Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäättekö kaipaamaan Anttiloita?

Vierailija
25.09.2014 |

Anttilat lopetetaan vähitellen. Harmittaako? Minua ei juurikaan, koska hintataso on ollut jo pitkään turhan korkea. Anttilan olisi kannattanut hakea asiakaskuntaa mm. köyhtyvästä keskiluokasta. Enää ei ole oikein mitään halpistavarataloja.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:05"]

Kyllä, Lippulaivan Anttilan lopetus harmittaa. Ostan sieltä jatkuvasti peruskosmetiikkaa, ja myös Top tenissä on tullut asioitua säännöllisesti. kauppakeskuksen mikään muu liike ei korvaa näitä, eikä edes Ison Omenan mikään liike korvaa Anttilaa. Sen sijaan vaatteista Anttila olisi voinut luopua ajat sitten, rumia ja huonoon laatuunsa nähden kalliita, Lindex voittaa mennen tullen,

[/quote]

Mikäköhän tulee tilalle?

Vierailija
22/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää 2000-luvulla ole nähnyt Anttiloille mitään perustetta. Se oli oman aikansa onnistunut  tuote, mutta aika ajoi siitä ohi. Semmoista liike-elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  niinkään anttilaa mutta kodin ykköstä kyllä

Vierailija
24/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Helsingissä siellä asematunnelin Anttilassa. Olikohan vain hiljainen hetki, kun minun lisäkseni oli vain kaksi asiakasta? Paikat kiiltelivät uutuuttaan. Mutta en tykkää siitä brändistä, liian sekava yhdistelmä kaikkea.

Vierailija
25/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään kaipaamaan! Pelkkä nettishoppailu ei ole minua varten. Tein Anttilassa monia hyviä löytöjä ja hypisely oli parasta. :)

Vierailija
26/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Lopetetaanko nekin muka?

Vierailija
27/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Lippulaivan Anttilan lopetus harmittaa. Ostan sieltä jatkuvasti peruskosmetiikkaa, ja myös Top tenissä on tullut asioitua säännöllisesti. kauppakeskuksen mikään muu liike ei korvaa näitä, eikä edes Ison Omenan mikään liike korvaa Anttilaa. Sen sijaan vaatteista Anttila olisi voinut luopua ajat sitten, rumia ja huonoon laatuunsa nähden kalliita, Lindex voittaa mennen tullen,

Vierailija
28/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikukkaron Anttilasta ostin usein kosmetiikkaa ja sukkahousuja ja nilkkasukkia. Harmittaa se vähän. Keskustan KappAhlkin meni, nyt pitää lähteä Länsikeskukseen, jos niitä tuotteita haluaa. Keskustassa pitää sitten arpoa Wikken ja Stockmannin välillä, jos ei sitten noihin yhtä hinnakkaisiin pikkuliikkeisiin halua (ja myyjät hönkii niskan takana heti). Ei se kivaa ole, kun tutut kaupat lopettavat. :(

Vierailija
29/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:01"]En  niinkään anttilaa mutta kodin ykköstä kyllä
[/quote]

Sama

Vierailija
30/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:01"]

[/quote]

Lopetetaanko nekin muka?

[/quote]

Kaikki ne, joiden liiketiloja Kesko ei omista. Samoin kuin Anttiloilla.

Vierailija
31/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesko on ollut huono omistaja. Ylihinnoittelu on niiden ruokakauppojenkin huonoin puoli.

Vierailija
32/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kaipaamaan Anttilan postimyyntikuvastoa -ja sen rintaliivi osiota:(

Vierailija
33/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että kuka ostaa jotain Anttilasta. Teinini valisti minua silloin, että myydään siellä meikkejä. Mutta en siis kaipaa. Siellä ei ole mitään mitä ostaisin.

Vierailija
34/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää kaipaamaan sillä olen Anttilan entinen työntekijä. Missään ei ole ollut niin huono työilmapiiri ja älytön kiusaaminen työpaikalla kuin siellä. Taistelu työtunneista kävi verisenä jne. Näen yhä painajaisia. Ihan oikein että moiset syöpäpesäkkeet uppoaa!

Vierailija
35/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikukkaron Anttilasta ostin usein kosmetiikkaa ja sukkahousuja ja nilkkasukkia. Harmittaa se vähän. Keskustan KappAhlkin meni, nyt pitää lähteä Länsikeskukseen, jos niitä tuotteita haluaa. Keskustassa pitää sitten arpoa Wikken ja Stockmannin välillä, jos ei sitten noihin yhtä hinnakkaisiin pikkuliikkeisiin halua (ja myyjät hönkii niskan takana heti). Ei se kivaa ole, kun tutut kaupat lopettavat. :(

[/quote]

Kuin minun kynästäni. Minulla on Turun keskustassa oikeastaan enää Lindex vaateliikkeenä, ja se on huonompi kuin Kappahl. Seppälä on näivettynyt ajat sitten. Kosmetiikkaa en mene ostamaan Wikkeltä, ne nyrpeät myyjät ärsyttää. Anttila oli kiva paikka, ostin paljon taloustavaroita, liinavaatteita yms. sieltä. Joskus vaatteitakin, kaikki sukat ja alusvaatteet ainakin.

Vierailija
36/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetaanko siis verkkokaupatkin?

Vierailija
37/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:10"]

En jää kaipaamaan sillä olen Anttilan entinen työntekijä. Missään ei ole ollut niin huono työilmapiiri ja älytön kiusaaminen työpaikalla kuin siellä. Taistelu työtunneista kävi verisenä jne. Näen yhä painajaisia. Ihan oikein että moiset syöpäpesäkkeet uppoaa!

[/quote]

Kävin Kivikukkaron Anttilassa sen viimeisenä perjantaina. Näin siellä parikin tapausta, jossa työntekijät halailivat toisiaan ja toivoivat ääneen, että vielä jossakin näkisivät. Ilmeisesti kaikissa Anttiloissa ei työilmapiiri ollut niin huono kuin sinun työpaikassasi.

Vierailija
38/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:10"]

[/quote]

Kävin Kivikukkaron Anttilassa sen viimeisenä perjantaina. Näin siellä parikin tapausta, jossa työntekijät halailivat toisiaan ja toivoivat ääneen, että vielä jossakin näkisivät. Ilmeisesti kaikissa Anttiloissa ei työilmapiiri ollut niin huono kuin sinun työpaikassasi.

[/quote]

Kivikukkaron Anttilassa oli ystävällisimmät myyjät kaikista Turun keskustan liikkeistä. Sellaiset kivat, ei sellaiset jotain tuputtavat.

Vierailija
39/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilat meni pilalle jo silloin kun Kesko sai ne Tukolta haltuunsa. Vielä 90-luvulla useimmissa Anttiloissa oli vielä isot ruokaosastotkin. Siinä meni sekin cittarien kanssa kilpaileva ketju ja nykyään kaikki on sitten sitä samaa S- ja K-mafian hallitsemaa paskaa eikä kilpailua ole nimeksikään. Ei duopolin ylös hinaamilla hinnoilla ja kehnolla palvelulla voi pärjätä mm. ulkomaisia nettikauppoja vastaan.

Vierailija
40/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään kaipaamaan Kivikukkaroa, juuri samoista syistä kuin jo mainittiin. Vaatteet siellä tosin oli hinnakkaita lumppuja, vei vähän maun koko Anttilaan aikoinaan, kun ei ollutkaan enää se edullinen vaihtoehto. Sitä en muista, oliko siellä koskaan laadukkaampia vaatteita kuin nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän