Pissaatko suihkussa
Pissaatko suihkussa jos pissattaa vai menetkö erikseen pytylle? Entä jos huomaat lapsesi pissaavan suihkussa niin torutko?
Kommentit (51)
Kyllä se pissavesi sinne laattasaumoihin imeytyy. Ihan varmasti, että siitä vaan. Itse teen tarpeeni vessanpönttöön. Tapansa kullakin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:34"]
Joskus miehen mieliksi:)
[/quote]
Ai tästä mä tykkään, tuletko mun kanssa suihkuun pissailemaan?
m-47
Ennen en missään nimessä, mutta sitten ajattelin, että kylläpä säästyisi vettä, jos kaikki tekisivät niin. Yksin ollessani pissin siis vain.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 07:43"]
Kyllä se pissavesi sinne laattasaumoihin imeytyy. Ihan varmasti, että siitä vaan. Itse teen tarpeeni vessanpönttöön. Tapansa kullakin.
[/quote]
Teillä on sitten vesivahinko, jos vettä menee laatoituksen saumoista.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:21"]
No hyi en pissaa. Se virtsahan leviä veden mukana muuallekin kylppäriin. Ei meillä ainakaan ole niin jyrkkä tuo kylppärin laatoitus, että kaikki vedet valuisivat suoraan viemäriin.
[/quote]
Joo, mutta meillä suihku on ammeessa eli ei ne pissat mihinkään leviä eikä jää muhimaan ja haisemaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:41"]
On eri asia jos mies pissaa suihkuun, kaari on hallittu ja ohjattavissa.
Naiset kuseksii miten sattuu, ja ajatus kusisista seinistä oksettaa. Naisten vehje on muutenkin jo luonnostaan saastaisempi.
[/quote]
Joo, se pallihiessä hautuva siitin on niin steriili että sillä voitaisiin suorittaa vaikka kirurgisia toimenpiteitä.
Kyllä pissaan. Pissaa sen vain on, ja vesi huuhtoo sen pois. Joku viisas ihminen TV:ssä neuvoi näin tekemään koska säästät joka kerta sen avulla yhden vessan vedon. Jos ympäri vuoden menet joka päivä suihkuun ja pissaat samalla, täten säästäen yhden vessassakäynnin, säästät muutaman kuution vettä vuodessa. Luonto kiittää.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 18:40"]
Ehdottomasti ja myös muu perhe tekee niin. Säästää rutkasti vettä
[/quote]
Sama täällä, tottakai.
Kyllä pissaan etupyllystä usein mutta takapyllystä vain joskus