Kuinka usein voi muuttaa?
Meillä on ollut nykyinen asuntomme noin puoli vuotta. Kämppä ahdistaa joka päivä enemmän. Monia syitä, joita en nyt tässä lähde erittelemään. Olen yrittänyt sopeutua, mutta ei vaan tule mitään :( Onko ihan pöllöä harkita jo tosissaan muuttoa? Tai mitä väliä sillä, pääasia kai olisi olla itse tyytyväinen. V--ttaa että ylipäätään muutettiin tähän (tuntui siinä tilanteessa ihan ok vaihtoehdolta, mutta olisi pitänyt harkita enemmän). No jossittelu ei auta.
Onko kellään muulla ollut samaa, että ei vaan sopeudu? Kuinka pitkään olette sinnitelleet?
Kommentit (2)
Kiitos kun kerroit kokemuksestasi! Helpottaa tietää, etten ole ainoa. Se tässä onkin vähän mutkikasta, että tämä on omistusasunto :( Töiden takia jouduttiin muuttamaan. Alue on ihan jees, mutta talo ja asunto ei. Toisaalta ajattelen, että täytyy nyt jonkin aikaa tässä sinnitellä, mutta toisaalta mietin miksi tuhlata elämäänsä asunnossa joka ahdistaa...
Muuttaa voi juuri niin usein kuin haluaa, tietysti. Jos on omistusasunto, niin myyntivoitosta menee verot jos ette ole asuneet kahta vuotta. Muuten ei mitään ongelmaa.
Minä sinnittelin 3 vuotta asunnossa ja seudulla josta en tykännyt, kun uskoin että sopeutuisin. En sopeutunut, alkoi ahdistaa entistä enemmän ja lopulta luovutin.