Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä deja vu johtuu?

Vierailija
25.09.2014 |

Onko kellää teoriaa? Kertokaa omia kokemuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Musta tuntuu" vastaus:Minusta Deja vu kokemus tulee siitä, että olet nähnyt unta vastaavasta tilanteesta. Mutta et vain muista sitä. Vaihtoehtoinen selitys: Olet nähnyt Tv'ssä tilanteen/paikan ja aivosi muistaa sen vaikka ei tietoisesti.

T:Uros-kissa.

Vierailija
2/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistankohan ihan väärin et se ois joku hetkellinen sähköinen häiriö aivoissa? Tylsä selitys, kivempi ois ajatella et on jostain mystisesta kyse ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni jotain siihen liittyvää, että aivot käyvät "vähän hitaalla" ja koet ns. kahdesti kyseisen tilanteen ihan peräperään.

Vierailija
4/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 16:23"]

Muistaakseni jotain siihen liittyvää, että aivot käyvät "vähän hitaalla" ja koet ns. kahdesti kyseisen tilanteen ihan peräperään.

[/quote]

Mäkin olen kuullut tästä. Ja sopii hyvin omiin kokemuksiin, nimittäin kun minulla tulee noita kokemuksia niin olen yleensä väsynyt tai muuten vähän juntturassa.

Vierailija
5/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonit aattelee, että meillä kaikilla on "entinen elämä" maan päällä, ja deja vu- kokemukset ovat siitä todiste, sillä kokemuksen aikana tapahtuu uudelleen jotain, mitä siinä entisessä elämässä on tapahtunut.

en todellakaan itse oo mormoni enkä tuota usko, mut siinä nyt yks teoria..

Vierailija
6/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen aivolohko rekisteröi tilanteen aiemmin kuin toinen ja siksi tuntuu, että on kokenut saman ennenkin.

Vierailija
7/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mutta sen sen tiedän, ja varmuudella, koska pidin unipäiväkirjaa, että olen nähnyt tismalleen saman unen toistuvan n. 6-12 kuukauden välein. Ei säännöllisesti mutta muutaman vuoden aikana. Eräänlainen deja-vu ilmeisesti.

Vierailija
8/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ohjelmointivirhe Matrixissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä