Sami Uotila 50v ja Kerttu Rissanen 25v
Mitäs ajatuksia herättää?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/cc12547c-9c77-4904-84b4-cdb5b3…
Kommentit (25)
Kateutta miestä kohtaan. Olen itse Samia 15v nuorempi mutta ei mun taso riitä tuollaisiin kaunottariin.
Toi äijä on kyllä ällö. Kerttu on loppuiäkseen leimattu :(
Upea pari. Mitä se teitä kiinnostaa? Kummallista että aikuiset ihmiset eivät saisi itse valita kumppaniaan..
Varmaan tuoreempiakin 50 v olis lötynyt
Ihan normaalia. Viisikymppinen mies vaihtaa yleensä vaimonkin nuorempaan ja ottaa kyllä nuoren naisen mieluummin kuin ryppyisen vaihdevuosikurpan.
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan Kerttu hankkia lapsia?
Kenen kanssa? Rehellisesti: kuka tahtoo jonkun salkkari-Samin jämiä?
Aloituksen motiivi oli taas kerran päästä haukkumaan miehiä. Tukehtukaa omaan paskaanne, miesvihaajalehmät
– Shamissa parasta on hyvä sydän, intohimo tekemiään asioita kohtaan, positiivinen elämänasenne, sekä huumorintaju! Rissanen vastasi.
"Shami?" Onko Kerttu ottanut muutaman ennen haastattelua?
Ovat varmasti onnellisia yhdessä, tai siltä ainakin vaikuttaa. Toisaalta joskus vakuuttelut saattaa kertoa jostain ihan muusta.
Epäilykset varmaan johtuu siitä että moni nainen kuitenkin ensisijaisesti toivoo suurinpiirtein samanikäistä puolisoa. En olisi itse samanikäisenä voinut kuvitella seurustelevani viisikymppisen kanssa! Itseäni vaivaisi varmaan että onko mies kanssani vain nuoren iän ja ulkonäön vuoksi, siis että on jotenkin hieno juttu kun on nuori ja nätti tyttöystävä. Lisäksi jos saisivat lapsen lähivuosina niin mies olisi jo lapsen syntyessä aika vanha isä, saati sitten lapsen kasvaessa, teini-ikäisenä jne. Jossain vaiheessa ikäero voisi alkaa olla ongelma?
Luonnollinen asia ja kaunis rakkaustarina. :)
YTM ja YTN löysivät toisensa. :)
No jos tykkää vanhasta kikkelistä.
Bojoing nam sexy wau lurpsis aaahhh spermaa....
Danny voisi melkein olla Samin isoisä. Just saying.
Vanhempi mies on nuorelle naiselle hyvä valinta, jos etsii arvostavaa ja pidempää parisuhdetta. Kokenut mies on jo virheensä tehnyt ja osaa näyttää täyden rakkautensa nuorelle naiselleen, jos oikean löytää.
Nuorempien miesten kanssa käydään ne pettämiset ja muut sekoilut. Pitkätkin suhteet tuppaavat kaatumaan viimeistään 15 vuoden kohdalla.
Ikäero luo parisuhteeseen kiihkeää dynamiikkaa, joka parhaimmillaan vain lujittaa suhdetta. Parasta onnea Kertulle ja Samille.
Seuraan uli sta ja tuon naisen ulkonäkö on siellä inceleiden ja muun sakan toimesta haukuttu maan rakoon. Kertoo kaiken riittävän miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan uli sta ja tuon naisen ulkonäkö on siellä inceleiden ja muun sakan toimesta haukuttu maan rakoon. Kertoo kaiken riittävän miehistä.
Nätti tyttöhän se on. Ja timmi kroppa.
En ymmärrä Kerttua. Varmaan ois löytäny kumppanin ikäistensä seurasta, nätti tyttö.
Aivan mahtava juttu. Ymmärrän heitä hyvin.
-raippi58
Vanha mies vanhentaa nuoren naisen. KR on jo nyt eltaantuneen ja väsyneen näköinen.