En käy töissä ja saan tonnin kuussa rahaa. Onko se paljon vai vähän?
Niin, miten on? Olen ollut työelämässä elämästäni ehkä max yhteensä vuoden, 2-4kk pätkissä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei se paljoa ole. Tonni menee jo asuntolainaan kuussa, toinen tonni autoon, kolmas huvituksiin ja neljäs ruokaan. Toki jos itselle riittää istua jossain pskasessa vuokraläävässä yhteiskunnan varoilla postailemassa roskaa intternettiin niin mikäs siinä.
Olen perinyt asunnon espoosta joten täällä asun omistusasunnossa. t ap
Onnekasta, ja onneksi olkoon siitä. Ei tonnilla silti kovin antoisaa elämää elele, selviää sillä toki.
Lähinnä eikö itseä ala tylsistyttämään tai tule hyödytön olo kun et tee mitään hyödyllistä?
On tottakai. Kärsin psykoosisairaudesta ja olen ollut tänäkin vuonna 4 viikkoa sairaalassa. Olin varma että minua koitetaan myrkyttää.
Ei sinua koiteta.
Hyödyllistä on jo se kun pääset tuosta ajatuksesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Minut yritetään myrkyttää ja ajatuksiani luetaan esim bussissa. Kuukausi sitten hyökkäsin naisen kimppuun joka yritti vaikuttaa ajatuksiiin. Jouduin kolmeksi viikoksi hoitoon.
Hyvänä päivänä pääsen käymään kaupassa ja kukaan ei seuraa minua. Huonona päivänä olen lukittautunut vessaani ja itken koska minua seurataan ja pitää soittaa 112 kun minut halutaan tappaa.Olen ollut osastolla muistaakseni 6viikkoa tänä vuonna. Syön lääkkeet mutta psykoottiset oireet tulevat läpi.
Tarkistin ja siis se onkin ollut 6 viikkoa. t ap. tässä vähän oireitani.
Vierailija kirjoitti:
Minut yritetään myrkyttää ja ajatuksiani luetaan esim bussissa. Kuukausi sitten hyökkäsin naisen kimppuun joka yritti vaikuttaa ajatuksiiin. Jouduin kolmeksi viikoksi hoitoon.
Hyvänä päivänä pääsen käymään kaupassa ja kukaan ei seuraa minua. Huonona päivänä olen lukittautunut vessaani ja itken koska minua seurataan ja pitää soittaa 112 kun minut halutaan tappaa.Olen ollut osastolla muistaakseni 6viikkoa tänä vuonna. Syön lääkkeet mutta psykoottiset oireet tulevat läpi.
Sinulla on joku unohdettu trauma joka oireilee noin. Ei ne lääkkeet sinua paranna mutta tiedät itse mikä oloasi helpottaa. Itsellä kirjoittaminen on auttanut. Ja puhuminen jollekin, joka jaksaa kuunnella pilkkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi AP aiemmasta vero kommentistani. Jos sinulla on vakavia mt ongelmia niin maksan sinulle tuloa ihan mielelläni. Toivotaan että paranet pian.
Jos yhtiövastike on n 200e niin tonnilla kyllä elelee.
Jos vuokra on 700e, niin huomattavasti vaikeammin.
Silti joidenkin täytyy. Vaikka saahan sitä asumistukea ja tt tukeakin. Onko se 1200 mikä on köyhän vakio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on joku unohdettu trauma joka oireilee noin. Ei ne lääkkeet sinua paranna mutta tiedät itse mikä oloasi helpottaa. Itsellä kirjoittaminen on auttanut. Ja puhuminen jollekin, joka jaksaa kuunnella pilkkaamatta.
Kun aivot on jo noin rikki, niin mikään ei niitä paranna. Lääkkeellä pidetään vain oireet kurissa. Mutta usein nämä ihmiset lopettavat lääkkeiden syömisen, kun kokevat olonsa "normaaliksi" ja kohta on jo seuraava psykoosi kehittymässä. Jokainen psykoosi vahingoittaa aivoja lisää, joten siksi kannattaisi vain syödä ne lääkkeet.
Et ole yhtään hullu . Kyllä ihmisiä myrkytetään päivittäin se tahallaan että ympäristömyrkyt ja kemikaalit ruuissa juomissa ilmassa lääkkeissä vaatteissa ja tietysti oikeat myrkyttäjät käyttää tota myrkkyä kuten leffoissa on mm.tulitikkutehtaan tyttö jne.
Ajatusten lukijat on yksi ammatti NS.telepatiaa ajatusten siirtoa . Astraltv. Ennustajat . Kyllä uskonnoissa on hyvin yleisesti käytössä ajatusten siirtoa telepaattista yhteyttä henkistä väkivaltaa meditointia meedioita myös Intian gurut harjoittaa mielen tyhjennystä omista ajatuksista jne.
Kyllä tätä tapahtuu kirjoitti:
Et ole yhtään hullu . Kyllä ihmisiä myrkytetään päivittäin se tahallaan että ympäristömyrkyt ja kemikaalit ruuissa juomissa ilmassa lääkkeissä vaatteissa ja tietysti oikeat myrkyttäjät käyttää tota myrkkyä kuten leffoissa on mm.tulitikkutehtaan tyttö jne.
ROTAN myrkkyä. Kalium tappaa liikaa saatuna. Jodi. Se että joku pelkää ei ole mikään tauti . YLE Areena dokumentti valoon päin kertoo teille aidosta tapahtumasta ettei täällä kaikki kuvittele mitään.
Vierailija kirjoitti:
No, ei se paljoa ole. Tonni menee jo asuntolainaan kuussa, toinen tonni autoon, kolmas huvituksiin ja neljäs ruokaan. Toki jos itselle riittää istua jossain pskasessa vuokraläävässä yhteiskunnan varoilla postailemassa roskaa intternettiin niin mikäs siinä.
Joudutko raukka olemaan veloissas? Itsellä asunto maksettu, auto maksettu ja on kesämökkiä kuin myös aika hulppea vene. Ruokaan ei tonni riitä ja huvituksiin ei ainakaan.
Onhan sitä oikeasti kirjoitti:
Ajatusten lukijat on yksi ammatti NS.telepatiaa ajatusten siirtoa . Astraltv. Ennustajat . Kyllä uskonnoissa on hyvin yleisesti käytössä ajatusten siirtoa telepaattista yhteyttä henkistä väkivaltaa meditointia meedioita myös Intian gurut harjoittaa mielen tyhjennystä omista ajatuksista jne.
Ei ole olemassa mitään ajatusten lukua. Se on vain arvailua mitä tuollaiset telepaatit tekevät.
Ja miksi kukaan edes haluaisi lukea toisten ajatuksia? Tai miksi kukaan haluaisi myrkyttää toista? Tämä on se mitä skitson ja psykoottisen täytyisi tosissaan miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen perinyt asunnon espoosta joten täällä asun omistusasunnossa. t ap
Taidat ap valehdella. Kannattaisi provoillessa tarkistaa ensin faktat:
1) et voi saada ansiosidonnaista työttömyysturvaa, jos työpätkäsi ovat olleet max 4 kk pitkiä.
2) Perustyöttömyystukea ( joka siis on 33,78 e/pv. Sitä maksetaan 5 päivältä viikossa eli kuussa vähän yli 700 euroa) - ja sekin jatkuu noin lyhyellä työkokemuksella vain 300 päivää.
https://www.kela.fi/peruspaivaraha
3) toimeentulotukea et saa, koska omistat asunnon, asumislisää voit saada yhtiövastikkeisiin, max 80% kuluista.
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnainen nettona 900e ja lapsilisät 199e.
Tekisi aika tiukkaa jos ei olisi puolisoa.
Ei tee tiukkaa vaikka ei ole puolisoa.
Ansiosidonnainen 1300, lapsilisä 300, elatusmaksu 200, asumistuki 200.
Irtisanoutuisin heti jos saisin tonnin kuussa lopun ikääni. Olen ihan normaalissa keskiluokkaisessa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnainen nettona 900e ja lapsilisät 199e.
Tekisi aika tiukkaa jos ei olisi puolisoa.Ei tee tiukkaa vaikka ei ole puolisoa.
Ansiosidonnainen 1300, lapsilisä 300, elatusmaksu 200, asumistuki 200.
Mä en saa elareita tai asumistukea.
Onhan sitä oikeasti kirjoitti:
Intian gurut harjoittaa mielen tyhjennystä omista ajatuksista jne.
Kassien tyhjennystä oon vaan tehnyt
No itse käyn töissä ja saan nettona 3500€. Kyllä sillä mukavasti elelee ja säästöönkin jää reilu summa. Näillä säästöön jäävillä rahoilla voin tavoitella yhä parempaa elämää. En vaihtaisi osia kanssasi ap vaikka ei se työssäkäynti aina niin herkkua ole.
Ap:lla ei ole kunnon tulevaisuutta, minulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi AP aiemmasta vero kommentistani. Jos sinulla on vakavia mt ongelmia niin maksan sinulle tuloa ihan mielelläni. Toivotaan että paranet pian.
Milloin meinasit aloittaa "tulojen maksamisen?" Ärsyttää miten ihmiset eivät ymmärrä olevansa valtaosin saamapuolella, ei maksajan asemassa. Sinäkin olet saamapuolella - epäilyksettä.
minä laittaisin lippaan kiinni niin loppuisi häirntäjutut hyvinkin nopeasti.
se on yhkaus.
Hyvänä päivänä pääsen käymään kaupassa ja kukaan ei seuraa minua. Huonona päivänä olen lukittautunut vessaani ja itken koska minua seurataan ja pitää soittaa 112 kun minut halutaan tappaa.
Olen ollut osastolla muistaakseni 6viikkoa tänä vuonna. Syön lääkkeet mutta psykoottiset oireet tulevat läpi.