Jäättekö kaipaamaan Anttiloita?
Anttilat lopetetaan vähitellen. Harmittaako? Minua ei juurikaan, koska hintataso on ollut jo pitkään turhan korkea. Anttilan olisi kannattanut hakea asiakaskuntaa mm. köyhtyvästä keskiluokasta. Enää ei ole oikein mitään halpistavarataloja.
Kommentit (57)
Ainakin NetAnttilaa jään kaipaamaan. Siellä on ollut ihan hyvillä hinnoilla tuotteita ja osamaksumahdollisuus eikä ole ollut isot osamaksukulut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:10"]
En jää kaipaamaan sillä olen Anttilan entinen työntekijä. Missään ei ole ollut niin huono työilmapiiri ja älytön kiusaaminen työpaikalla kuin siellä. Taistelu työtunneista kävi verisenä jne. Näen yhä painajaisia. Ihan oikein että moiset syöpäpesäkkeet uppoaa!
[/quote]
Kävin Kivikukkaron Anttilassa sen viimeisenä perjantaina. Näin siellä parikin tapausta, jossa työntekijät halailivat toisiaan ja toivoivat ääneen, että vielä jossakin näkisivät. Ilmeisesti kaikissa Anttiloissa ei työilmapiiri ollut niin huono kuin sinun työpaikassasi.
[/quote]
Kivikukkaron Anttilassa oli ystävällisimmät myyjät kaikista Turun keskustan liikkeistä. Sellaiset kivat, ei sellaiset jotain tuputtavat.
[/quote]
Myyjän kuuluukin Keskolla tuputtaa. Kuuluu lisäksi tarjota oheistuotteita, joista asiakas voisi olla kiinnostunut. Asiaa jopa valvottiin aikanaan pistokokein.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:18"]
Anttilat meni pilalle jo silloin kun Kesko sai ne Tukolta haltuunsa. Vielä 90-luvulla useimmissa Anttiloissa oli vielä isot ruokaosastotkin. Siinä meni sekin cittarien kanssa kilpaileva ketju ja nykyään kaikki on sitten sitä samaa S- ja K-mafian hallitsemaa paskaa eikä kilpailua ole nimeksikään. Ei duopolin ylös hinaamilla hinnoilla ja kehnolla palvelulla voi pärjätä mm. ulkomaisia nettikauppoja vastaan.
[/quote]
En minä ainakaan jaksa mistään ulkomaisista nettikaupoista ostaa liinavaatteita, astioita, siivousvälineitä, alusvaatteita, kosmetiikkaa jne. Heräteostona ei voi lauantai-iltana ostaa verkosta mitään dvd-leffaakaan niin kuin Anttilan alekorista. Minulla vielä menee kaikki verkkokaupan tuotteet jonnekin helkutin periferian postiin, kun "lähi"postiaan ei saa vaihtaa.
Mä ajattelin eka, että jäisin kaipaamaan, mutta sitten totesin, etten enää ole käynyt Anttilassa niin usein kuin joskus takavuosina ja saan kuitenkin ne samat tavarat Citymarketista tai Prismasta.
Lopetetaanko ne oikeasti kaikki? :O Minä jään sitten kyllä kaipaamaan, tosi paljon olen ostanut netanttilasta hyvillä alennuksilla tuotteita, jotka ois maksaneet muualla paljon enemmän (tulostimen, valaisimia, pussilakanoita, pyyhkeitä, verhoja jne...)
Anttilassa ei myydä mitään mitä ei saisi muualta halvemmalla esim. Prismasta saa kaiken minkä Anttilasta eikä tarvi lähteä keskustaan autolla. Vaatteet huonolaatuisia rytkyjä ja kodinosastolla samat Iittalat yms mitä muuallakin. Brändi jämähtänyt kasariin.
Kodinosastoa tulee ikävä, vaatteissa mallit ja tyyli on jotenkin jämähtänyt, eikä sieltä ole pitkään aikaan löytynyt kuin satunnaisesti jotain päällepantavaa. Kodinosastolla on kuitenkin ollut myös edullisempia liinavaatteita ym, joissa on ollut vaihtoehtoja värien ja kuosien suhteen. Itse asun vielä sillä tavalla, että Prismassa tai Kodin ykkösessä asiointi on vaikeampaa kuin Anttilassa, joten mitään korvaavaa ei taida löytyä.
Kyllä. Olen 80-luvulta asti ostanut paljon Anttilasta. "Rytkyt" siellä on edelleenkin merkkilaatuja. Myymälöissä en ole käynyt sittemmin, kun lopettivat Ravattulan. Viime viikolla yritin tilata lakanoita, mutta valikoima oli supistunut ihan onnettomaksi. Tarttuu sieltä silti mukaan mm. matto ja vaatteita. Harmittaa todella.
Joo, Anttilan kodinosasto on tosiaan hyvä, vaatteita en jää kaipaamaan minäkään.
Tulee vähän ikävä, Anttilassa on ollut hyvät hinnat arkivaatteissa ja olen tykännyt siitä että saman katon alla on sekä lasten lelut, aikuisten vaatteet, viihde-elektroniikka jne.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:01"]
En niinkään anttilaa mutta kodin ykköstä kyllä
[/quote]
Sama, kodin ykkösestä on löytynyt paljon hyviä huonekaluja ja sisustusjuttuja.
Missä on sanottu, että lopetetaan? Minä en ole sellaista uutista nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:10"]
En jää kaipaamaan sillä olen Anttilan entinen työntekijä. Missään ei ole ollut niin huono työilmapiiri ja älytön kiusaaminen työpaikalla kuin siellä. Taistelu työtunneista kävi verisenä jne. Näen yhä painajaisia. Ihan oikein että moiset syöpäpesäkkeet uppoaa!
[/quote]
Kävin Kivikukkaron Anttilassa sen viimeisenä perjantaina. Näin siellä parikin tapausta, jossa työntekijät halailivat toisiaan ja toivoivat ääneen, että vielä jossakin näkisivät. Ilmeisesti kaikissa Anttiloissa ei työilmapiiri ollut niin huono kuin sinun työpaikassasi.
[/quote]
Kivikukkaron Anttilassa oli ystävällisimmät myyjät kaikista Turun keskustan liikkeistä. Sellaiset kivat, ei sellaiset jotain tuputtavat.
[/quote]
Myyjän kuuluukin Keskolla tuputtaa. Kuuluu lisäksi tarjota oheistuotteita, joista asiakas voisi olla kiinnostunut. Asiaa jopa valvottiin aikanaan pistokokein.
[/quote]
Tämä oli hirvein osuus kun olin työharjoittelussa ja oli näytön valvonta. Sinä päivänä tuputettava tuote oli hiusharja ja yksi asiakkaista oli kalju. Hänellekin oli harjaa pakko tyrkyttää vaikka mies osti farkut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:18"]
Anttilat meni pilalle jo silloin kun Kesko sai ne Tukolta haltuunsa. Vielä 90-luvulla useimmissa Anttiloissa oli vielä isot ruokaosastotkin. Siinä meni sekin cittarien kanssa kilpaileva ketju ja nykyään kaikki on sitten sitä samaa S- ja K-mafian hallitsemaa paskaa eikä kilpailua ole nimeksikään. Ei duopolin ylös hinaamilla hinnoilla ja kehnolla palvelulla voi pärjätä mm. ulkomaisia nettikauppoja vastaan.
[/quote]
En minä ainakaan jaksa mistään ulkomaisista nettikaupoista ostaa liinavaatteita, astioita, siivousvälineitä, alusvaatteita, kosmetiikkaa jne. Heräteostona ei voi lauantai-iltana ostaa verkosta mitään dvd-leffaakaan niin kuin Anttilan alekorista. Minulla vielä menee kaikki verkkokaupan tuotteet jonnekin helkutin periferian postiin, kun "lähi"postiaan ei saa vaihtaa.
[/quote]
Me ei osteta koskaan dvd:itä, mutta kosmetiikkaa ja astioita ulkomaisista nettikaupoista kyllä.
Lopettaako asematunnelin Anttilakin? Juuri avattu!
Surettaa. Ovat ne kuitenkin aina olleet jamummoni tilasi liinavaatetta Anttilan postimyynnin kautta. Minua itkettää oikeasti kaikki muutos. On sitten vaikkavain kauppaketjun lopettamisesta.