Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmin toistuva unesi?

Vierailija
26.08.2021 |

Tuli tuossa puheeksi kaverin kanssa unet ja aloin miettiä, että itse näen todella usein samaa unta ja varmaan kaikilla on näitä. Eli kerrotaan kokemuksia useimmin toistuvista unistamme tänne!

Mitä unta näet usein ja mistä uskot/tiedät unen kertovan? Laitan oman uneni kommentteihin!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan ole toistuvia unia. Mutta yleinen teema unissani on sellainen säätäminen ja paikasta toiseen ramppaaminen. Inhoan niitä unia, aamulla on uupunut olo, kun on taas koko yön rampannut ja säätänyt.

Vierailija
2/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vatuttaa kun joudun inttiin uudelleen ja uudelleen. Yritän selittää, että mä oon käynyt tän jo, mikä on totta tosielämässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuva teema on että hirveesti mennään ja tehdään, etsitään tavaroita ja ihmisiä ja paikkoja ja höösätään kiireellä paikasta toiseen ja mitään valmista ei koskaan tuu mistään.

Eli periaatteessa ihan sitä mitä hereilläkin teen...

Toinen toistuva unityyppi on todella mielikuvitukselliset absurdit juonenkäänteet täynnä julkisuuden henkilöitä ja kummallisia tapahtumia. Varmaan ihan vaan vilkas mielikuvitukseni päästelee höyryjä.

Vierailija
4/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeastaan ole toistuvia unia. Mutta yleinen teema unissani on sellainen säätäminen ja paikasta toiseen ramppaaminen. Inhoan niitä unia, aamulla on uupunut olo, kun on taas koko yön rampannut ja säätänyt.

Hei muuten, nyt muistan, mulla on yksi toistuva uni, tuli mieleen tuosta uudelleen inttiin joutumisesta! Mä joudun uudestaan kouluun. Se on joko ala-aste tai lukio, ei yläaste. Olen myös joutunut aloittamaan yliopisto-opinnot uudelleen, mutta tämä on harvinaisempi tapaus.

Vierailija
5/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toistuvasti unta, että olen samassa vesihuvipuistossa. Siellä on todella, todella korkea laite, jonka kyytiin menen. Laite on vähän niin kuin vesiliukumäen ja huvipuistolaitteen yhdistelmä. Olen pelosta suunniltani ja pelkään kuolevani laitteen kyydissä. Havahdun hereille, ennen kuin kyyti päättyy. 

Vierailija
6/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näen oman kämpän pimeenä ja joku vetelee peittoa päältä. Välillä on ötökkä invaasio, sellasia nyrkin kokoisia kuoriaisia ym lentävää. Viimeksi seksi nukke vaihtoi kokoajan asentoa ja kootin pitää sen paikallaan ja lopuksi tökkäs sormen kylkeen, tuntui ikävältä. Sitten heräsin, siinä se oli edelleen vieressä.

Vierailija
7/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun untani buffet -uneksi ja se toistuu jollain kaavalla lähes joka viikko, eli varmaankin kertoo siitä, että joku tarve jää minulla tyydyttymättä.

Unessa olen siis buffetissa, mutta koskaan en pääse syömään asti. Jono on pitkä eikä liiku, ruoka loppuu juuri kun tulee minun vuoroni, kaikki lautaset ovat loppu tai rikki jne. Jos pääsen niin pitkälle, että ehdin kerätä herkut lautaselle asti, en löydä vapaata pöytää tai joku keskeyttää minut aina ennen, kuin pääsen syömään asti. Ajatuksena uni on varmasti huvittava, mutta siinä unessa on todella ahdistava jännitys päällä, että pääsenkö nyt ikinä syömään tätä ruokaa ja nälkä on kova.

Toinen, harvemmin tapahtuva versio unesta on sellainen että olen kirppiksellä tai kaupassa jossa on tosi hyviä tarjouksia ja minulla on ostoskärry täynnä mutta en pääse maksamaan.

-AP

Vierailija
8/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, kertokaa lisää unia!

Vierailija
9/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jossain mökissä ja karhu liikkuu ulkona ja yrittää päästä sisään.

Vierailija
10/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen unta usein että herään mökistä keskellä metsää, kuulen lintujen laulun ja kävelen pihamaalle hengittämään raikasta ilmaa. Sitten herään 7am herätyskelloon harmaasta betonilähiöstä ja vituttaa kuin pientä eläintä.

Vierailija
11/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljatuoppi kaaatuu lattialle.

Vierailija
12/16 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen jossain, puolitutussa paikassa ja tiedän mihin mennä ,mutta koskaan en pääse sinne.

Vierailija
13/16 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei muuten, nyt muistan, mulla on yksi toistuva uni, tuli mieleen tuosta uudelleen inttiin joutumisesta! Mä joudun uudestaan kouluun. Se on joko ala-aste tai lukio, ei yläaste. Olen myös joutunut aloittamaan yliopisto-opinnot uudelleen, mutta tämä on harvinaisempi tapaus.

Mä näen toistuvasti unta että olen koulussa oppikoulun alaluokilla, ikää jotain 12 - 13 vuotta. Koulussa on aina kova kuri ja aina on jotkut kokeet tulossa. Tunnelma on hyvin ahdistava. Opettaja määrää mitä pitää pukea päälle ja aina pitää olla hiljaa.

Vierailija
14/16 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aina joku pitkähiuksinen nainen. Teema unissa vaihtuu, joskus rakastelen häntä unessa, tai on jonkinlainen maailmanlopun tyylinen selviytymis tilanne menossa. En koskaan muista herättyäni naisen kasvoja, vaikka kaiken muun unesta muistan hyvin elävästi ja tarkasti.

Vierailija
15/16 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä oli perämoottori hukassa. Onneksi löytyi, sellainen 5hp Tohatsu.

Vierailija
16/16 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päiväkotipainajaisia. Joko en ehdi töihin , en löydä jotain lasta tai koko ryhmää, olen mennyt käymään jossain ja en löydä takaisin, En saa soitettua töihin, en tiedä mihin vuoroon menen, jollekin lapselle sattuu jotain pahaa.

Lähdin alalta neljä vuotta sitten ja nämä jatkuvat yhä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi