Pissaatko suihkussa
Pissaatko suihkussa jos pissattaa vai menetkö erikseen pytylle? Entä jos huomaat lapsesi pissaavan suihkussa niin torutko?
Kommentit (51)
Mies saa hepulin jos tietäisi että mä kuseksin suihkussa, ei anna lastenkaan tehdä niin.
Pissaan. Pissaan myös kylässä, mutten jos kaveri samassa suihkutilassa. Ei ole lapsia vielä, mutta varmaan kiellän heitä. En ylpeile, mutta en häpeäkään. Pissaan myös järveen. Se on jo varmaan asia mitä tulisi hävetä, mutta en häpeä. Ei minusta ulkonäöllisesti sitä uskoisi että näin toimin.
Mä pissaa. Kukaan ei tiedä eikä munkaan ulkonäöstä huomaa asiaa.
Eräässä takavuosien TV-ohjelmassa kerrottiin säästövinkkejä. Eräs perhe säästi vessapaperissa käyttämällä siihen tarkoitukseen pyykkikorissa olevia likaisia vaatteita. Nehän pestäisiin, jolloin niihin tarttuneet eritteet menevät pesuveden mukana pois. Meidänkin perhe on käyttänyt tuota säästökonstia siitä asti. Käytämme pyykkikorissa kantta, jonka laitamme kiinni käytön jälkeen tuoksujen takia. Näin olemme säästäneet paljon rahaa. Vessaperia on vain vierasvaralle. Omalta perheeltä on se käyttö kiellettyä.
Minä ulostan suihkun kattoon. Plörts!
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 02:40"]Eräässä takavuosien TV-ohjelmassa kerrottiin säästövinkkejä. Eräs perhe säästi vessapaperissa käyttämällä siihen tarkoitukseen pyykkikorissa olevia likaisia vaatteita. Nehän pestäisiin, jolloin niihin tarttuneet eritteet menevät pesuveden mukana pois. Meidänkin perhe on käyttänyt tuota säästökonstia siitä asti. Käytämme pyykkikorissa kantta, jonka laitamme kiinni käytön jälkeen tuoksujen takia. Näin olemme säästäneet paljon rahaa. Vessaperia on vain vierasvaralle. Omalta perheeltä on se käyttö kiellettyä.
[/quote]
Toivottavasti provo
Suurin osa siitä virtsastakin on vettä, eli ihan turha panikoida moisesta. Ja siis kyllä, pissaan jos pissattaa.
Mä myös kakkaan. Mutta olen kieltänyt omia lapsia, koska minulta tulee ripulia ja se menee hienosti viemäriin. Lopuksi kylmää vettä ja nestesaippuaa perään.
Mä myös kakkaan. Mutta olen kieltänyt omia lapsia, koska minulta tulee ripulia ja se menee hienosti viemäriin. Lopuksi kylmää vettä ja nestesaippuaa perään.
En, paitsi nyt kun olen raskaana ja en hallitse rakkoani.
Toisinaan kyllä. Huuhtelen huolellisesti.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:24"]
En, meillä on wc.
[/quote]
Kyllä, meillä on wc.
[/quote]
Hah, meitä on näköjääb useampikin! Meilläkin on nimittäin wc. Jännä sattuma :D ja KYLLÄ PISSAAN. So?
Ehdottomasti ja myös muu perhe tekee niin. Säästää rutkasti vettä