Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtäkkiä olen alkanut kutista joka puolelta

Vierailija
26.08.2021 |

Varsinkin kämmenistä ja sormista, kasvoista ja päänahasta. Voiko tuo sään muuttuminen aiheuttaa tämmöstä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhy ehkä. Hommaa voiteet

Vierailija
2/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa otattaa verikokeita. Ainakin maksa-arvot, verensokeri ja kilpirauhanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olen voinut saada syyhyn? Bussista? Ruokakaupasta?

Vierailija
4/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyhykapi

5/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksasairaudet voi oireilla noin. Lääkäriin!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Lisäksi kaikkea muuta ihme oiretta kuten kutiavat ihottumaa, käsivarsien pistelyä ja puutumista, muljahduksia sydämessä, aaltoilevaa tunnetta vatsassa, nopeaa kipua nivusissa ja nilkoissa. En kehtaa mennä edes lääkäriin kun pitäisi hulluna. Olen saanut kaksi rokotetta, mutta olen miettinyt voisiko olla koronaa tai long covidia. Muita oireita ei ole.

Vierailija
7/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA TÄÄLLÄ... mitä kemikaaleja ja lääkkeitä käytössä??? Käytätkö jotain käsidesiä koronan estämiseen - heitä vesilintua!!! Tsekkaa tuoteselosteet jos käyttämääsi tuotteisiin sellaisen löydät... Kemialliset aseet??? Salakavalasti??? TÄMÄ ON KUVOTTAVAA!!! Voit myös soitta esimerkiksi Yliopiston apteekkiin ja kysyä mitä sanovat käyttämistäsi tuotteista!!!

Vierailija
8/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi lääkkeet mitä aina, sertralin, verenohennus, verenpainelääke.. ei käsidesiä.

Vierailija
9/34 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

D: inhottaa tää kutina

Vierailija
10/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana!

Vierailija
11/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on mahdollisuus päästä lääkärin vastaanotolle, niin mene ihmeessä. Kilppari arvot kannattaa myös tutkia ja Alat, kuten moni jo täällä neuvoikin. Laajat verikokeet on hyvä ottaa, ja tallentaa myöhempiä vertailuja varten.

Vierailija
12/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooooletkoo raskaaana jaaaaaa raaaskausmyyyyrkytyyys

Vierailija
13/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mut pomphylox kutisee sormissa ja kämmenissä mulla

Vierailija
14/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutisen aina sunnuntaisin ja lomien loppuessa. Psykosomaattista siis. Ahdistuslääke on jo käytössä.

Vierailija
15/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha kutina on merkki LYMFOOMASTA. Tutkipa imusolmukkeet heti, löytyykö. Mut aina ne ei ole tunnusteltavissa, joten pyydä verikokeet.

Vierailija
16/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!! 10 viikkoa ekasta rokotteesta, olen myös miettinyt onko joku oire rokotuksesta tai onko ollu jossain vaiheessa korona tms.. pesuaineet vaihtanut pyykkietikkaan, hajautetut rasvat allergisoimattomiin ja aloitin jopa gluteenittoman ruokavalion.:D Silti herään aamuöisin raapimaan, eikä kutinalle tunnu löytyvän selitystä. Ikinä ennen ollut samaa vaivaa..

Ps. Just tänään heräsin viideltä aamulla kutinaan ja suihkutin petauspatjan täyteen tekstiilien desinfiointiainetta, vaikka en jaksa uskoa yllättävään pölypunkkiarmeijankaan hyökkäykseen..

Vierailija
17/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi lääkkeet mitä aina, sertralin, verenohennus, verenpainelääke.. ei käsidesiä.

Luepa niiden pakkausselosteet. Ja kysy lääkäriltäsi. Tuossa joku jo mainitsikin, että maksaongelmat voivat oireilla kutinalla, mutta et ilmeisesti trollina viitsinyt lukea. Lääkkeissäsi ei ole mitään "normaalia", sillä kaikki eivät niitä syö.

Muille ketjun porukoille siis tieto, että kutina ei välttämättä johdu ulkoisista tekijöistä vaan perussairaudesta tai sen hoidosta.

Raskaana ollessa tuo olisi oire hepatogestoosista, joka on etenkin sikiölle mutta myös äidille hengenvaarallinen tila.

Vierailija
18/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin uusi aine, mikä vaikuttaa elimistössä? Lisäravinne, lääke, pesuaine? Taisit kyllä jo sanoa, ettei ole uusia. Mieti esim. viimeisen 2kk ajalta kaikki, mikä voi elimistössä vaikuttaa.

Listaa kaikki vaihtoehdot paperille, poista ne asiat muutamaksi päiväksi mitkä voit ja katso pysyykö oireet. Jos pysyy, niin lyhennetyn listan kanssa lääkäriin. Verikokeet maksa-arvoista ja perustutkimus. Ei nuo oireet nyt ihan normilta kuulosta, pitäähän ne selvittää. Oli syy sitten mikä tahansa.

Vierailija
19/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat,mitä kemikaaleja  käytät yms...

Vierailija
20/34 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee mausteet tuon. Tai joku lisäaine tms. En ole saanut selville, mikä mutta aina kun syön jotain erikoisempaa ja enemmän maustettua, kutisee iho.

Zeoliitti pesuaineissa teki saman, niistä  oon luopunut jo 25 vuotta sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi