Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäättekö kaipaamaan Anttiloita?

Vierailija
25.09.2014 |

Anttilat lopetetaan vähitellen. Harmittaako? Minua ei juurikaan, koska hintataso on ollut jo pitkään turhan korkea. Anttilan olisi kannattanut hakea asiakaskuntaa mm. köyhtyvästä keskiluokasta. Enää ei ole oikein mitään halpistavarataloja.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TopTenin dvd-valikoimia jää ikävä.

Vierailija
2/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä oikeastaan. Anttilaa ei enää tarvita mihinkään, saman ketjun Citymarket myy kaikkea mitä Anttilakin. Voi tehdä ruokaostokset samalla. Mutta Netanttilaa jään kaipaamaan, mikähän sen kohtalo mahtaa olla? Sieltä on tullut osteltua yhtä sun toista osamaksulla. No, mulla on kyllä nykyään Visakin joten eipä sekään maata kaada jos häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:10"]En jää kaipaamaan sillä olen Anttilan entinen työntekijä. Missään ei ole ollut niin huono työilmapiiri ja älytön kiusaaminen työpaikalla kuin siellä. Taistelu työtunneista kävi verisenä jne. Näen yhä painajaisia. Ihan oikein että moiset syöpäpesäkkeet uppoaa!
[/quote]

Tässähän riippuu ihan Anttilasta. Itse entisenä työntekijänä koin työilmapiirin henkilökunnan puolesta hyväksi. Anttilan/Keskon joho saisi katsoa peiliin. Todella huonoa johtamista kaikin puolin, mikä näkyy varmasti asiakkaillekin.

Vierailija
4/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nuori aikuinen ja toistaiseksi vähän heikomman ostovoiman omaava olen huomannut siirtyneeni aikalailla muutenkin tavarataloista täsmä- ja erikoisliikkeisiin. Hankin meikit meikkikaupoista, tai merkkien omista liikkeistä, kengät kenkäkaupasta jne.

Arvostan asiantuntevaa palvelua, sekä tulee ostettua järkevämpiä ja pitkäikäisempiä tuotteita, kun ei haksahda tarjouksiin ja ylipäätään heräteostokset on jääneet minimiin.

Vierailija
5/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikkiko ne suljetaan? Minä olen ymmärtänyt, että etelästä suljetaan muutama liike.

Vierailija
6/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:45"]

TopTenin dvd-valikoimia jää ikävä.

[/quote] 

Sama. Citymarketin ja Prisman dvd ja bluray-valikoimat on naurettavan huonot verrattuna TopTeniin. Hinnatkin monesti ihan törkeän kalliit, TopTenista sentään löytyy aina edullisia ale-leffoja. 

Vierailija
7/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mistä mä nyt ostan cd-levyt ja konsolipelit? Tai meikit? Ei näin vanha mamma osaa ruveta pelikaupoissa käymään. Levykauppoja ja kemppareita nyt ei enää oikein olekaan.

Ja kuka nuo sulkemiset on Turun osaltakin mahtanut päättää? Mikä järki oli sulkea molemmat Anttilat ja jättää Kodin1, joka sijaitsee melkein Raisiossa? Skanssin myymälä ei edes kauan ehtinyt olla.

Vierailija
8/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lopettaako netanttilakin??

Vierailija
9/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jään. Olin siellä töissä 1990-luvulta 2000-luvun alkupuolelle. Kaikki lähti menemään päin peetä sen jälkeen, kun Kesko osti ketjun ja päätti sulkea Ruoka-Anttilat.  Ja tämän jälkeen alkoi se jumalaton - ja tuottamaton - lisämyynnin hakeminen tyrkyttämisen yms. turhan kautta.  Ennen Keskoa Anttiloissa oli palvelua, henkilökuntaa ja tosi mukava työilmapiiri - tämän kautta myös tulosta syntyi.

Vierailija
10/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netanttila jää, ja sitä olen jo pitkään käyttänytkin. Tavarataloa ei tule ikävä.

Vierailija
11/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:05"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:01"]

En  niinkään anttilaa mutta kodin ykköstä kyllä

[/quote]

Lopetetaanko nekin muka?

[/quote]

Kaikki ne, joiden liiketiloja Kesko ei omista. Samoin kuin Anttiloilla.

[/quote]

Eli ei ainakaan kaikkia kodin ykkösiä lopeteta.

Vierailija
12/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:17"]

Kyllä! Mistä mä nyt ostan cd-levyt ja konsolipelit? Tai meikit? Ei näin vanha mamma osaa ruveta pelikaupoissa käymään. Levykauppoja ja kemppareita nyt ei enää oikein olekaan.

Ja kuka nuo sulkemiset on Turun osaltakin mahtanut päättää? Mikä järki oli sulkea molemmat Anttilat ja jättää Kodin1, joka sijaitsee melkein Raisiossa? Skanssin myymälä ei edes kauan ehtinyt olla.

[/quote]Skanssilla on vähän huono karma kun upouusi Tiimarin remontti saatiin valmiiksi, liike suljettiinkin heti. Ei mitään logiikkaa!

Vierailija
13/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:20"]

Siis lopettaako netanttilakin??

[/quote]

Ei.

Vierailija
14/57 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilassa oli tosi usein hyviä meikki ja hiusväri tarjouksia. Niitä jään kyllä kaipaamaan. Muuten siellä ei kyllä kauheasti mitään ollut.

Vierailija
15/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pakkomyynti on rasittavaa näin asiakkaana, varsinkin kun tarttee katsoa mihin euronsa laittaa....

Vierailija
16/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vähän ikävä :( Entisenä työpaikkana siis. 

Vierailija
17/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Anttila lopeta, ainoastaan osa sen myymälöistä suljetaan. Iso osa säilyy.

Vierailija
18/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:44"]

Anttilassa ei myydä mitään mitä ei saisi muualta halvemmalla esim. Prismasta saa kaiken minkä Anttilasta eikä tarvi lähteä keskustaan autolla. Vaatteet huonolaatuisia rytkyjä ja kodinosastolla samat Iittalat yms mitä muuallakin. Brändi jämähtänyt kasariin.

[/quote]

Kai sä ymmärrät, että siellä keskustassakin asuu ihmisiä. Ja muuallakin lähiöissä kuin siellä, missä on kauppakeskukset. Minulla ongelmana se, että en halua lähteä minnekään Citymarketiin tai Prismaan autolla keskustasta ostamaan jotain lattiamoppia, kuten ilmeisesti kohta on pakko tehdä... Anttilassa kävi paljon porukkaa, se lopettamisen syy oli ihan siinä, että Kesko oli siirtynyt entisistä keskustatiloista kalliille vuokrapaikalle.

Vierailija
19/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:17"]

[/quote]

Konsolipelejä ostetaan yhä enemmän ja enemmän netistä, siis digitaalisina latauksina. Tähän suuntaan ollaan muutenkin menossa, ja kohta kaikki pelit siirtyvät vain bittimuotoon, eikä kaupasta voi fyysisiä pelejä ostaa.

Vierailija
20/57 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiosastoa ja top teniä jään kaipaamaan. Kivikukkaron top tenissä ainakin oli ihan huippua niin valikoima kuin palvelukin. Anttilan vaateosaston pidin aina vähän sellaisena rytkyvarastona enkä juuri käynyt, loppuaikoina huomasin että sinnehän oli tullut ihan kivojakin vaatteita. 

Anttilaan oli helpompi mennä katselemaan mitä tahansa kun oli kuitenkin tavaratalo eikä market.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi