Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihkiminen ja ristiäiset

Vierailija
26.09.2014 |

Onko teidät vihitty lapsenne ristiäispäivänä? Kertoisitko jotain järjestelyistä. Missä, kumpi ensin ja oliko yllätys? Oliko morsiammella hääpuku? Oliko vieraita ristiäisten verran vai häävieraita vielä lisäksi? Meilläpäin tapana, että ristiäisissä on vanhempien lapsuuden perheet ja kummit vain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tuollaisissa WT-häissä. Haudataanko niissä pappa myös samalla? Ja Nico-Petteri konfirmoidaan?

Vierailija
2/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mitään ymmärtämätön vauva pitisi liittää uskontokuntaan?!? Liittyköön itse sitten kun ymmärtää asiasta jotain, vaikka rippikouluiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:06"]Miksi ihmeessä mitään ymmärtämätön vauva pitisi liittää uskontokuntaan?!? Liittyköön itse sitten kun ymmärtää asiasta jotain, vaikka rippikouluiässä.
[/quote]

No tämähän ei ollut aloituksen aihe. Erotkoon kirkosta jos tykkää eikä riparille ole pakko lähtä.

Vierailija
4/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta mietinnässä oli. Ensin olis ollut ristiäiset ihan normaalisti ja sitten yllärinä vihkiminen. Kai maar siinä voi papin ja kanttorin kanssa sopia, kuinka päin sen haluaa. En näkisi mitään kermakakkupukua kovin oleellisena tuollaisissa pikkuhäissä.

Vierailija
5/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:06"]Miksi ihmeessä mitään ymmärtämätön vauva pitisi liittää uskontokuntaan?!? Liittyköön itse sitten kun ymmärtää asiasta jotain, vaikka rippikouluiässä. [/quote] No tämähän ei ollut aloituksen aihe. Erotkoon kirkosta jos tykkää eikä riparille ole pakko lähtä.

[/quote]

Rautalankaa? Ap järjestää häät ja jättää ristiäiset järjestämättä, ei tarvi miettiä järjestyksiä. Ei lasta kannata liittää kokoomukseen, perussuomalaisiin ja vasemmistoliittoonkaan, että saa myöhemmin eroilla missä ei halua olla.

Vierailija
6/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä aloiukseen, että tapahtuiko kirkossa vai muualla.

6. Hääpukuja on melko paljon muitakin kuin kermakakkupuvut, jollaista en päälleni iskisi hyvällä tahdollakaan. ;) Toki voi sopia kuinka päin, mutta kokemuksen syvä rintaääni usein helpottaa päätöksiä. Kiitos vastauksestasi. :)

Vierailija
7/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:06"]Miksi ihmeessä mitään ymmärtämätön vauva pitisi liittää uskontokuntaan?!? Liittyköön itse sitten kun ymmärtää asiasta jotain, vaikka rippikouluiässä. [/quote] No tämähän ei ollut aloituksen aihe. Erotkoon kirkosta jos tykkää eikä riparille ole pakko lähtä.

[/quote]

Rautalankaa? Ap järjestää häät ja jättää ristiäiset järjestämättä, ei tarvi miettiä järjestyksiä. Ei lasta kannata liittää kokoomukseen, perussuomalaisiin ja vasemmistoliittoonkaan, että saa myöhemmin eroilla missä ei halua olla.
[/quote]

Itsellesi rautalangasta vääntö voisi havainnollistaa asian paremmin. Lapseni kastetaan joka tapauksessa, oli sinun mielipide mikä hyvänsä. :)

Vierailija
8/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:07"]Minkä takia ne on wt? Kaikki eivät viitsi tehdä numeroa itsestään eikä häihin ole tarvetta tuhlata tuhansia. Ei muru taida tietää, mitä wt tarkoittaa.
[/quote]
White trash hankkii ensin lapsia ja menee vasta sitten naimisiin.

Vierailija
9/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa white trash hankkii lapsia usean eri miehen kanssa ja pyrkii vielä naimisiinkin mahdollisimman monen kanssa. Jos mulle käy niin, niin tulen sitten kertomaan, kun koen olevan white trashia. ;)

Vierailija
10/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään? Tai ollut tällaisissa juhlissa?

Vierailija
11/11 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensin kaste. Sitten hääpari poistui takavasemmalle ja morsian vaihtoi tiaran ja hääpuvun ja pari saapui paikalle, vihittiin jaa poistuttiin juhliin. Oli ihan heidän näköiset häät mutta minusta häät ja kasteet hoidetaan eri päivinä siis morsiusparille ja vauvalle omat tähtihetket. Ne menee vaan häiden juhlimiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän