Onko muita, joka on vihannut jokaista työpaikkaa?
Olet ollut töissä vain siksi, että siitä saa rahaa. Aika pian alat etsiä ulospääsyä työpaikasta.
Kommentit (27)
Onko käynyt mielessä, että ongelma voi johtua itsestäsi?
Minä tykkään työstäni. Valitettavasti ne työhönsä kyllästyneet ovat pomojen suosikkeja. että näin
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään työstäni. Valitettavasti ne työhönsä kyllästyneet ovat pomojen suosikkeja. että näin
Juurikin tämä
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Kaikkein eniten olen vihannut työkavereita, mutta lopulta myös työpaikassa käytettävää alaan liittyvää sanastoa :D Eli käytännössä aivan kaikkea mikään liittyy työpaikkaan edes etäisesti.
Superärsyttävää on se, että jotkut kollegat on niin tärkeinä työpaikalla ja kieltäytyvät jakamasta tietoa muille, jotta saisivat tuntea itsensä tärkeiksi. Eräs ihminen jopa vei ohjekirjan säilöön omaan lukittuun kaappiinsa ja jätti työpisteelle tiedon, että jos joku tarvitsee kyseistä opusta, niin häneltä pitää sitä pyytää.
Millä alalla olet? Ehkä kannattaa vaihtaa koko alaa eikä vain sitä työpaikkaa.
Pakko myöntää, että kyllä, enemmän tai vähemmän ensimmäistä kesätyöpaikkaa lukuun ottamatta.
Tai ehkä pikemminkin suurinta osaa "työkavereista, jotka ovat useimmiten osoittautuneet itsekkäiksi ja pelkurimaisiksi mulkuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt pelkästään vain vuokratöitä, johon ei vaadita koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen tehnyt monen eri alan töitä ja lopputulos on ihan sama. Vihaan kaikkea ja kaikkia.
Ainahan se oma etu kulkee etusijalla itse kullakin...
Mua vtutti joka ikisessä toimistossa ja kaupassa jossa työskentelin, mutta sit vaihdoin asentajaksi. Nyt on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Kaikkein eniten olen vihannut työkavereita, mutta lopulta myös työpaikassa käytettävää alaan liittyvää sanastoa :D Eli käytännössä aivan kaikkea mikään liittyy työpaikkaan edes etäisesti.
Superärsyttävää on se, että jotkut kollegat on niin tärkeinä työpaikalla ja kieltäytyvät jakamasta tietoa muille, jotta saisivat tuntea itsensä tärkeiksi. Eräs ihminen jopa vei ohjekirjan säilöön omaan lukittuun kaappiinsa ja jätti työpisteelle tiedon, että jos joku tarvitsee kyseistä opusta, niin häneltä pitää sitä pyytää.
Olisin pyytänyt esihenkilöltä 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin olen tehnyt monen eri alan töitä ja lopputulos on ihan sama. Vihaan kaikkea ja kaikkia.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Itse kokeilin tätä, mutta lopulta palasin vanhalle alalle. Mun kohdalla kesti löytää oikea työyhteisö, johon tunnen kuuluvani ja jossa on hyväksyvä ilmapiiri. Nyt elämä hymyilee! Sitä ennen töissäkäyminen oli mullekin pakkopullaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoo vain ehta työpaikkakiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Kannattaisiko miettiä, että olisiko itsessä jotain tarvetta kehittymiselle? Miksi olet hakeutunut alalle, josta vihaat kaikkia osa-alueita?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen työkulttuuri on kiusaamista. Ihan pomotasolta ja paßkan puhumista selän takaa 🤬
Minä!
Olen erittäin hyväpalkkaisissa asiantuntijatöissä. Palkkataso ollut jo pitkään yli 10t€/kk + bonukset.
Mutta vihaan joka solulla töitäni. Aivan jonninjoutavaa touhua, minkä ainoa tarkoitus on tyydyttää erilaisten byrokraattien laatimia, kaikkiaan totaalisen turhia, direktiivejä ja määräyksiä.
Teen tätä kuitenkin, koska itseänikin kiinnostaa ainoastaan työstä saatu hyvä palkka.
Tätä varten vielä piti opiskella vaativa akateeminen tutkinto hyvällä arvosanoilla. 90%+ siitäkin tutkinnosta on täysin turhaa tätä työtehtävää ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Tuo toiminta on peruste irtisanomiselle. Raportoi asiasta hänen ylemmälle henkilölleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä!
Tuo toiminta on peruste irtisanomiselle. Raportoi asiasta hänen ylemmälle henkilölleen.
Olen jo itse lähtenyt menemään tuostakin työpaikasta, joten en raportoi.
Minä!