Kuuluuko geneettisesti sopivan kumppanin tuoksua selkeästi hyvältä omaan nenään vai riittääkö, että hän ei tuoksu omaan nenääni miltään?
Kommentit (16)
Vaikea varmaan nykymaailmassa paljoa antaa tuolle painoarvoa, kun ihmiset yleensä käyttää hajustettuja pyykinpesuaineita, deodorantteja, saippuoita ja kosmetiikkaa. Ei sieltä alta sitä ominaistuoksua paljoa havaitse
Nuuhki sen pesemätöntä kullia tai tussua ja mieti sitten.
Parhaimman tuloksen sopivuus-hajustestistä saa, jos kumppanilla on kulunut ainakin yli 12 tuntia viimeisestä suihkussakäynnistä. Sitten halaamaan ja nuuhkimaan.
Ei kai feromoneja haista hajuna, vaan ne vaikuttaa suoraan johonkin aivojen syvimpiin lokeroihin.
Mun kumppanin ominaistuoksu on todella hajuton. En hausta hänestä yleensä yhtään mitään. Mutta silti jostain syystä hänen tuoksunsa on jotenkin turvallinen ja ihana. En osaa selittää.
No se ei ole silloin geneettisesti hyvä, eikä huono - siltä väliltä.
Huolestuttava merkki epäsopivuudesta on, jos toinen ehdottaa jotain parfyymiä tai eau de toilettea. Silloin ei tykkää henkilön ominaistuoksusta.
Niin ja ei saa käyttää hormonaalista ehkäisyä, se vie valitettavasti hajuaistin tältä osin.
Jos sen pieru haisee hyvältä niin olet löytänyt oikean
Kuuluu tuoksua hyvälle, kun et käytä hormoniehkäisyä
Vierailija kirjoitti:
Eikä hormonaalista ehkäisyä
Eikä psyykelääkkeitä.
Minä sain valituksen, kun kävin uimassa vähän pidempään ja haju katosi. Oli onnessaan kun ominaistuoksu palasi tunnissa parissa.
Pakko todeta että osa naisista on haju-eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hormonaalista ehkäisyä
Eikä psyykelääkkeitä.
Tjaa, mulla on psyykelääkitys ja tuoksun kuulemma neutraalille ja tiedän itsekin sen.
Eli älkääpä yleistäkö!
Kyllä, Meillä näin, nuuhkutellaan toisiamme. Kymmeniä vuosia jo yhdessä ja edelleen toisen tuoksu on tärkeä ja hyvä. Silkkaa kemiaa. Emme käytä voimakkaita tuoksuja.
Kyllä vain. Joistakin ihmisistä lähtee tosi hyvä haju. Joidenkin hajua en voi sietää.
Seksin laadun voi haistaa.
Tai siis tämänhetkinen tapailukumppanini ei tuoksu hyvältä eikä pahalta.