Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin ilmaista olevani sinkku?

Vierailija
25.09.2014 |

Sinkkuäidille miesten tapaaminen on oikeesti aika vaikeaa... Baariin ei ole aikaa lähtä ja jos olisikin niin sieltä en miestä etsisi. Ei ole ennenkään mitään vakavia juttuja löytynyt. Tuolla kaupungilla/kaupassa/kaduilla kun kävelee työntäen lasta rattaissa niin ymmärrän kyllä että miehet ajattelevat minun olevan varattu, koska yleensä(/usein) pienten lasten äidit ovat.. Voiko siis mitenkään hienovaraisesti näyttää olevansa sinkku? Nyt en siis tarkota mitään nipin napin perseen peittävää hametta ja korkokenkiä. Vai pitääkö minun vaan mennä juttelemaan miehelle jos kiinnostavan näen? Mutta sitten taas kun tiedän että jotkut miehet eivät voi sietää lapsia, saatikka naista jolla on lapsia niin hölmöltä se tuntuisi mennä tyhjästä höpöttelemään, olen myös melko huono tekemään itse aloitetta..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti kannata etukäteen miettiä mitään elettä tai fraasia millä tekisi sinkkuutensa selväksi. Vaikuttaisi varmaan harjoitellulta ja tönköltä. Eiköhän se keskustelun edetessä tule suht itsestään esiin.

Vierailija
2/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen nauha. Vai oliko se nyt johonkin muuhun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Sehän se juttu juuri on, kun ei ole mitään keskustelua.. Jos joskus tulee jonkun ventovieraan kanssa juteltua niin se on tyyliin että kysyn kahvilassa onko lehti hänen pöydässään vapaana.. :/

-ap

Vierailija
4/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono tekemään aloitteita niin eipä siinä paljon voi.

Vierailija
5/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:25"]

2: Sehän se juttu juuri on, kun ei ole mitään keskustelua.. Jos joskus tulee jonkun ventovieraan kanssa juteltua niin se on tyyliin että kysyn kahvilassa onko lehti hänen pöydässään vapaana.. :/

-ap

[/quote]

Kyllä... mutta ei se tilanne fraasilla paranisi. "Vaikka minulla onkin tämä hajuherne tässä, niin miestä ei ole. Tarvitsetko muuten tuota lehteä?"

Vierailija
6/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupoissa on sinkkukoreja.

Muuten ei oikein näkyviä merkkejä ole sormuksettomuuden lisäksi. Toki voit flirttailla ponnekkaasti.

Vierailija
7/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma on myös lapsettomilla sinkuilla. Suomalaiset eivät paljon juttele vieraille. Hieman helpompaa on silloin, kun ollaan kokoonnuttu jonkin asian tiimoilta jonnekin, vaikka harrastuskurssille, johonkin tapahtumaan tms. 

Vierailija
8/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin parhaillaan samaa. Olen jotekin alistunut siihen, että pikkulapsiaikana taitaa olla aika vaikea homma miestä napata, jos lapsivapaata aikaa ei oikeastaan ole. Minä olen kyllä rohkea ja uskaltaisin lähestyä kiinnostavaa miestä, mutta en lapsen kanssa. Etsin kuitenkin miestä itselleni enkä mitään isähahmoa lapselle.

Viikonloppuisin voisi ehkä jossain puistossa tai muussa lapsiystävällisessä paikassa tavata vapaita isiä. Siellä on aika matala kynnys mennä juttelemaan.

Ja tietysti tää netti..

Vierailija
9/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap törrötä rintoja ja persettäs, ni tasan tuun pokailee. ;) M28

Vierailija
10/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:30"]

Sama ongelma on myös lapsettomilla sinkuilla. Suomalaiset eivät paljon juttele vieraille. Hieman helpompaa on silloin, kun ollaan kokoonnuttu jonkin asian tiimoilta jonnekin, vaikka harrastuskurssille, johonkin tapahtumaan tms. 

[/quote]

Sinkut vaan tekee siitä ongelman. Mikä estää tekemästä aloitetta ihan missä vaan, kun kerran ei ole rattaita asusteena? Vapaa mies olisi varmaan aika ilahtunut, jos mukavan oloinen mimmi pyytäisi kahville. Ja sama toisinpäin. Jos on niin ujo, ettei kehtaa, niin se ujous on ongelma. Ei mikään suomalaisuus.

Vierailija
11/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 22:29"]Joissain kaupoissa on sinkkukoreja.

Muuten ei oikein näkyviä merkkejä ole sormuksettomuuden lisäksi. Toki voit flirttailla ponnekkaasti.
[/quote]

ihanko totta? Lukeeko siinä sinkkukori? Olen varmaan erehdyksessä käyttänyt sellaista..

Vierailija
12/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin enemmän sellaisia speed dating -tapahtumia, siinä saisi jo vähän tuntumaa ihmisiin, ja jos natsaisi voisi alkaa deittailemaan. Pienten lasten äitinä en minäkään muuten miehiä tapaa oikein missään.

Vierailija
13/13 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudat mennessäsi: "Mie oon sinkku! Käykääp' kiinni!"