Tälläistä on OIKEASTI työkyvyttömyyseläkeläisen arki
Minut yritetään myrkyttää ja ajatuksiani luetaan esim bussissa. Kuukausi sitten hyökkäsin naisen kimppuun joka yritti vaikuttaa ajatuksiiin. Jouduin kolmeksi viikoksi hoitoon.
Hyvänä päivänä pääsen käymään kaupassa ja kukaan ei seuraa minua. Huonona päivänä olen lukittautunut vessaani ja itken koska minua seurataan ja pitää soittaa 112 kun minut halutaan tappaa.
Olen ollut osastolla muistaakseni 6viikkoa tänä vuonna. Syön lääkkeet mutta psykoottiset oireet tulevat läpi.
Kommentit (9)
Kuulostaa ikävältä. Varmaan raskasta tuollainen elämä. Oletko kokeillut rentoutusharjoituksia? Sori jos ärsyttää tämmöset kikka kolmoset 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ikävältä. Varmaan raskasta tuollainen elämä. Oletko kokeillut rentoutusharjoituksia? Sori jos ärsyttää tämmöset kikka kolmoset 🙂.
Juu olen. kylmä kuuma suihku ja chilikarkit ja sitä sun tätä. En tykkää. Mutta yritän silti harjoitella.
Kaljakellunta kirjoitti:
Päivän vitsi.
No kerro ihmeessä.
Yksinhuoltaja äiti syyllisyys syndrooma huiskii penkeistä hanskalla näkymättömät pois ....poika huutelee v.....666. Poika on kalastajan lapsi huonekalut sossusta .
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet vaihtoon.
Nyt menee abilify ja olantsapiini mitä lääkkeitä suosittelet???
up