Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla ilmoittaa miehestäni.

Vierailija
21.10.2014 |

Mies sai ehdonalaista 1.5 v. Nyt se on alkanut kohtelemaan mua kovakouraisesti. Se on kaatanut mut pari krt niin että päästä on vuotanut verta. En uskalla soittaa apua koska mies joutuisi vankilaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sen vankilaan joutuminen sit huono juttu?

Vierailija
2/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olisi vain hyvä jos moinen scumbag joutuisi telkien taa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies ennen kuin hän tappaa sinut!

Vierailija
4/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan kunnollinen muuten , käy töissä yms. Ei tunnu hyväksyvän että olen saikulla. Edellisen tuomion sai mun pahoinpitelystä. En oikein tiedä mitä tehdä. Pari viikkoa sitten tapahtui pahoinpitely johon olisin voinut kuolla ,mies sanoi että se oli oma vikani kun olin juonut.

Vierailija
5/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:53"]Mies on ihan kunnollinen muuten , käy töissä yms. Ei tunnu hyväksyvän että olen saikulla. Edellisen tuomion sai mun pahoinpitelystä. En oikein tiedä mitä tehdä. Pari viikkoa sitten tapahtui pahoinpitely johon olisin voinut kuolla ,mies sanoi että se oli oma vikani kun olin juonut.
[/quote]Taidat olla hieman tyhmä? Meinasit kuolla ja et halua että joutuu vankilaan? Nisti meininkiä??

Vierailija
6/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti: hae apua ja heti! Jätä se mies välittömästi!

Vierailija
7/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuule ap ilmoitus siitä ukosta ja sassiin!

Vierailija
8/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Porvoon poliisille.

Vierailija
9/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt, tää on taas se sama valittaja

Vierailija
10/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene turvakotiin selvittämään pääsi.

Siis kukaan ei voi sinua pelastaa jos itse et ymmärrä tai kykene tajuamaan tilannettasi.

Jos et ole provo niin olet kyllä pahasti eksyksissä elämässäsi!

Vierailija
11/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan tavallinen perhe muuten, yhteisiä lapsia ei ole. En tiedä mitä tekisin. Mies kaatoi mut isoa antiikkilyhtyä vasten, lyhty on siis lattialla. Päästäni vuosi verta aika tavalla. Soitin ambulanssin ja käskivät lähtemään päivystykseen tikattavaksi. (sain ampparimiehiltä myssyn ja taitoksia. Mies ei kuitenkaan vieny mua mihinkään.

Vierailija
12/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo ja turvakodissa olen kertaalleen ollut ei muuta apua kuin kauhea lasku tuli kunnalta 4 pvä 180 €.

Vierailija
13/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 17:10"]En ole provo ja turvakodissa olen kertaalleen ollut ei muuta apua kuin kauhea lasku tuli kunnalta 4 pvä 180 €.
[/quote]Ei ne voi auttaa sua jos sä et halua auttaa itseäs. Aikuinen ihminen, hei haloo?

Vierailija
14/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vain odottelemaan. Kyllä se miehesi vielä joskus hakkaa sut teholle tai kuoliaaksi. Kuolet sitten onnellisena. :) Tosin silloin viimeistään miehesi joutuu vankilaan. :/ No mutta jos et halua että mies joutuu vankilaan niin hankkiudu sinne itse. ;)

Vierailija
15/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamujen muijat oleilee turvakodissa ilmaiseksi. Oletko harkinnut islamiin kääntymistä ja nimeksi joku söpö musunimi? Saisit asua ilmaiseksi turvakodeissa.

Vierailija
16/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä moneen junaan. Minua ei mies löisi kuin kerran. En varmasti jäisi maisemiin odottamaan seuraavaa kertaa.

Vierailija
17/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mieluummin hakattavana?

Toisinaan ihmettelen palstalta lukemiani kommenteja.

Vierailija
18/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Se on se.

Katsos, kaiken se kestää ja kaiken se kärsii.

Tuosta liitosta lähtee joku mullan alle tai teholle tod.näk. ennen kesää.

Vierailija
19/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 16:53"]Mies on ihan kunnollinen muuten , käy töissä yms. Ei tunnu hyväksyvän että olen saikulla. Edellisen tuomion sai mun pahoinpitelystä. En oikein tiedä mitä tehdä. Pari viikkoa sitten tapahtui pahoinpitely johon olisin voinut kuolla ,mies sanoi että se oli oma vikani kun olin juonut.
[/quote]

Annas kun arvaan: olet saikulla kun mies pahoinpiteli?

Vierailija
20/28 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairauslomalla koska en kivuiltani pysty aina kättä nostamaan ja joudun piilottamaan näkyvät paikat. Ei musta varmaan uskoisi mitä kaikkea vaatteet peittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä