Tinder Gold paljasti, että pääosin minua 10 vuotta vanhemmat miehet tykkäävät musta :-(
Kommentit (97)
Miksi sinulla edes näkyy 10 vuotta vanhemmat, jos et halua niiltä tykkäyksiä?
Minua ei kiinnosta vanhemmat miehet, joten ei ne näy minulla Tinderissä ollenkaan.
Superlikejä tulee joka päivä siltä ikäryhmältä, joka minua kiinnostaa.
Miehillä on taipumusta yli-itsevarmuuteen ja iskevät naisia vailla mitään realismia, joten naisen täytyy rajata tarkasti ketä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
25v pojat 👎
35 miehet 😍
N25
Hyvä, jää minulle enempi niitä nuoria👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hemmetin takia sinulla on hakukriteerinä vanhat ukot jos et niitä halua?
Goldin kautta näkee kaikki tykänneet, ei vain hakukriteereihin sopivat.
Mutta eihän sun profiili näy niille vanhemmille, jos olet rajannut ikähaarukan oman ikäisiin?
V*tuttaa, että menin edes kokeileen Golfia.
No kokeile jotain muuta, esim kepparihepat sopisi sinulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän sun profiili näy niille vanhemmille, jos olet rajannut ikähaarukan oman ikäisiin?
Kyllä näkyy. Mutta niiden profiilit ei näy sulle. Paitsi tuon Goldin avulla, jos ovat tykänneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkyy. Mutta niiden profiilit ei näy sulle. Paitsi tuon Goldin avulla, jos ovat tykänneet.
Ei näy. Tuolla logiikalla kaikille näkyisi kaikki vaan ei näy.
Näkyy vain ne, jotka kuuluvat siihen haarukkaan mitä olet rajannut - ja jotka ovat rajanneet niin, että sinä näyt myös heille.
Musta kiinnostuu melkeinpä pelkästään vanhat miehet. Oon 24 ja näytän ehkä noin 5-10 vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Tuolla logiikalla kaikille näkyisi kaikki vaan ei näy.
Näkyy vain ne, jotka kuuluvat siihen haarukkaan mitä olet rajannut - ja jotka ovat rajanneet niin, että sinä näyt myös heille.
Olet väärässä. Sun profiili näkyy kaikille, joiden hakukriteereihin osut, vaikka he eivät osuisi omiin kriteereihisi.
Saman huomasin. Tykkäykset oli enimmäkseen kääkiltä tai ulkomaalaisilta. Enköhän löydä ihan livenä nopeammin itseäni miellyttävää seuraa kuin tuolta.
N40
Oikeasti, kyllä sitä nelikymppisenä alkaa väkisinkin miettimään kymmenen-viisitoista vuotta vanhojen miesten fysiikkaa, että vieläkö pysyy kovana. En itse ole valmis vielä mihinkään sympatiaseksiosastoon, jossa joutuu lohduttamaan toista että ehkä se siitä ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kyllä sitä nelikymppisenä alkaa väkisinkin miettimään kymmenen-viisitoista vuotta vanhojen miesten fysiikkaa, että vieläkö pysyy kovana. En itse ole valmis vielä mihinkään sympatiaseksiosastoon, jossa joutuu lohduttamaan toista että ehkä se siitä ensi kerralla.
10-15 vanhempien siis
Vierailija kirjoitti:
Naiset vinkuvat miesten peniskeskeisyydestä aina siihen asti, kunnes erektioon tulee ongelmia. Sen jälkeen naisille ei millään muulla ole seksissä väliä kuin sillä peniksellä eikä mikään muu tuota nautintoa.
Minä ihmettelin kun mun hakuraja oli 50km, tykkäyksiä tuli 300km päästä?? En halua etäsuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vinkuvat miesten peniskeskeisyydestä aina siihen asti, kunnes erektioon tulee ongelmia. Sen jälkeen naisille ei millään muulla ole seksissä väliä kuin sillä peniksellä eikä mikään muu tuota nautintoa.
Meinaatko, että kyvytön mies kuitenkin hoitelee naisensa hymyssä suin?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pinnallisia. Jos olet noin 25v niin miehet kuvittelevat saavansa 35-vuotiaana 25-vuotiaan, jonka kanssa elävät huolettomasti 5-10v ja hankkivat sitten lapsen.
No mikä vika tässä kuviossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kaikille naisille ole väliä mutta minulle on. Naisetkin on yksilöitä. Lisäksi muutenkin ärsyttää kun lihavat miehet yrittää iskeä, kun itse olen pitänyt itsestäni huolta.
Itse tuoreena kolmekymppisenä sinkkuna voisin hyvin lähteä treffeille 10 vuotta vanhemman miehen kanssa.