Tinder Gold paljasti, että pääosin minua 10 vuotta vanhemmat miehet tykkäävät musta :-(
Kommentit (97)
Kokeilin vajaa vuosi sitten goldia. Ei silloin kyllä näkynyt yhtään tykkäystä vanhemmilta miehiltä. Siis yli oman ikäkriteerin. Tykkäyksiä oli kuitenkin yli 1000. Taisi olla 25-45v silloin. Ja paljon nimenomaan itseäni nuoremmilta. Olen tinderissä ihan vaan ajankuluksi, seksisuhdetta etsinyt. Parisuhdetta kun en usko sieltä löytyvän. Joten mieluummin nuorempi kuin vanhempi. Olen halukas nainen, joten haluan miehen joka jaksaa. Ja olen hoikka ja hyvin säilynyt. Ja löysinkin sitten 5v nuoremman miehen seuraksi.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ja muiden ketjun vastaajien viestit ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä palstalla aina väitetään. Palstalla väitetään aina kenen tahansa naisen saavan kenet tahansa miehen tinderistä. Niinhän se ei ole. Aloittajakin saa vain vanhoja papparaisia.
Itse olen mieluummin ilman miestä kuin otan itseäni vanhempaa miestä.
Mitään tuommoista tuskin kukaan on koskaan väittänyt. Yleinen väittämä lienee että jokainen nainen (lisääntymisikäinen) saa halutessaan miehen, mikä onkin totta. On sitten eri asia että minkälaisen. Tunnetusti naisten miesmaku on hyvin yhtevenäinen, joten joillekin miehille on suunnattomasti kysyntää, kun taas tavalliselle keskivertomiehelle vähän ja joillekin ei yhtään.
Itse olen 35-vuotias mies ja jos kerran kymmenen vuotta nuoremmat ovat kiinnostuneita, niin tietenkin mielummin sellaisten kanssa vehtaan kuin jo hiemsn rupsahtaneiden ikätoverien. Tietenkin jos joku oikein säväyttävä muori tulisi vastaan, niin voisin harkita ikä asiaakin uudelta kantilta, mutta eipä ole tullut ja mammapalstaa kun lukee niin ei tee hyvää vanhenemimen tai lisääntyminen näköjään naisille.
eiköhän miehetkin ihan samanlain saa _jotakin_ naisseuraa.
Niinhän sitä hölmömpi luulisi, mutta kun tarkastellaan asiaa (inhottavan) matemaattisesti, niin lisääntymisikäisissä on enemmän miehiä. Poikia syntyy enemmän sekä ulkomaanelvät ovat pääsääntöisesti miehiä. Joten olet yksiselitteisen väärässä. Vielä kun miehistä löytynee enemmän useampaa naista yhtä aikaa pyörittäviä mitä vastaavaa keppostelevista naisista niin naisettomien miesten teoreettinen määrä sen kuin kasvaa. Jos joskus miettisittekin asioita, niin ei tarvisi aina mutuilla päin perseitä.
Ja muutenkin raasuimmat miehet eivät kelpaa yhtään kenellekään ja näitä säälivät jopa omat äidit.
Olet väärässä.
Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Jokainen mies saa naisen, jos ottaa esim. itseään vanhemman naisen. Ei nainenkaan saa miestä, jos on yhtä nirso kuin miehet ovat.
Lukutaito lienee yliarvostettua täällä? Kyse oli lisääntymisikäisistä eikä mistään mummeleista.
Sitten papparaisetkin jätetään ulkopuolelle.
Fakta: naiset eivät löydä miestä yhtään sen helpommin kuin miehet naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ja muiden ketjun vastaajien viestit ovat ristiriidassa sen kanssa, mitä palstalla aina väitetään. Palstalla väitetään aina kenen tahansa naisen saavan kenet tahansa miehen tinderistä. Niinhän se ei ole. Aloittajakin saa vain vanhoja papparaisia.
Mitään tuommoista tuskin kukaan on koskaan väittänyt. Yleinen väittämä lienee että jokainen nainen (lisääntymisikäinen) saa halutessaan miehen, mikä onkin totta. On sitten eri asia että minkälaisen. Tunnetusti naisten miesmaku on hyvin yhtevenäinen, joten joillekin miehille on suunnattomasti kysyntää, kun taas tavalliselle keskivertomiehelle vähän ja joillekin ei yhtään.
Itse olen 35-vuotias mies ja jos kerran kymmenen vuotta nuoremmat ovat kiinnostuneita, niin tietenkin mielummin sellaisten kanssa vehtaan kuin jo hiemsn rupsahtaneiden ikätoverien. Tietenkin jos joku oikein säväyttävä muori tulisi vastaan, niin voisin harkita ikä asiaakin uudelta kantilta, mutta eipä ole tullut ja mammapalstaa kun lukee niin ei tee hyvää vanhenemimen tai lisääntyminen näköjään naisille.
Niinhän sitä hölmömpi luulisi, mutta kun tarkastellaan asiaa (inhottavan) matemaattisesti, niin lisääntymisikäisissä on enemmän miehiä. Poikia syntyy enemmän sekä ulkomaanelvät ovat pääsääntöisesti miehiä. Joten olet yksiselitteisen väärässä. Vielä kun miehistä löytynee enemmän useampaa naista yhtä aikaa pyörittäviä mitä vastaavaa keppostelevista naisista niin naisettomien miesten teoreettinen määrä sen kuin kasvaa. Jos joskus miettisittekin asioita, niin ei tarvisi aina mutuilla päin perseitä.
Ja muutenkin raasuimmat miehet eivät kelpaa yhtään kenellekään ja näitä säälivät jopa omat äidit.
Olet väärässä.
Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Jokainen mies saa naisen, jos ottaa esim. itseään vanhemman naisen. Ei nainenkaan saa miestä, jos on yhtä nirso kuin miehet ovat.
Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia kaikissa alle 55v ikäluokissa. Vasta sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa naisten osuus ylittää miesten osuuden. Mutta kun huomioidaan, että sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, ja sinkkunaisista jopa 23,6 % haluaa olla sinkkuja (Perhebarometri 2016), niin huomaamme, että pariutuminen on miehille paljon vaikeampaa.
Kyllä yli 55-vuotiaatkin naiset ovat naisia. JOKAINEN mies löytää helposti naisen, jos mies ei ole liian nirso.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vajaa vuosi sitten goldia. Ei silloin kyllä näkynyt yhtään tykkäystä vanhemmilta miehiltä. Siis yli oman ikäkriteerin. Tykkäyksiä oli kuitenkin yli 1000. Taisi olla 25-45v silloin. Ja paljon nimenomaan itseäni nuoremmilta. Olen tinderissä ihan vaan ajankuluksi, seksisuhdetta etsinyt. Parisuhdetta kun en usko sieltä löytyvän. Joten mieluummin nuorempi kuin vanhempi. Olen halukas nainen, joten haluan miehen joka jaksaa. Ja olen hoikka ja hyvin säilynyt. Ja löysinkin sitten 5v nuoremman miehen seuraksi.
N38
Mitä tarkoitat, että olet tinderissä vain ajankuluksi?
Eihän siellä kummoisia keskusteluja käydä.
Testaatko markkina-arvoasi ja buustaat itsetuntoasi, vai mitä?
"Tykkäyksiä oli kuitenkin yli 1000". HP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä.
Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia kaikissa alle 55v ikäluokissa. Vasta sen jälkeen alkaa pikkuhiljaa naisten osuus ylittää miesten osuuden. Mutta kun huomioidaan, että sinkkumiehistä vain 7 % haluaa olla sinkkuja, ja sinkkunaisista jopa 23,6 % haluaa olla sinkkuja (Perhebarometri 2016), niin huomaamme, että pariutuminen on miehille paljon vaikeampaa.
Kyllä yli 55-vuotiaatkin naiset ovat naisia. JOKAINEN mies löytää helposti naisen, jos mies ei ole liian nirso.
Näin. Tinderissäkin on paljon 50-60 v miehiä, jotka hakevat selvästi alle 50 v naisia. Miksi ihmeessä?
Treffailen vain itseäni 5-10 vuotta vanhempia miehiä. Heillä on yleensä jo työuraa ja varallisuutta. Monet ovat nuorekkaita ja pitävät itsestään huolta. Tuollainen ikäero on tällaisen kolmikymppisen naisen kannalta vain hyvä. Tähtäimessä on avioliitto ja perheen perustaminen. Kiva kun mm. Taloudellisesti pärjätään hyvin jo kun lapset ovat pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näette mitä te vanhempien miesten kanssa vehtaavat nuoret naiset aiheutatte: ammmutte toisia naisia ja lopulta myös itseänne jalkaan.
Toivottavasti rupsahdatte nuorena!
Näin kävi vanhempien ja varattujen kanssa surutta vehdanneelle kaverilleni: rupsahti jo hyvästi ennen kolmeakymppiä, ja nyt on katkera (meilläkin meni välit).T: nuori nainen
Päin vastoin. Nuorempi nainen saa säteillä kuin jalokivi hieman kokeneemman ja karaistuneemman miehen käsissä, eikä tarvi turhautuneena tuhahdella hapuilevan rimpulan toikkaroinneista.
Tinderissä yllättävän moni jopa parikymppinen on laittanut ikähaarukkaansa kolmevitoset harmaanvalkeat kettuset.
Jos 35v mies on jo harmaanvalkea kettunen, niin hän on sen verran varhain ikääntynyt, etten usko että kovin montaa parikymppistä kiinnostaa. Hyvännäköinen ja nuorekas 35v voi toki olla eri asia. Vaikka tilastollisesti ihmiset eivät yleensä pariudu itseään runsaasti vanhempien/nuorempien tyyppien kanssa ja naiset yleensä suosivat suunnilleen itsensä ikäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kyllä sitä nelikymppisenä alkaa väkisinkin miettimään kymmenen-viisitoista vuotta vanhojen miesten fysiikkaa, että vieläkö pysyy kovana. En itse ole valmis vielä mihinkään sympatiaseksiosastoon, jossa joutuu lohduttamaan toista että ehkä se siitä ensi kerralla.
Mites ne omat limakalvot...? Löytyykö kosteutta ja kimmoisa iho? Vai pitääkö jyystää hampaat irvessä niin, että savu nousee ilotikusta?
🙄 Kyllä kuule ei nelikymppisellä vielä ole tuollaisia vaivoja. Ehkä joskus 65-vuotiaana ja siihenkin onneksi on helpot voiteet.
Löytyyhän miehillekin sinisiä pillereita ja monen nelikymppisen naisen puheiden perusteella yhä useampi nuori (alle 50 -vuotias) mies noita käyttääkin etteivät naiset pääse naureskelemaan erektiolle. Onko se sitten parempi jyystää sen pari kolme tuntia hampaat irvessä minkä vaikutus kestää kuin mennä luonnollisella menetelmällä.
Niillä sinisillä pillereillä ei voi harrastaa spontaania seksiä. Ei kiinnosta jonkun kääkän aikataulutetut panot, kun voi ottaa sen oman ikäisen ja nauttia luonnollisesta seksistä vielä sen kymmenen vuotta vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hemmetin takia sinulla on hakukriteerinä vanhat ukot jos et niitä halua?
Siellä voi mennä siedettävissä oleva miljonääri ohi, jos vaan oman ikäisiä katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Treffailen vain itseäni 5-10 vuotta vanhempia miehiä. Heillä on yleensä jo työuraa ja varallisuutta. Monet ovat nuorekkaita ja pitävät itsestään huolta. Tuollainen ikäero on tällaisen kolmikymppisen naisen kannalta vain hyvä. Tähtäimessä on avioliitto ja perheen perustaminen. Kiva kun mm. Taloudellisesti pärjätään hyvin jo kun lapset ovat pieniä.
Niillä on jo perhe ja joilla ei ole niin niissä on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, kyllä sitä nelikymppisenä alkaa väkisinkin miettimään kymmenen-viisitoista vuotta vanhojen miesten fysiikkaa, että vieläkö pysyy kovana. En itse ole valmis vielä mihinkään sympatiaseksiosastoon, jossa joutuu lohduttamaan toista että ehkä se siitä ensi kerralla.
Mites ne omat limakalvot...? Löytyykö kosteutta ja kimmoisa iho? Vai pitääkö jyystää hampaat irvessä niin, että savu nousee ilotikusta?
🙄 Kyllä kuule ei nelikymppisellä vielä ole tuollaisia vaivoja. Ehkä joskus 65-vuotiaana ja siihenkin onneksi on helpot voiteet.
Löytyyhän miehillekin sinisiä pillereita ja monen nelikymppisen naisen puheiden perusteella yhä useampi nuori (alle 50 -vuotias) mies noita käyttääkin etteivät naiset pääse naureskelemaan erektiolle. Onko se sitten parempi jyystää sen pari kolme tuntia hampaat irvessä minkä vaikutus kestää kuin mennä luonnollisella menetelmällä.
Niillä sinisillä pillereillä ei voi harrastaa spontaania seksiä. Ei kiinnosta jonkun kääkän aikataulutetut panot, kun voi ottaa sen oman ikäisen ja nauttia luonnollisesta seksistä vielä sen kymmenen vuotta vähintään.
Samalla lailla sitä kreemiä pitää pursottaa sinne pimppiin ennen hommiin ryhtymistä. Ei sekään kauhean spontaania ole. Ja voihan sen pillerin ottaa varmuuden vuoksi ja moni valitettavasti ottaakin ettei vaikuta "vässykältä".
Vierailija kirjoitti:
Minkä hemmetin takia sinulla on hakukriteerinä vanhat ukot jos et niitä halua?
Eikö sinne oikeasti voi laittaa niitä hakuehtoja, kuten elävässä elämässä: Nuori komea hunksi tai sitten miljonäärikin käy. Eli vanhat köyhät ukot olisi blokattuna automaattisesti (vaikka olisi tyköistuva farmariasu)
Onneksi olkoon, olet löytänyt todellisen tasosi!
Vierailija kirjoitti:
Saman huomasin. Tykkäykset oli enimmäkseen kääkiltä tai ulkomaalaisilta. Enköhän löydä ihan livenä nopeammin itseäni miellyttävää seuraa kuin tuolta.
N40
Kääkkähän no juurikin 4-kymppisen naisen määritelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla lailla sitä kreemiä pitää pursottaa sinne pimppiin ennen hommiin ryhtymistä. Ei sekään kauhean spontaania ole. Ja voihan sen pillerin ottaa varmuuden vuoksi ja moni valitettavasti ottaakin ettei vaikuta "vässykältä".
Olen tasan kerran elämässäni tavannut miehen, joka oletti liukuvoiteen olevan jokin seksin perusedellytys. Ihmetytti kun oli sitä ilman mitään esileikkiä hieromassa. Omasta takaa (nyt ikää 45 vuotta) on tähän saakka kosteutusta riittänyt sillä edellytyksellä, että mies osaa edes vähän suudella ja lämmitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38Mitä tarkoitat, että olet tinderissä vain ajankuluksi?
Eihän siellä kummoisia keskusteluja käydä.
Testaatko markkina-arvoasi ja buustaat itsetuntoasi, vai mitä?
"Tykkäyksiä oli kuitenkin yli 1000". HP.
Lähinnä sitä seksiseuraa sieltä katselin. Tuli joku tarjous tuosta goldista ja päätin kokeilla kuukauden. Sieltähän se oli sitten helppo valita mieleiset. Suurin osa ei vain osunut hakukriteereihin. Kuvattomat ja varatut skippasin, samoin tiettyjen kulttuurien edustajat. Ja toki jos ei vaan omaa silmää miellyttänyt, seksisuhteessa sillä ulkonäöllä kun on enemmän merkitystä. Ei mun markkina arvoani tarvitse testata, tiedän sen kyllä. Seksiä onkin helppo saada. Tinderin kautta sitä saa vaikka kotiovelle.
Arabeja ja rumia läskejä tinder miehet nykyään,tai rööki suussa, kaljatölkki kädessä, hampaattomia risupartoja, tai kaljuja.
Ja nämä ns komeat pullistelevat ilman paitaa kuvissa niin ylimielinen ilme naamallaan, että vasuriin menee yök!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään sitä kreemiä ei tarvitse nelikymppisenä. Minkähän ikäinen sinä olet kun luulet niin? 15?
Mulla taas päinvastainen ongelma.
20-30v miehet (pojat) superlikettää ja laittaa jtn superviestejä 🙈
Haluan oman ikäisen, en kakaraa.
N 40v