Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on naurettavaa, mutta auttaisitteko silti..?

Vierailija
11.08.2008 |

Olenko poikkeava, kun saan suutani auki vain 2,5 cm? Tämän takia minulle tuottaa vaikeuksia hammaslääkärissä käyminen, koska suusani ei ole tilaa kunnolla instrumenteille. Samoin en pysty syömään omenaa haukkaamalla, vaan tarvitsen veitsen, jolla veistelen omenasta paloja.

Otapa viivoitin ja mene peilin eteen. Avaa suusi ja mittaa hampaiden väliin jäävä tila. Millaisia lukemia saatte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärikäynnit ihan tuskaa ja aina suupielet verillä sieltä lähden. Viivotinta en nyt löydä, mutta samaa luokkaa on kuin sulla ap.

Vierailija
2/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä avasin suus tooosi ammolleen.. ja sain 6cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ongelmana leukojen lukkiutuminen hammaslääkärissä. Olen avannut suuni niin auki etten ole meinannut saada leukoja yhteen enää kun on pitkän aikaa maannut suu auki.

Vierailija
4/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hirmu ahdistunut ja masentunut ja oireilin mm. puramalla hampaita tiedostamattani yhteen. Mun leukalihakset oli jotenkin niin ylikehittyneet ja jäykä, että en oikeesti saanut suuta auki kuin tuon pari senttiä (paitsi jos väänsin suun sormilla auki). Ihan kauheeta.

Nyt taas aukee ihan normisti (lääkitys pelittää) ja fellaatio sujuu : ))

Vierailija
6/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerro ongelmasi. Mulla tuo hoidettiin yläasteiässä. Oli semmonen systeemi, joka laitettiin yöksi suuhun. Veti leukoja yhteen ja esti hampaiden yhteen puremisen, joka kuulemma on usein syynä tuohon vaivaan. Mulla ainakin parani. Oli muuten myös pää usein kipeä enne sitä, sekin kuulemma johtui siitä leukalukosta.

Vierailija
7/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun suu on niin auki kuin saan:-)

8/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hampaiden väliin jää 5cm korkeus- ja 3,5cm leveyssuunnassa kun suu on niin auki kuin saan:-)

Vierailija
9/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voihan siellä olla joku lukko. Kannattaa käydä naamalihasten hieronnassa, oikeaa termiä en muista, mutta ainakin laulajille suositellaan. On vähän kivuliasta, mutta avaa paikkoja.

Vierailija
10/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin aukeaa suupielet hammaslääkärillä.

Vierailija
11/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leukanivelissä/lihaksissa - ehdottomasti kannattaa mainita lääkärille. Ihmettelen ettei hammaslääkäri ole puuttunut asiaan...

Mutta yleensä nuo ovat hoidettavissa, voihan tosin kyseessä olla joku harvinainen poikkeama rakenteessakin.

Vierailija
12/12 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pätevä syy kieltäytyä fellaatiosta.

Eiköhän tuossa ensimmäisenä kieltäydy mies... :o Harvempaa kiinnostaa tuuppia tuommoiseen raastinrautaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä