Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuinta, mitä koirasi tekee unissaan?

Vierailija
25.09.2014 |

Olimme viime yönä käymässä nukkumaan, mieheni luki vielä ja minä olin juuri sammuttanut oman lukuvaloni. Koira nukkui makuuhuoneen toisessa päässä omassa pedissään. Se hengitti syvään ja toinen etukäpälä vispasi aina välillä, kuten usein koiran nähdessä unta. Sitten se alkoi murista - ilmeisesti edelleen unissaan - ja yhtäkkiä se haukahti ja ponkaisi sekunnin murto-osassa pystyyn ja löi päänsä viereiseen pöytään. Siinä se sitten seisoskeli ja heräili ihan pölähtäneenä, kun nousin silittämään ja rauhoittamaan sitä. Vähän oli huoli, ettei sitä sattunut päähän, mutta kieltämättä kyllä nauratti. :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murinaa kuuluu aina välillä, mutta hassuinta on sellainen kimittävä vuhkuminen yhdistettynä vauhdittomaan kilpajuoksuun. Että ne tassut viuhuvat välillä!

Vierailija
2/6 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieree

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskihaukut on ihania. Joskus nyös syö ja juo. Silmät aukeilee vaikka silmät väärinpäin.

Vierailija
4/6 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukahtelu ja murina (koiran nukkuessa) herättävät minutkin välillä öisin. Kumpaakin on alkanut olla sitä enemmän, mitä vanhemmaksi koira tulee. Se myös nykyään nukkuu ihan sikeässä unessa päiväuniakin, eikä esimerkisi reagoi mitenkään kutsuun tai muihinkaan ääniin. Herääminen kestää nykyään pidempään ja koira nukkuu esim. viikonloppuina hyvinkin puoleen päivään, ellei sitä erikseen herätetä.

Vierailija
6/6 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yksikerta ihan rauhassa mutta mun koira Pablo alkoi yht'äkkiä haukkumaan kun nukkui mun vieressä kun mies matkalla:D huvittaa vieläkin. Mutta seuraavana yönä kun nukuin alkoi haukkumaan, hyppäsi pystyyn ja hyppäsi päin seinää! Onneksi ei tapahtunut mitään. Kyseessä on kultainen noutaja:'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä