BB Tuulikki - MURHAPOLTTAJA?
Kommentit (59)
Ilmankos ei bb-talon kellarissa olo tuota vaikeuksia kun on vankilassakin istunut.
Kyllä kieltämättä ihmetytti. Mitä lie tapahtunut.
BB kruunaa värikkään elämän? Ties mitä ehtii vielä.
Ohhoh, olen ollut siinä luulossa, että taloon pääsy estyisi tuollaisella taustalla. Vai oliko se niin, että jos jättää hakuprosessissa tuollaiset asiat kertomatta. Tuulikki ilmeisesti siis kertonut.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:14"]Ohhoh, olen ollut siinä luulossa, että taloon pääsy estyisi tuollaisella taustalla. Vai oliko se niin, että jos jättää hakuprosessissa tuollaiset asiat kertomatta. Tuulikki ilmeisesti siis kertonut.
[/quote]Jos tuo on tapahtunut vaikka 50 vuotta sitten niin onkohan rikosrekisterissäkään merkintää?
Onhan se vähän sellainen outo, ristiriitaisen oloinen persoona.
Tulee mieleen yhdessä australialaisdokkarissa mainittu suloinen ja herttainen mummeli, joka hemmotteli lähipiiriään itsetekemillään makeisilla, leivonnaisilla ja ihanilla jälkiruoilla. Harmi vain, että mummelin herkkujen yksi ainesosa sattui olemaan rotanmyrkky.
Ties vaikka olisi salattu itse poika Markultakin.
Seiska on varmaan jonkun yleisövihjeen perusteella selvittänyt asian. Kyllähän BB:n luulisi nimittäin rikosrekisterin tarkistavan.
Voisiko joku Seiskan lukija selvittää asiaa tarkemmin ;)
En ihmettele yhtään. Olen Tuulikkia "kritisoinut" BB-ketjuissa, koska siitä naisesta näkee jo kauas miten ilkeä ja paha ihminen voi sisältä olla. Olen näistä kommenteista saanut paljon alapeukkuja, mutta kuten ajattelinkin, oikeassa olin koko ajan.
Siinäkö teille 100 000 euron arvoinen bb-voittaja?
No milloin tämä poltto on tapahtunut?
Jo Farmin aikana (ja varsinkin silloin) näki tuon Tuulikin ilkeyden.
Tuhopoltto. Siihen aikaan kutsuttiin murhapoltoksi sillä perusteella, että joku olisi voinut kuolla jos olisi ollut sisällä. Nyt ei kuitenkaan ollut. 1995 nimike muuttui tuhotyöksi.
Oman kotinsa poltti ja vakuutuksesta sai rahaa. Vakuutuspetos siis ilmeisesti.
T: Seiskan lukia
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:31"]No milloin tämä poltto on tapahtunut?
[/quote]Se selviäisi uusimmasta seiskasta. :D
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:32"]Tuhopoltto. Siihen aikaan kutsuttiin murhapoltoksi sillä perusteella, että joku olisi voinut kuolla jos olisi ollut sisällä. Nyt ei kuitenkaan ollut. 1995 nimike muuttui tuhotyöksi.
Oman kotinsa poltti ja vakuutuksesta sai rahaa. Vakuutuspetos siis ilmeisesti.
T: Seiskan lukia
[/quote]Tapahtui minä vuonna?
älkääs sitten arvostelko tuulikin tekemisiä tai sanomisia. se on kiellettyä tällä palstalla!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 12:34"]Tapahtunut vuona 1977
[/quote]entäs salakuljetus?
Onko joku kuollut hänen sytyttämässään tulipalossa?