Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käy töissä ja saan tonnin kuussa rahaa. Onko se paljon vai vähän?

Vierailija
26.08.2021 |

Niin, miten on? Olen ollut työelämässä elämästäni ehkä max yhteensä vuoden, 2-4kk pätkissä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä käyn töissä ja saan harvoin noin paljon kuussa 😄 eli kai se on.

Vierailija
2/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se paljoa ole. Tonni menee jo asuntolainaan kuussa, toinen tonni autoon, kolmas huvituksiin ja neljäs ruokaan. Toki jos itselle riittää istua jossain pskasessa vuokraläävässä yhteiskunnan varoilla postailemassa roskaa intternettiin niin mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä käyn töissä ja saan harvoin noin paljon kuussa 😄 eli kai se on.

Onko se kokoaikatyö???

Vierailija
4/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on.

Vierailija
5/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei se paljoa ole. Tonni menee jo asuntolainaan kuussa, toinen tonni autoon, kolmas huvituksiin ja neljäs ruokaan. Toki jos itselle riittää istua jossain pskasessa vuokraläävässä yhteiskunnan varoilla postailemassa roskaa intternettiin niin mikäs siinä.

Olen perinyt asunnon espoosta joten täällä asun omistusasunnossa. t ap

Vierailija
6/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasummana tonni tietysti on täysin mitätön, mutta sekin on liikaa saada vastikkeetta.

Vierailija
7/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni kuussa mitään tekemättä on tietysti aika paljon.

Asun omakotitalossa, jossa on pienet ylläpitokulut.

Tonni kuussa riittäisi tässä asumiseen (menee enintään 300€/kk) sekä yhden hengen päivittäiseen elämiseen ja vielä halvan auton pitoon.

Vierailija
8/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi paljon. Eläisin oikeasti tosi hyvin tonnilla. Nykyisin opiskelija, joka tekee pätkää.

Vierailija
9/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekasta, ja onneksi olkoon siitä. Ei tonnilla silti kovin antoisaa elämää elele, selviää sillä toki.

Lähinnä eikö itseä ala tylsistyttämään tai tule hyödytön olo kun et tee mitään hyödyllistä? 

Vierailija
10/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnekasta, ja onneksi olkoon siitä. Ei tonnilla silti kovin antoisaa elämää elele, selviää sillä toki.

Lähinnä eikö itseä ala tylsistyttämään tai tule hyödytön olo kun et tee mitään hyödyllistä? 

On tottakai. Kärsin psykoosisairaudesta ja olen ollut tänäkin vuonna 4 viikkoa sairaalassa. Olin varma että minua koitetaan myrkyttää.

Vierailija
11/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu... töitä tekemällä voisit saada pari tonnia ja sen aiemman tonnin maksaisit erilaisiin työ- ja eläkemaksuihin sekä veroina.

Vierailija
12/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän.

Vierailija
13/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä varmaan paskotkin timantteja.

Vierailija
14/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika paljon, koska se on poissa minun palkasta verojen muodossa. Jos sinä kävisit töissä, minun ei tarvitsisi maksaa sitä tonnia kuussa veroja. 

Vierailija
15/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tottakai. Kärsin psykoosisairaudesta ja olen ollut tänäkin vuonna 4 viikkoa sairaalassa. Olin varma että minua koitetaan myrkyttää.

Millä sitä hoidetaan?

Vierailija
16/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika paljon, koska se on poissa minun palkasta verojen muodossa. Jos sinä kävisit töissä, minun ei tarvitsisi maksaa sitä tonnia kuussa veroja. 

Monet syrjäytetään työelämästä.

Vierailija
17/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa saat.

t. entinen työtön, nykyinen matalapalkkalainen

Vierailija
18/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä sitä hoidetaan?

Myrkytystä ei hoidettu mitenkään. Ilmoitin etten voi juoda osastolla hanavettä koska siihen on claitettu myrkkyä.

Muuten hoidetaan lääkkeillä mitä syön. Abilify ja olantsapiini

Vierailija
19/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnainen nettona 900e ja lapsilisät 199e.

Tekisi aika tiukkaa jos ei olisi puolisoa.

Vierailija
20/42 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan verojen jälkeen vähän päälle 1600€. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. 

Tuosta summasta on iso osa tk-eläkettä, sitten pieni summa jotain muuta eläkettä Kelalta ja loput lapsilisiä. Viimeksimainitut siirsin säästötilille juuri äsken. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi