Bloggaajat Lontoossa
Instan perusteella Lontoossa tällä hetkellä ainakin LA Madde, PS-Linda ja Si Moda -Kaisa. Kohta varmaan paljastuu mikä tää uus kuvio on? Tuliskohan mukaan myös toi Yummy-Jenni, ku se just vaihto blogin osoitetta?
Kommentit (39)
Musta on jännä, että Si moda on tossa porukassa
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 21:57"]Missä mungo? [/quote] Kööpenhaminassa katsomassa alusvaatteita
[/quote]
suomessa on jo. Melkein kaikkihan noi oli köpiksessä
[/quote]
Palauttamassa lainavaatteita kotimassa, kohta sitten taas Lontooseen kun alkaa lainat erääntymään siellä.
Jos seuraa tota hashtagiä 011014, näkee että noi yhteiskuvat on ottanut joku Suomen Blogimedian palkkalistoilla oleva valokuvaaja..
Jep, instasta bongattu tägi #blogimediassatapahtuu vahvistanee asian, että eivät sitten täysin itsenäisiksi ryhdykään.
No olipa kyllä tyhmä juttu. Mitä itsenäistä yrittäjyyttä tuo nyt sitten on?
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:39"]
Jep, instasta bongattu tägi #blogimediassatapahtuu vahvistanee asian, että eivät sitten täysin itsenäisiksi ryhdykään.
[/quote]
Ketjun kautta saa lainavaatteet paljon helpommin ja ne voi kierrättää kaikille vuorotellen.
Äh, mä en yhtään jaksa, että toikin semiasiallinen Suomen Blogimedia pilataan nyt jollain turhanpäiväsillä päivän asu -keikistelyillä ja Lindan raivostuttavalla suu auki raollaan -poseerauksella!!
Alexa ja Vilma P myös siellä.. Eiköhän tuosta joku uusi yhteistyö paljastu :)
Joo, mutta onpahan tylsää, jos menevät jonku portaalin alle, kun ovat just kovaan ääneen julistaneet haluavansa olla itsenäisiä...
Okei, eli aloittavat yhteistyön Suomen Blogimedian kanssa
Toivottavasti nuo bloggaajat ei perusta yhdessä jotain blogi-portaalia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:21"]Musta on jännä, että Si moda on tossa porukassa
[/quote]
Minä ihmettelen puolestani Sofia Ruutua
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:21"]Musta on jännä, että Si moda on tossa porukassa [/quote] Minä ihmettelen puolestani Sofia Ruutua
[/quote]
Ite kans, mutta muistaakseni Alexa kävi tekemässä joskus jutun Sofian kodista Cosmoon.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 20:21"]Musta on jännä, että Si moda on tossa porukassa [/quote] Minä ihmettelen puolestani Sofia Ruutua
[/quote]
Ite kans, mutta muistaakseni Alexa kävi tekemässä joskus jutun Sofian kodista Cosmoon.
[/quote]
Sofia ja Vilma ainakin tuntevat toisensa, ilmeisesti mallipiirien kautta. Eli en ihmettele että Sofiakin on mukana..
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:49"]
[/quote]
[/quote]
Sofia ja Vilma ainakin tuntevat toisensa, ilmeisesti mallipiirien kautta. Eli en ihmettele että Sofiakin on mukana..
[/quote]
Sofian blogi ei ole mielestäni kielellisesti riittävää tasoa. Miksei kirjoittaisi äidinkielellään ruotsilla? Hänen englanti ja suomi on täynnä typeriä virheitä.
Minä ihmettelen puolestani Sofia Ruutua
[/quote]
Sofia ainoa jota en ihmettele koska hän on kaunis, tyylikäs ja edustava eikä mikään aikuispissistyylinen. Hän tuo suomalaisen naisen pukeutumista esiin hyvällä maulla tuolla maailmalla. Ei ole muodin perässähiihtäjä vaan edelläkävijä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 15:49"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sofian blogi ei ole mielestäni kielellisesti riittävää tasoa. Miksei kirjoittaisi äidinkielellään ruotsilla? Hänen englanti ja suomi on täynnä typeriä virheitä.
[/quote]
Ei tarvitse olla mikään ruudinkeksijä jos näyttää tuolta.
t. Mies
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:42"]
London Fashionweek?
[/quote]
se on jo mennyt..
Toi hastag on jännä!