Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikakyssäri: mulle on tulossa paketti, UPS tuo. Ilmottaako ne etukäteen kun on tulossa?

Vierailija
26.08.2021 |

Muistaakseni kaveri kerto, että UPS oli hoitanut hommat niin huonosti, että yhtäkkiä sillä vaan oli lähetti ovella. Mitä sanoo av:n ankara mutta oikeudenmukainen raati: päivystänkö tän päivän sitten kotona?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPS ei soita, kuljettajilla ei ole puhelimia (siis työpuhelimia).

Soittikohan kuski mulle sitten omasta kännystään, koska just kävi UPS.n kuski tuomassa paketin, soitti vähän ennen että olis lähettyvillä ja kysyi olenko kotona.

Oliko ihan UPS itsensä kuski vai joku asiamies? Ainakin täällä päin UPSin paketteja tulee ihan posti-itellan mukana tai jollakin muulla kuljetusliikkeellä vähän koosta riippuen, UPSin omaa autoa ja lähettiä en ole nähnyt.

Ai, en tiennytkään. Siis miksi UPS antaa paketin Postille?

En tiedä kumpi oli, en nähnyt autoa. Puhelimessa sanoi kylläkin että UPS.

UPS on iso kansainvälinen kuriiripalveluita tarjoava yritys ja alueilla joissa pakettivolyymi on pieni on katsottu kokonaistaloudellisemmaksi ostaa niiden muutamien pakettien kuljetukset lähimmästä terminaalista asiakkaale joltain paikalliselta kuljetusliikkeeltä tai postilta alihankintana, kuin ajattaa omaa lähettiä jostain isommasta kaupungista niitä viemään perille asti.

Omaa lähettiä taas ei kannata vähäisen volyymin alueella pitää jos sille ei ole tarpeeksi töitä. Kuitenkin monet yritykset ym. mitkä UPS palveluita käyttää, vaatii että lähetykset pitää pystyä toimittamaan kaikkiin osoitteisiin.

Ok, ymmärrettävää. Mä asun kylläkin isossa kaupungissa ja ihan 100m päässä on UPS.n pakettien noutopiste jossa kuski käy hyvin usein. No, samapa tuo että kuka sen toi, pääasia että tuli perille kuten kuuluikin tulla.

Ja ihan kiva että soitti ensin.

No tuossa sinun tapauksessa voi toki olla itse UPSnkin kuski. Jos paketti on taas matkalla vaikka johonkin pikkukylään keskellä ei-mitään, niin erittäin todennäköisesti se tulee asiakkaalle postilla.

Vierailija
22/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita mutta paketti oli noudettavissa seuraavana päivänä asiamiespostista kun ei oltu kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä. Ehkä ei. Voi olla että eivät edes käy ja joskus tulee sitten ilmoitus että pakettia ei pystytty toimittamaan.

Ai niinkuin postininja?

Vierailija
24/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Soitin piruuttani UPS:in asiakasnumeroon. Se heppu kerto vähän alistuneella sävyllä, että niiden kuskit liikkuu 09-19 välillä. Että silloin kannattaa olla kotona, kun kukaan ei ilmoita mitään. OMG, miten tollanen firma voi olla olemassa, tohan on ihan täysin luokatonta.

ap

Olen myös soittanut UPS:n asiakaspalveluun, ja vastauksena oli että ”ei meillä ole aikaa soitella kenellekään”. Hassua että heillä on kuitenkin aikaa ajella turhaan ympäri kaupunkia kokeilemassa että olisiko vastaanottaja paikalla.

Vierailija
25/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tilaa mitään mitä ei saa pakettiautomaattiin. En todellakaan rupea koko päivää päivystämään jotain pakettia.

Vierailija
26/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo....sieltä tulee sellainen viesti että toimitusmaksusta puuttuu euro ja sinun pitää syöttää luottokortti ja pankkitunnukset sellaiselle web sivulle.

Vierailija
27/27 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli eilen ovelle Ups paketti

Soitti ensin olevansa tulossa ..

ja tuli kans ajoissa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä