Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakyssäri: mulle on tulossa paketti, UPS tuo. Ilmottaako ne etukäteen kun on tulossa?

Vierailija
26.08.2021 |

Muistaakseni kaveri kerto, että UPS oli hoitanut hommat niin huonosti, että yhtäkkiä sillä vaan oli lähetti ovella. Mitä sanoo av:n ankara mutta oikeudenmukainen raati: päivystänkö tän päivän sitten kotona?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Ehkä ei. Voi olla että eivät edes käy ja joskus tulee sitten ilmoitus että pakettia ei pystytty toimittamaan.

Vierailija
2/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus soittaa, joskus ei - toisaalta niin tekee postikin. Voivat myös ajaa vain ohi ja laittaa perään viestin, että ei tavoitettu - lähetetään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin nyt jännän äärellä. Kaikki voi mennä jouhevasti, tai sitten kukaan ei edes käy ovellasi eikä soita, ja saat itse selvitellä pakettisi kohtaloa vielä viikkokaupalla. Itselläni kokemuksia lähinnä tuosta jälkimmäisestä vaihtoehdosta.

Vierailija
4/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuljettajasta. Meillä UPS-kuljetukset tuo kolmas osapuoli, joka soittaa näkyvästä numerosta.

Vierailija
5/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! No, onneksi sää on ainakin täällä päin Suomea kököhkö. Voinhan mä tän päivän sisällä jumitella.

Vierailija
6/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dhl:n kuskeista osa soittaa puhelimeen etukäteen, osa väittää "ei oltu kotona" ja vie paketit asiamiespostiin noudettavaksi...

Vierailija
7/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut aina txt-viesti, missä ilmoitettu pvm ja klon-aika, jolloin tulevat.

Vierailija
8/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPS ei soita, kuljettajilla ei ole puhelimia (siis työpuhelimia).

Vierailija
9/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Soitin piruuttani UPS:in asiakasnumeroon. Se heppu kerto vähän alistuneella sävyllä, että niiden kuskit liikkuu 09-19 välillä. Että silloin kannattaa olla kotona, kun kukaan ei ilmoita mitään. OMG, miten tollanen firma voi olla olemassa, tohan on ihan täysin luokatonta.

ap

Vierailija
10/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Soitin piruuttani UPS:in asiakasnumeroon. Se heppu kerto vähän alistuneella sävyllä, että niiden kuskit liikkuu 09-19 välillä. Että silloin kannattaa olla kotona, kun kukaan ei ilmoita mitään. OMG, miten tollanen firma voi olla olemassa, tohan on ihan täysin luokatonta.

ap

Koska suurin osa kuljetuksista menee yrityksille joiden toimipisteissä ollaan työaikana paikalla. Ei niihin tarvitse soitella etukäteen ja sovita aikoja toimituksille.

Vierailija
11/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli pari päivää aiemmin viesti, sain valita muutaman tunnin toimitusikkunan parista vaihtoehdosta. Valitsin klo 8-12, mutta ups:n lähetti soittikin ovikelloa jo 7:30. Onneksi olin jo noussut ylös ja pukeutunut päivävaatteisiin.

Vierailija
12/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Only in Finland.

Vierailija
13/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli pari päivää aiemmin viesti, sain valita muutaman tunnin toimitusikkunan parista vaihtoehdosta. Valitsin klo 8-12, mutta ups:n lähetti soittikin ovikelloa jo 7:30. Onneksi olin jo noussut ylös ja pukeutunut päivävaatteisiin.

Yritti ehtiä päästä vilkaisemaan kun puet, josko olisi vaikka tissi tai pini vähän vilahtanut.

Vierailija
14/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittikohan kuski mulle sitten omasta kännystään, koska just kävi UPS.n kuski tuomassa paketin, soitti vähän ennen että olis lähettyvillä ja kysyi olenko kotona.

Vierailija
15/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittikohan kuski mulle sitten omasta kännystään, koska just kävi UPS.n kuski tuomassa paketin, soitti vähän ennen että olis lähettyvillä ja kysyi olenko kotona.

Oliko ihan UPS itsensä kuski vai joku asiamies? Ainakin täällä päin UPSin paketteja tulee ihan posti-itellan mukana tai jollakin muulla kuljetusliikkeellä vähän koosta riippuen, UPSin omaa autoa ja lähettiä en ole nähnyt.

Vierailija
16/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko ihan UPS itsensä kuski vai joku asiamies? Ainakin täällä päin UPSin paketteja tulee ihan posti-itellan mukana tai jollakin muulla kuljetusliikkeellä vähän koosta riippuen, UPSin omaa autoa ja lähettiä en ole nähnyt.

Ai, en tiennytkään. Siis miksi UPS antaa paketin Postille?

En tiedä kumpi oli, en nähnyt autoa. Puhelimessa sanoi kylläkin että UPS.

Vierailija
17/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää pakettis kadulle ;D

Vierailija
18/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPS on iso kansainvälinen kuriiripalveluita tarjoava yritys ja alueilla joissa pakettivolyymi on pieni on katsottu kokonaistaloudellisemmaksi ostaa niiden muutamien pakettien kuljetukset lähimmästä terminaalista asiakkaale joltain paikalliselta kuljetusliikkeeltä tai postilta alihankintana, kuin ajattaa omaa lähettiä jostain isommasta kaupungista niitä viemään perille asti.

Omaa lähettiä taas ei kannata vähäisen volyymin alueella pitää jos sille ei ole tarpeeksi töitä. Kuitenkin monet yritykset ym. mitkä UPS palveluita käyttää, vaatii että lähetykset pitää pystyä toimittamaan kaikkiin osoitteisiin.

Vierailija
19/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole USP lähetti koskaan etukäteen soittanut tulostaan. Tosi paketin seurannasta voi katsoa ja arvailla minä päivänä paketti olisi tulossa, mutta ei ne siitä sinä samana päivänä erikseen ota yhteyttä.

Postikin hoitaa tämän homman usein paremmin sillä niillä on nykyään monesti mahdollisuus sentään jättää paketti oven taakse, jos ei ole kotona.

Vierailija
20/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPS on iso kansainvälinen kuriiripalveluita tarjoava yritys ja alueilla joissa pakettivolyymi on pieni on katsottu kokonaistaloudellisemmaksi ostaa niiden muutamien pakettien kuljetukset lähimmästä terminaalista asiakkaale joltain paikalliselta kuljetusliikkeeltä tai postilta alihankintana, kuin ajattaa omaa lähettiä jostain isommasta kaupungista niitä viemään perille asti.

Omaa lähettiä taas ei kannata vähäisen volyymin alueella pitää jos sille ei ole tarpeeksi töitä. Kuitenkin monet yritykset ym. mitkä UPS palveluita käyttää, vaatii että lähetykset pitää pystyä toimittamaan kaikkiin osoitteisiin.

Ok, ymmärrettävää. Mä asun kylläkin isossa kaupungissa ja ihan 100m päässä on UPS.n pakettien noutopiste jossa kuski käy hyvin usein. No, samapa tuo että kuka sen toi, pääasia että tuli perille kuten kuuluikin tulla.

Ja ihan kiva että soitti ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan