Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan vahinkolasten äidit. Millaiseksi elämä muuttui lapsen myötä?

Vierailija
25.09.2014 |

Nykyäänkin kuulee vielä olevan vahinkolapsia, vaikkakin nykyään moni nainen pitää huolen, ettei vahinkoja pääse käymään. Aina se ehkäisy ei tietenkään pidä. Uskon monien harkinneen aborttia. Mitkä seikat saivat sinut pitämään lapsesi? Kadutko sitä, että pidit lapsen? Miten olet tottunut lapsiperhe-elämään? Miten olet selviytynyt? Oletko kokenut masennusta tai inhoa lasta/lapsiperhe-elämää kohtaan? Oletko tyytyväinen elämääsi? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös ikinä oli synnyttää lapsi. Meille kävi vanhinko ja oltiin seurusteltu noin 3 kk kun lapsi ilmoitti tulosta. Vieläkin ollaan yhdessä ja nyt kaksi lasta josta vanhin on 15 v.

Vierailija
2/8 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsen tulo oli loppujen lopuksi parasta mitä on tapahtunut. Raskauden myötä jotenkin aikuistuin ja tulin itsevarmemmaksi. Urahuolet tuntuvat nyt toissijaisilta. Toki edelleen olen kunnianhimoinen töissä, mutta elämä on tadapainoisempaa kun on muutakin kuin työ.

Aborttia en harkinnutkaan. En pystyisi siihen. Rakastin lastani ensihetkestä asti täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta sanoa, mutta en ole kyllä sopeutunut. Olen koko sen 2 vuotta ollut masentunut mitä lapsi on elänyt + raskausajan. Lapsi on lisäksi hyvin temperamenttinen, mikä syö energiaani lisäksi valtavasti. Olin tyhmä. En luottanut intuitiooni. 

Vierailija
4/8 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehänä en ole tyytyväinen. Jäin tähän liittoon lapsen takia ja koko elämä on ohi.

Vierailija
5/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, mitkä asiat tekevät sinut tyytymättömäksi? Mikä kaikki elämästäsi on ohi ja minkä ikäinen vauvanne on?

Vierailija
6/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on myös huijattu isäksi ja naimisiin naisen kanssa jota en halua. Tässä kärsitään kaikki.

Vierailija
7/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on myös huijattu isäksi ja naimisiin naisen kanssa jota en halua. Tässä kärsitään kaikki.

Vierailija
8/8 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijattu miten? T. Nainen joka kokee itsensä huijatuksi naimisiin ja äidiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi