevänsä (syyttäen häntä, luonnollisesti), ja oikeasti eropaperit tehtiin puoli vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama juttu, tavattiin oikeasti seuraavana päivänä siitä kun olivat tehneet eropaperit. Harmittaa jos ihmiset luulee että olin ollut kuvioissa jo aiemmin, mutta minkäs sille voi.
Niin, tai sitten mies tavatessanne väitti tehneensä eropaperit edellisenä päivänä. Testasi sitten sinua aikansa, kunnes ilmoitti eksälle lähtevänsä (syyttäen häntä, luonnollisesti), ja oikeasti eropaperit tehtiin puoli vuotta myöhemmin.
bitter, bitter, rott, rott
Hyi miten käyttäytyviä miehiä ootte elämäänne päästäneet
Hyvin on selvitty. Ei ollut meikäläisellä uutta katsottuna valmiiksi. Osituksessa maksoin eksälle puolet talosta ja lasten hoito viikko-viikko. Minusta tuli toisen lapsen lähivanhempi ja eksästä toisen, mutta toki lapset kulkee yhdessä vanhasta (minun) kodista toiseen (eksän uuteen). Eksällä oli ensin uusi suhde ennenkuin minulla, ja mulla meni vajaa vuosi kunnes löysin uuden sopivan. Joo mulla oli rima kohtuu korkealla. Eksän suhde meni karille ja mulla jatkuu edelleen jo viidettä vuotta. Täytyy myöntää, vaihtamalla parani. M47
Ps. Erosta alkoi ensin puhumaan eksä.