Vyötärönympäryksesi? Kaikki mukaan!
MIttaa juuri navan yläpuolelta. Terveyssuositusten mukaan mitan tulisi naisella olla alle 80 cm. Ihanne olisi jopa alle 66cm!
Itse olen 157 cm/ 52 kg ja vyötärönympärys yllättävät (?) 74cm.
Mitenkäs teillä muilla?
Kommentit (20)
Pituus 168cm ja painoa kai 58kg. Olen tasapaksu vartaloltani...
Mutta vyötäröni on nyt 117cm, olen raskaana rv32+1. Normaalisti onneksi vähemmän.. Lantiosta ei nyt puhuta sit ollenkaan!!
T: päärynä
pituutta on 165. Tiimalasia on sen verran, että älkää edes kysykö lantion ympärystää...
Saisi vyötärö kyllä kapeampikin olla. Kaksi raskautta leventänyt.
Olen keskivartaloläski.
Mitat 170 cm ja 67 kg.
painon pudotus edelleen käynnissä, 5kg pitäisi vielä saada pois.
-16kg on jo
joku 74-76cm vyötärö on minun tavoitteeni
On kyllä ollut paljon enemmänkin, joten parempaan suuntaan menossa.
70 cm,en ole palautunut vielä viimeisestä raskaudesta
En ole tyytyväinen. Vuosi sitten vyötärö oli 69 ja siihen tähtään taas. Painon pitäisi pudota viitisen kiloa.
Vyötärö 58cm, lantio 98cm ja rinnanympärys 95cm. Pituus 171cm ja paino 60kg. Mulla noi ylikilot onkin valtavan paksuissa reisissä.
vyötärö 80cm, lantio 97cm.
pituutta on 171cm ja painoa 68kg ja lapsi 3.
Taidan siis olla aika paksukainen, kun monella näyttäs tuo uuma olevan aika kaponen täällä! hoikkia äitejä kyllä!
Mulla on kaikki ylikilot vyötäröllä...
strategiset mitat 97-80-99
Ennen lapsia vyötärö oli 74 cm, mutta nykyään en saa sitä millään dieetillä alle 78 sentin - kokeiltu on.
oletteko kaikki mitanneet tuosta navan kohdalta? Eikös sydänliitto suosittele vähän ylempää..?
Minä laihduttelija (ikuinen) olen tällä hetkellä:
165 cm/82kg/98cm
lähtötilanne oli:
/97kg/113cm
eli aika paljon jo parempi nyt.
Tavoite on se 80cm, mikä tuntuu nyt aika toivottoman kaikaiselta.
No, vatsalihaksia(siis laihtumisen lisäksi) kohentamalla voi tavoite täyttyäkin...
Olen nyt ihan normaalipainossa (BMI n. 21) ja päärynämallia :D
pituutta on 165. Tiimalasia on sen verran, että älkää edes kysykö lantion ympärystää...