Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä olen alkanut kutista joka puolelta

Vierailija
26.08.2021 |

Varsinkin kämmenistä ja sormista, kasvoista ja päänahasta. Voiko tuo sään muuttuminen aiheuttaa tämmöstä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki, piikin päällä piikki..

Vierailija
22/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama. On vaikka mitä syitä epäilty, on käynyt lääkärissä. Diagnoosi nokkosihottuma syy määrittelemätön. On kyllä tutkittu paikat luteiten varalta enemmän kuin tarkkaan, on vaihdettu pesuaineita, mutta jatkuu ja jatkuu vaan. Mulla ei mitään oireita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin kirjoitti:

Jos sinulla on mahdollisuus päästä lääkärin vastaanotolle, niin mene ihmeessä. Kilppari arvot kannattaa myös tutkia ja Alat, kuten moni jo täällä neuvoikin. Laajat verikokeet on hyvä ottaa, ja tallentaa myöhempiä vertailuja varten.

Eikö tuossa ole jonkinlainen ristiriita lääkärinvalan kanssa?

Vierailija
24/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluutta.

Vierailija
25/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin siitä tekstiilien desinfiointiaineesta jota olet suihkuttanut petarin täyteen 🤯. Jo se että sitä löytyy talosta on jäätävää. Mitä muita ajattelemattomia kemikaaleja käytät?

Vierailija
26/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin... Ongelmana vaan on se mistä löydät lääkärin joka jotain ko. vaivan mahdollisista juurisyistä ymmärtäisi ja vaivautuisi tutkimaan. Arvauskeskus- ym lekurit määräävät jotain jonninjoutavaa rasvaa vaivaasi ja pesevät kätensä koko jutusta.

Amalgaamipaikkoja hampaissa?? Ne voivat joskus HARVOIN aiheutaa sietämätöntä kutinaa.  Veren vierasaineet ja allergiset reaktiot, maksasairaudet ym. otettava huomioon.

Itsellä oli nivelvaivoja ja kramppeja. Lääkärit tutkiskelivat ja totesivat ettei mitään syytä löydy. Taisivat kuvitella, että lämpimikseni heitä ko. asialla vaivaan.

Syynä olivat oman tutkiskelun lopputulemana kolestrolilääkkeet. Heitin ne roskiin, ja olen alkanut toipua vaivoista. Voin kokemuksesta kertoa, että reisilihaskramppi on karmea kokemus. Mieluummin kuolen vaikka sydänhalvaukseen. Turha lekurien nilittää kolesteroliarvoista. Ne ovat mitä ovat. Toki ruokavaliolla on suuri merkitys asiaan ja sen suhteen noudatan OMAA ruokavaliotani.

Ps. EN suosittele ketään jättämään lääkityksiä pois ns. tuosta vaan. Itselläkin sydänlääkitys päällä ja se on ok. Kannattaa "kuunella" kehoaan eikä suostua silmät ummessa lääkityksiin ja lääkityksen haittavaikutuksien lääkitykseen jonka haittavikutuksia lääkitään taas jollain muulla lääkeellä. Helposti joutuu noidankehään josta ei ole poispääsyä. 

Vierailija
27/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisin siitä tekstiilien desinfiointiaineesta jota olet suihkuttanut petarin täyteen 🤯. Jo se että sitä löytyy talosta on jäätävää. Mitä muita ajattelemattomia kemikaaleja käytät?

Ups, tuo ei ollutkaan ap. Mutta samaa kehotan tekemän eli miettimään mitä kaikkea epäterveellistä ja epäeettistä kemikaalia päästää lähikontaktiin itsensä kanssa.

Vierailija
28/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä sama. On vaikka mitä syitä epäilty, on käynyt lääkärissä. Diagnoosi nokkosihottuma syy määrittelemätön. On kyllä tutkittu paikat luteiten varalta enemmän kuin tarkkaan, on vaihdettu pesuaineita, mutta jatkuu ja jatkuu vaan. Mulla ei mitään oireita. 

sulle on jo sanottu että Lymfooma. Ei mene perille. No hautaa miehes 2 v sisällä.

Vierailija
29/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutisen aina tähän aikaan vuodesta. Olen allerginen homeitiöille. Syyhypunkki ap:lla tuskin on, koska kutinaa on myös pään alueella, jonne syyhypunkki ei mene.

Vierailija
30/34 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisiakin syyhypunkkilajeja, jotka menevät päähänkin. Tavallinen syyhypunkki tosiaan ei

Vierailija
31/34 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pääsit vaivasta? Ellet, niin lue muitakin keskusteluja tältä sivustolta ’syyhy’ nimellä. Halutessasi laita viestiä yhteinenongelma@protonmail.com

Vierailija
32/34 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö jotain luontaistuotteita? Ne voivat isoilla annoksilla aiheuttaa maksaongelmia ja kuvailemiasi oireita. Esim monet yrttiuutteet tai vihreää teetä tai kofeiinia sisältävät valmisteet.

Mittauta maksa-arvosi.

Vierailija
33/34 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesterolilääkkeet aiheuttaa kutinaa.

Vierailija
34/34 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa ja munuaisarvot olisi syytä tarkistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän