Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Punainen huulipuna, käytättekö?

Vierailija
26.09.2014 |

Käytättekö punaista huulipunaa, siis sellaista aitoa paloautonpunaista? Ja jos, niin missä tilanteessa, juhlissa, vai arkenakin?

Haluaisin itse joskus repäistä ja lähteä ulos huulet oikealla punaisella punattuina, mutta näytän ihan kaamealta! Olen kalpeaihoinen ja vaalea, punainen puna tekee naamastani täysin värittömän ja "syö" silmämeikin pois. Lisäksi ikää tulee lisää ainakin kymmenen vuotta. Huuleni ovat myös aika pulleat, joten punattuina ne näyttävät jotenkin vulgaareilta. Harmittaa, kun ihailen muilla naisilla upeita punaisia huulia, mutta itse näytän niillä tökeröltä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei vain kerta kaikkiaan ole mun väri.

Vierailija
22/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Näyttää hutsun punaiselta tai 70-lukulaiselta. Luulisitko, että väri miellyttää miehiäkään? Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, yleensä enemmän arkena kuin juhlassa. Silmämeikkiä ei edes oikeastaan tarvita sen kanssa, ripsivärikin voi riittää.

Käytän yleensä macin russian red-huulipunaa, ja ole myös kalpea. Ota selvää, oletko kylmä-vai lämminsävyinen iholtasi, ja valitse sen mukaan joko oranssiin tai siniseen vivahtava sävy. Tuo omani on kai aika "neutraali", käy siis molemmille. Etsi vaikka juuri sopiva macin huulipuna netistä (ovat niin kuuluisia, että löytyy googlettamalla varmasti tietoa, mikä sävy sopisi sinun ihon sävyysi), ja sen jälkeen etsit halvempia vaihtoehtoja (dupe) jos tuntuu liian kalliilta harvoin käytettävästä huulipunasta.

Vierailija
24/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, punainen huulipuna ei vaan sovi. Omat huulet ovat myös suhteellisen paksut ja punainen huulipuna ei korosta niitä kauniilla tavalla.

Vierailija
25/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska teen mielummin räväkän silmämeikin. Yhdessä ne saa hutsumaisen näköiseksi

Vierailija
26/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus käytin iltameikin kanssa, mutta vaatii liikaa vaivaa ja korjailua. Päivämeikissä saa minut näyttämään maalatulta jokereilta. :D

Vierailija
27/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, yleensä arkena pelkän ripsarin kanssa.

Vierailija
28/28 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä, sopii minulle erinomaisesti. Minulla on melkein musta tukka (luonnostaan), kalpeahko iho ja vihreät silmät. Tulipunainen huulipuna tekee jotenkin silmät vieläkin vihreämmän näköisiksi ja saa hampaat näyttämään supervalkoisilta. 

Mutta eihän sitä ihan perusarjessa rentojen vaatteiden kanssa voi käyttää, näyttäisi hölmöltä. Käytän joskus jos on asiakastilaisuuksia joissa esim. jakkupuku päällä, tai iltamenoissa.