Elena hankki 2 litran silikonit ja nyt niistä tuli ongelma
Tätä se on, kaikella rakkaudella, älkää tehkö näin
https://terveydenmedia.fi/liian-suuri-povi-aiheuttaa-elenalle-kipuja-ha…
Kommentit (22)
Luulisi jokaisen tietävän, mitä ongelmia liian painavista rinnoista tulee.
Hän oli alunperin mies, joten varmaan halunnut sitten naisena ollessaan mahdollisimman isot tissit ja kokea itsensä oikein extra naiselliseksi
Kyseessä on siis mies.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015042219565290
Miksi ns. transnaisille se naiseus on aina tuollaista huor*htavaa?
Litran silarit, en ihmettele kipuja.
🇺🇦🇮🇱
Olen pistänyt sen merkille että kun biologisesti mieheksi syntynyt korjaa sukupuolensa (latautunut sana: korjaa, kyllä se on muuttaa) niin monesti se riemu menee vähän yli.
En nyt löydä sitä muunninta, jossa kuppikoon voi muuntaa litroiksi, mutta uskon, että minun 38I-kuppiseni ovat aika lähellä Elenan kokoa.
Miten miehen rintakehän iho on ensinnäkin voitu venyttää noihin mittoihin? Toisekseen, jos ripustaa kolmen kilon punnuksen kaulaansa harjoittelematta, saa takuulla paikkansa kipeiksi. Saati sitten, kun yllärikilot on työnnetty ihon alle ja ne vääntävät kudoksia aivan uusiin suuntiin. Eikö leikkauksiin meneville kerrota näistä asioista?
Aikanaan asunut naisen kanssa jolla oli hiukan tuota pienemmät luomut, yli DD-moiset kumminkin, ja hänellä oli jo nuorena järkyttäviä niskavaivoja. En ymmärrä miksei lääkäri ole suorastaan kieltäytynyt pistämästä tuon kokoisia, vai missäköhän maassa ne lienee teetetty. Ei ole tervettä.
Kaffepulla kirjoitti:
Kyseessä on siis mies.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2015042219565290
Miksi ns. transnaisille se naiseus on aina tuollaista huor*htavaa?
Litran silarit, en ihmettele kipuja.
Koska valtaosa on autogynefiilikkoja ja sellainen stereotyyppinen naiseus on niiden fetissi.
Vierailija kirjoitti:
En nyt löydä sitä muunninta, jossa kuppikoon voi muuntaa litroiksi, mutta uskon, että minun 38I-kuppiseni ovat aika lähellä Elenan kokoa.
Miten miehen rintakehän iho on ensinnäkin voitu venyttää noihin mittoihin? Toisekseen, jos ripustaa kolmen kilon punnuksen kaulaansa harjoittelematta, saa takuulla paikkansa kipeiksi. Saati sitten, kun yllärikilot on työnnetty ihon alle ja ne vääntävät kudoksia aivan uusiin suuntiin. Eikö leikkauksiin meneville kerrota näistä asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin siis oikein, että noin kolmesta kilosta on kysymys. Kolmen kilon eli litran painot yhtäkkiä kaulasta roikkumassa 24/7 aiheuttavat varmasti harmia, oli koko ja sukupuoli mikä tahansa. On ihan eri juttu kasvaa niihin hitaasti ja tottua kantamaan niitä. Esimerkiksi minulla ei ole koskaan ollut hankaluuksia omistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistin siis oikein, että noin kolmesta kilosta on kysymys. Kolmen kilon eli litran painot yhtäkkiä kaulasta roikkumassa 24/7 aiheuttavat varmasti harmia, oli koko ja sukupuoli mikä tahansa. On ihan eri juttu kasvaa niihin hitaasti ja tottua kantamaan niitä. Esimerkiksi minulla ei ole koskaan ollut hankaluuksia omistani.
Tuossa taulukossa on englantilainen kuppikoko. Sinulla on ilmeisesti eu i-kirjainkoko jota ei englannissa ole, se vastaa tuossa taulukossa G-kuppia.
On kaunis nainen muuten