Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder Gold paljasti, että pääosin minua 10 vuotta vanhemmat miehet tykkäävät musta :-(

Vierailija
26.08.2021 |

V*tuttaa, että menin edes kokeileen Golfia.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabeja ja rumia läskejä tinder miehet nykyään,tai rööki suussa, kaljatölkki kädessä, hampaattomia risupartoja, tai kaljuja.

Tässä tuli kyllä 99% tindermiehistä mainittua.

Vierailija
82/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot tosi ruma ja tätimäinen?

Ei johdu kyllä siitä, vaan iästä numeroina. Ikähän siinä Tinderissä valitaan, eikä mitään tätimäisyyttä tai nuorekkuutta ominaisuutena. Itse näytän 10 vuotta ikäistäni nuoremmalta, työkaverin arvio tosin heitti 15 vuotta alaspäin, mutta silti vaan nuo vanhat papat tykkäilevät Tinderissä, joten matchejä ei synny. Livenä nuoretkin miehet ovat kiinnostuneempia kuin Tinderissä. Tosin Tinderissäkin olen saanut yhden 15 vuotta nuoremman pelimiehen kanssa matchin,.

Tinder on vaan huono appi. Tuhlaatte elämänne siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin. Tykkäykset oli enimmäkseen kääkiltä tai ulkomaalaisilta. Enköhän löydä ihan livenä nopeammin itseäni miellyttävää seuraa kuin tuolta.

N40

Kääkkähän no juurikin 4-kymppisen naisen määritelmä.

Hah. Sanoo kääkkä jolla ei edes seiso. Joudut etsimään kyllä vanhemman kääkän kuin minä. Minä saan ihan viriiliäkin seuraa.

Ja silti osui ja upposi ;)

Vierailija
84/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, harrastakaa miehet liikuntaa, lopettakaa tupakointi, syökää vähemmän suolaa ja rasvaa, vähentäkää ryyppäämistä, niin ei tarvitse naisille kiukutella kun ei seiso.

Vierailija
85/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arabeja ja rumia läskejä tinder miehet nykyään,tai rööki suussa, kaljatölkki kädessä, hampaattomia risupartoja, tai kaljuja.

Tässä tuli kyllä 99% tindermiehistä mainittua.

Tinderistä puuttuvat kokonaan normaalit miehet, koska he menevät niin nopeasti. Jäljelle jää vain tuo pohjasakka sekä pelimiehet.

Vierailija
86/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin. Tykkäykset oli enimmäkseen kääkiltä tai ulkomaalaisilta. Enköhän löydä ihan livenä nopeammin itseäni miellyttävää seuraa kuin tuolta.

N40

Hah. Sanoo kääkkä jolla ei edes seiso. Joudut etsimään kyllä vanhemman kääkän kuin minä. Minä saan ihan viriiliäkin seuraa.

Sinuunhan se on täällä kalahtanut kun niitä viagroita tyrkytät.

Vierailija
87/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Sinuunhan se on täällä kalahtanut kun niitä viagroita tyrkytät.

En tiedä kenestä puhut mutta fakta pysyy: 40v nainen on kääkkä-kääkkä.

Et saa minkään ikäistä.

Vierailija
88/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kuukauden Tinder gold kokeilun. Kuukaudessa 6000 tykkäystä. Ikäkriteerini oma ikäni plusmiinus 7 vuotta.

Ja olen nelikymppinen kääkkä.

Yksilläkään treffeillä en Tinderin kautta käynyt. Seuraa löytyi ilmankin.

Vierailija
89/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä hemmetin takia sinulla on hakukriteerinä vanhat ukot jos et niitä halua?

Goldin kautta näkee kaikki tykänneet, ei vain hakukriteereihin sopivat.

Mutta eihän sun profiili näy niille vanhemmille, jos olet rajannut ikähaarukan oman ikäisiin?

Kyllä näkyy. Mutta niiden profiilit ei näy sulle. Paitsi tuon Goldin avulla, jos ovat tykänneet.

Onko näillämiehilläkin sitten tämä gold jotta pääsevät tykkäilemään sen ikähaitari naisia, joita heidän ei edes pitäisi nähdä?

Vierailija
90/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan ja muiden ketjun vastaajien viestit ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä palstalla aina väitetään. Palstalla väitetään aina kenen tahansa naisen saavan kenet tahansa miehen tinderistä. Niinhän se ei ole. Aloittajakin saa vain vanhoja papparaisia.

Itse olen mieluummin ilman miestä kuin otan itseäni vanhempaa miestä.

Mitään tuommoista tuskin kukaan on koskaan väittänyt. Yleinen väittämä lienee että jokainen nainen (lisääntymisikäinen) saa halutessaan miehen, mikä onkin totta. On sitten eri asia että minkälaisen. Tunnetusti naisten miesmaku on hyvin yhtevenäinen, joten joillekin miehille on suunnattomasti kysyntää, kun taas tavalliselle keskivertomiehelle vähän ja joillekin ei yhtään.

Itse olen 35-vuotias mies ja jos kerran kymmenen vuotta nuoremmat ovat kiinnostuneita, niin tietenkin mielummin sellaisten kanssa vehtaan kuin jo hiemsn rupsahtaneiden ikätoverien. Tietenkin jos joku oikein säväyttävä muori tulisi vastaan, niin voisin harkita ikä asiaakin uudelta kantilta, mutta eipä ole tullut ja mammapalstaa kun lukee niin ei tee hyvää vanhenemimen tai lisääntyminen näköjään naisille.

Tässä näette mitä te vanhempien miesten kanssa vehtaavat nuoret naiset aiheutatte: ammmutte toisia naisia ja lopulta myös itseänne jalkaan.

Toivottavasti rupsahdatte nuorena!

Näin kävi vanhempien ja varattujen kanssa surutta vehdanneelle kaverilleni: rupsahti jo hyvästi ennen kolmeakymppiä, ja nyt on katkera (meilläkin meni välit).

T: nuori nainen

Päin vastoin. Nuorempi nainen saa säteillä kuin jalokivi hieman kokeneemman ja karaistuneemman miehen käsissä, eikä tarvi turhautuneena tuhahdella hapuilevan rimpulan toikkaroinneista.

Tinderissä yllättävän moni jopa parikymppinen on laittanut ikähaarukkaansa kolmevitoset harmaanvalkeat kettuset.

Jos 35v mies on jo harmaanvalkea kettunen, niin hän on sen verran varhain ikääntynyt, etten usko että kovin montaa parikymppistä kiinnostaa. Hyvännäköinen ja nuorekas 35v voi toki olla eri asia. Vaikka tilastollisesti ihmiset eivät yleensä pariudu itseään runsaasti vanhempien/nuorempien tyyppien kanssa ja naiset yleensä suosivat suunnilleen itsensä ikäisiä miehiä.

Autismiliitosto päivää!

Jos vähän yrittää keventää tätä kireää sukupuolten välistä tunnelmaa, niin eiköhän joku Saharan matami ole jo vääntämässä omiaan riidanhaluisena.

Tietenkin olen kaikkea mitä naisväki toivoo, eihän muuten flaksi ole semmoista että nuoret naiset parhaimmillaan kyselevät pokkana kadulla että panisinko.

Tilastot ovat aina tilastoja ja moni tuntuu nauttivan huomaamattomuudesta, joilla ei keikuteta numeroita.

Vierailija
91/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain miehet käyttävät Tinder Goldia. Naisten ei tarvitse, eikä Tinderissä enää naisia olekaan kuin 5% kaikista. Siellä petterit tykkäilee toistensa valeprofiileista ja petterien enemmistö on tietyn ikäisiä eronneita miehiä, joilla on epätoivo päällä.

Vierailija
92/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkim tilastojen mukaan parit ovat hyvinkin samanikäisiä keskenään ja ikäeroa pari vuotta enintään.

Näinhän se oikeassa elämässä menee. Mutta miehet elää jossain laa laa lantiossa, että heillä on mahdollisuus 10 vuotta nuorempaan. Oikeasti ne haluaa sen, mitta ei saa.

Vierailija
93/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, kyllä si0tä nelikymppisenä alkaa väkisinkin miettimään kymmenen-viisitoista vuotta vanhojen miesten fysiikkaa, että vieläkö pysyy kovana. En itse ole valmis vielä mihinkään sympatiaseksiosastoon, jossa joutuu lohduttamaan toista että ehkä se siitä ensi kerralla.

Tämä on niin tapauskohtaista.

Olen nelikymppinen ja mieheni minua lähes 15 vuotta vanhempi.

Koskaan kumpikaan ei ole joutunut mihinkään sympatiaseksiosastoon.

Paitsi ehkä mieheni kuopuksemme synnyttyä, jolloin vaikeasta synnytyksestä toipuminen otti aikansa, mutta se on eri tarina.

Lähes kuusikymppinen mieheni on hyvässä kunnossa niin fyysisesti kuin psyykkisesti, ei mikään vanhus millään mittarilla.

Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta ja se mainittu kuopuskin on jo teini.

94/97 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täytyy olla erittäin epätoivoinen, että meni ostamaan Goldin! Ja vielä naisena :D 

Mutta ongelmaan on helppo ratkaisu: ruuvaappa ne hakuspeksit kohdilleen. 

Vierailija
95/97 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että ottaisin tuon goldin kun mulle on tullut noin 40 tykkäystä. Olen 50v mies ja kyllä vähän pahaa pelkään että taitaa olla 40 mummoa ja huijaria jonossa, ainakin parin nimi on venäjään viittaavaa.

Mitäs veikkaatte löytyykö muuta? Tai sitten ehkä maksullistakin seuraa tarjotaan.

Vierailija
96/97 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Ap täytyy olla erittäin epätoivoinen, että meni ostamaan Goldin! Ja vielä naisena :D 

Mutta ongelmaan on helppo ratkaisu: ruuvaappa ne hakuspeksit kohdilleen. 

Ei minusta välttämättä epätoivoista. Uteliaisuus on se mihin toi koko Goldin myynti perustuu, halu nähdä kukahan musta oikein tykkää.

Vierailija
97/97 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tinderissä enkä ole mikään näistä. Ihan ok, raitis, tupakoimaton suomimies. Hyvät hampaat ja tukka päässä. Taidan vaan olla liian normaalin oloinen.