Pikakyssäri: mulle on tulossa paketti, UPS tuo. Ilmottaako ne etukäteen kun on tulossa?
Muistaakseni kaveri kerto, että UPS oli hoitanut hommat niin huonosti, että yhtäkkiä sillä vaan oli lähetti ovella. Mitä sanoo av:n ankara mutta oikeudenmukainen raati: päivystänkö tän päivän sitten kotona?
Kommentit (27)
Ei soita mutta paketti oli noudettavissa seuraavana päivänä asiamiespostista kun ei oltu kotona
Vierailija kirjoitti:
Ehkä. Ehkä ei. Voi olla että eivät edes käy ja joskus tulee sitten ilmoitus että pakettia ei pystytty toimittamaan.
Ai niinkuin postininja?
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Soitin piruuttani UPS:in asiakasnumeroon. Se heppu kerto vähän alistuneella sävyllä, että niiden kuskit liikkuu 09-19 välillä. Että silloin kannattaa olla kotona, kun kukaan ei ilmoita mitään. OMG, miten tollanen firma voi olla olemassa, tohan on ihan täysin luokatonta.
ap
Olen myös soittanut UPS:n asiakaspalveluun, ja vastauksena oli että ”ei meillä ole aikaa soitella kenellekään”. Hassua että heillä on kuitenkin aikaa ajella turhaan ympäri kaupunkia kokeilemassa että olisiko vastaanottaja paikalla.
Itse en tilaa mitään mitä ei saa pakettiautomaattiin. En todellakaan rupea koko päivää päivystämään jotain pakettia.
Joo....sieltä tulee sellainen viesti että toimitusmaksusta puuttuu euro ja sinun pitää syöttää luottokortti ja pankkitunnukset sellaiselle web sivulle.
Meille tuli eilen ovelle Ups paketti
Soitti ensin olevansa tulossa ..
ja tuli kans ajoissa 👍
No tuossa sinun tapauksessa voi toki olla itse UPSnkin kuski. Jos paketti on taas matkalla vaikka johonkin pikkukylään keskellä ei-mitään, niin erittäin todennäköisesti se tulee asiakkaalle postilla.