Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voitko teatteriin mennä yksin?

Vierailija
13.02.2025 |

Miten ihmiset suhtautuu?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin teatteriin mennä yksin, ja teatteriin yksin olen mennytkin. Voisit sinä myös. 

Vierailija
2/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kiinnitä mitään huomiota, vaikka menisit yksin. Itse käyn klassisen musiikin konserteissa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä, olen käynyt yksin teatterissa eikä kukaan suhtautunut mitenkään. Mistä edes tietäisin, miten joku suhtautui? Tai mitä väliä sillä minulle olisi? 

Vierailija
4/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monasti olen mennyt yksin kun ei ole ystäviä kiinnostanut näytös, tai ollut muita esteitä. En uskokaan olleeni ainoa yksin liikkeellä!

Vierailija
5/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin jonossa, että ootko täällä yksin?

Vierailija
6/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, mutta en ole kiinnostunut teatterista. Kaikissa muissa kulttuuritapahtumissa käyn yksin.

Vierailija
7/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitätkö itse huomiota teatterissa ihmisiin miettien, ovatko he yksin vai seurassa?

Vierailija
8/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan voi.

Vierailija
9/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisiä kiinnostaisi, jos joku käy yksin teatterissa?! 

Vierailija
10/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestysmies purskahtaa nauruun jo ovella. Muut asiakkaat tuijottavat epäuskoisena ja supisevat kaikkea negatiivista yksin tulleesta. Väliajalla baarissa ei tarjoilla mitään. Näyttelijätkään eivät kumarra esityksen jälkeen yksintulleen suuntaan. Poistuessa muut asiakkat vielä tönivät.

Enpä suosittelisi kellekään.

Vierailija
11/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitätkö itse huomiota teatterissa ihmisiin miettien, ovatko he yksin vai seurassa?

Tämä. Ainoa mihin kiinnittää huomiota muussa yleisössä on se, jos joku supattelee tai toljottaa puhelinta pimeässä katsomossa. Häiritsee.

Vierailija
12/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se samanlainen nolous jos on illallisravintolassa yksin.

Vierailija
13/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia. Tosin en ajattelisi mitään, jos näkisin jonkun yksin syömässä. Tai olen nähnyt. 

Vierailija
14/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Ei tullut kiinnitettyä asiaan mitään huomiota, kun olin töissä teatterissa.

Vierailija
15/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä olen syönyt ravintolsillallisia yksin, matkustanut yksin ja käynyt teatterissa yksin.

Pidän säälittävänä sitä, että joku ei uskalla elää omaa elämäänsä itsenäisesti.

Vierailija
16/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatterissa ei voi edes keskustella esityksen aikana joten mitä väliä onko siellä yksin vai seurassa. Olet joka tapauksessa kaikkien niiden seurassa jotka on valinneet tulla samaan näytökseen.

Vierailija
17/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, käyn yksin usein, jos on hyvä esitys. Minua häiritsee seura. Komediat menee seurassa, mutta jos on esitys, mihin todella haluan keskittyä, mieluiten yksin. 

Vierailija
18/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä, itsekin olen käynyt monta kertaa. Kukaan ei ole minuun korostetusti (eli siten, että olisin huomannut asian) kiinnittänyt huomiota. Harvemmin itse edes kiinnitän huomiota missä seurassa muut ovat, siinä saa olla jotain poikkeuksellista (erikoiset vaatteet, käytös, tms). Ja vaikka itse olisin jonkun seurassa ei me olla kokoajan kylkikyljessä, toisen tarvitsee mennä vessaan väliajalla, niin toinen voi hyvin jäädä paikoilleen, joskus ollaan tultu saliin erikseen.

Aikanaan, kun Tampereella vielä asuin ja kävin paljon teatterissa oli siellä yksi iäkkäämpi rouva joka oli useimmiten siellä yksin ja väliajalla hän luki jotain tabletilta. Ja sitten oli yksi keski-ikäinen mies jota näki paljon yksin liikenteessä. Näitä kahta tuli nähtyä niin usein, että heihin poikkeuksellisesti kiinnitti huomiota. Molemmat olivat aina todella hyväntuulisen oloisia eivätkä piilotelleet yksin liikkeellä olemistaan.

Vierailija
19/19 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin juuri baletissa yksin. Ei kertakaikkiaan ole lähipiirissä muita, jotka haluaisivat käydä, joten yksin on mentävä. Mieluummin menen yksin kuin että jää kokematta. Ensi kesälle olen myös ostanut festariliput, kun sinne tulee yksi yhtye jonka haluan nähdä.. näillä näkymin yksin menen :) en usko että kukaan ehtii festareilla miettiä, olenko yksin. Baletissa ehkä joku kiinnitti huomiota, mutta mitä sitten. Rohkaisen menemään yksin!