Nykyajan vahinkolasten äidit. Millaiseksi elämä muuttui lapsen myötä?
Nykyäänkin kuulee vielä olevan vahinkolapsia, vaikkakin nykyään moni nainen pitää huolen, ettei vahinkoja pääse käymään. Aina se ehkäisy ei tietenkään pidä. Uskon monien harkinneen aborttia. Mitkä seikat saivat sinut pitämään lapsesi? Kadutko sitä, että pidit lapsen? Miten olet tottunut lapsiperhe-elämään? Miten olet selviytynyt? Oletko kokenut masennusta tai inhoa lasta/lapsiperhe-elämää kohtaan? Oletko tyytyväinen elämääsi?
Kommentit (8)
Mulla lapsen tulo oli loppujen lopuksi parasta mitä on tapahtunut. Raskauden myötä jotenkin aikuistuin ja tulin itsevarmemmaksi. Urahuolet tuntuvat nyt toissijaisilta. Toki edelleen olen kunnianhimoinen töissä, mutta elämä on tadapainoisempaa kun on muutakin kuin työ.
Aborttia en harkinnutkaan. En pystyisi siihen. Rakastin lastani ensihetkestä asti täysillä.
Tuntuu pahalta sanoa, mutta en ole kyllä sopeutunut. Olen koko sen 2 vuotta ollut masentunut mitä lapsi on elänyt + raskausajan. Lapsi on lisäksi hyvin temperamenttinen, mikä syö energiaani lisäksi valtavasti. Olin tyhmä. En luottanut intuitiooni.
Miehänä en ole tyytyväinen. Jäin tähän liittoon lapsen takia ja koko elämä on ohi.
5, mitkä asiat tekevät sinut tyytymättömäksi? Mikä kaikki elämästäsi on ohi ja minkä ikäinen vauvanne on?
Minut on myös huijattu isäksi ja naimisiin naisen kanssa jota en halua. Tässä kärsitään kaikki.
Minut on myös huijattu isäksi ja naimisiin naisen kanssa jota en halua. Tässä kärsitään kaikki.
Huijattu miten? T. Nainen joka kokee itsensä huijatuksi naimisiin ja äidiksi
Paras päätös ikinä oli synnyttää lapsi. Meille kävi vanhinko ja oltiin seurusteltu noin 3 kk kun lapsi ilmoitti tulosta. Vieläkin ollaan yhdessä ja nyt kaksi lasta josta vanhin on 15 v.