Yhtäkkiä olen alkanut kutista joka puolelta
Varsinkin kämmenistä ja sormista, kasvoista ja päänahasta. Voiko tuo sään muuttuminen aiheuttaa tämmöstä?
Kommentit (34)
Kannattaa otattaa verikokeita. Ainakin maksa-arvot, verensokeri ja kilpirauhanen.
Mistä olen voinut saada syyhyn? Bussista? Ruokakaupasta?
Maksasairaudet voi oireilla noin. Lääkäriin!
🇺🇦🇮🇱
Mulla sama. Lisäksi kaikkea muuta ihme oiretta kuten kutiavat ihottumaa, käsivarsien pistelyä ja puutumista, muljahduksia sydämessä, aaltoilevaa tunnetta vatsassa, nopeaa kipua nivusissa ja nilkoissa. En kehtaa mennä edes lääkäriin kun pitäisi hulluna. Olen saanut kaksi rokotetta, mutta olen miettinyt voisiko olla koronaa tai long covidia. Muita oireita ei ole.
SAMA TÄÄLLÄ... mitä kemikaaleja ja lääkkeitä käytössä??? Käytätkö jotain käsidesiä koronan estämiseen - heitä vesilintua!!! Tsekkaa tuoteselosteet jos käyttämääsi tuotteisiin sellaisen löydät... Kemialliset aseet??? Salakavalasti??? TÄMÄ ON KUVOTTAVAA!!! Voit myös soitta esimerkiksi Yliopiston apteekkiin ja kysyä mitä sanovat käyttämistäsi tuotteista!!!
Normi lääkkeet mitä aina, sertralin, verenohennus, verenpainelääke.. ei käsidesiä.
Jos sinulla on mahdollisuus päästä lääkärin vastaanotolle, niin mene ihmeessä. Kilppari arvot kannattaa myös tutkia ja Alat, kuten moni jo täällä neuvoikin. Laajat verikokeet on hyvä ottaa, ja tallentaa myöhempiä vertailuja varten.
Ooooooletkoo raskaaana jaaaaaa raaaskausmyyyyrkytyyys
En tiedä mut pomphylox kutisee sormissa ja kämmenissä mulla
Minä kutisen aina sunnuntaisin ja lomien loppuessa. Psykosomaattista siis. Ahdistuslääke on jo käytössä.
paha kutina on merkki LYMFOOMASTA. Tutkipa imusolmukkeet heti, löytyykö. Mut aina ne ei ole tunnusteltavissa, joten pyydä verikokeet.
Sama!! 10 viikkoa ekasta rokotteesta, olen myös miettinyt onko joku oire rokotuksesta tai onko ollu jossain vaiheessa korona tms.. pesuaineet vaihtanut pyykkietikkaan, hajautetut rasvat allergisoimattomiin ja aloitin jopa gluteenittoman ruokavalion.:D Silti herään aamuöisin raapimaan, eikä kutinalle tunnu löytyvän selitystä. Ikinä ennen ollut samaa vaivaa..
Ps. Just tänään heräsin viideltä aamulla kutinaan ja suihkutin petauspatjan täyteen tekstiilien desinfiointiainetta, vaikka en jaksa uskoa yllättävään pölypunkkiarmeijankaan hyökkäykseen..
Vierailija kirjoitti:
Normi lääkkeet mitä aina, sertralin, verenohennus, verenpainelääke.. ei käsidesiä.
Luepa niiden pakkausselosteet. Ja kysy lääkäriltäsi. Tuossa joku jo mainitsikin, että maksaongelmat voivat oireilla kutinalla, mutta et ilmeisesti trollina viitsinyt lukea. Lääkkeissäsi ei ole mitään "normaalia", sillä kaikki eivät niitä syö.
Muille ketjun porukoille siis tieto, että kutina ei välttämättä johdu ulkoisista tekijöistä vaan perussairaudesta tai sen hoidosta.
Raskaana ollessa tuo olisi oire hepatogestoosista, joka on etenkin sikiölle mutta myös äidille hengenvaarallinen tila.
Jos jokin uusi aine, mikä vaikuttaa elimistössä? Lisäravinne, lääke, pesuaine? Taisit kyllä jo sanoa, ettei ole uusia. Mieti esim. viimeisen 2kk ajalta kaikki, mikä voi elimistössä vaikuttaa.
Listaa kaikki vaihtoehdot paperille, poista ne asiat muutamaksi päiväksi mitkä voit ja katso pysyykö oireet. Jos pysyy, niin lyhennetyn listan kanssa lääkäriin. Verikokeet maksa-arvoista ja perustutkimus. Ei nuo oireet nyt ihan normilta kuulosta, pitäähän ne selvittää. Oli syy sitten mikä tahansa.
Elintavat,mitä kemikaaleja käytät yms...
Mulla tekee mausteet tuon. Tai joku lisäaine tms. En ole saanut selville, mikä mutta aina kun syön jotain erikoisempaa ja enemmän maustettua, kutisee iho.
Zeoliitti pesuaineissa teki saman, niistä oon luopunut jo 25 vuotta sitten
Syyhy ehkä. Hommaa voiteet