Sinkkulaiva Neea
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:33"]
Hei 28/29, en sanonut neaa sua lainatakseni "normipimuksi". Lue teksti oikein jotta ymmärrät; normaali nainen tykkää juuri siitä mulk..sta. Oletko itse frigidi?
[/quote]
Joo, normi nainen tykkä m*****ta, mutta fiksu ja itseään arvostava nainen, ei jakele itseään ympäri kyliä!
[/quote]
Et vaan tykkää mulkusta tarpeeks, kun tarpeeks tykkää ei voi saada kyllikseen.
Jep jep.
Sellainen info, että nätti ei ole yhtäkuin wt. Mutta mammapalstan mukaan jokainen, joka huolehtii ulkonäöstään, on wt.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:25"]
Näin juuri. Menkääpä itse sinne telkkariin, jos meinaan on pokkaa? Voidaan sitten kuorossa nauraa teille ja arvostella teidän ulkonäköä, kotia ja "onnellista perhe-elämää". Ja tietenkin juuri näin nimettömästi.
[/quote]
No en mene. Sen verran fiksu olen. Joillain taas ei ole mitään omanarvontuntoa...
[/quote]
Hmm.. tiedät siis jo nyt että tulisit ainoastaan vain mokaamaan ja nolaamaan itsesi ja sitten sulle naurettaisiin ja sua arvosteltaisiin, sen takia et mene siis telkkuun. okei... siis wtf?
[/quote]
Voi herranjumala, että ihminen voi olla yksinkertainen. Kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta tyrkyttää itseään jonnekin tositvroskaan.
[/quote]
heh, älä kuule mummo enää selitä, se juna meni jo.. huh
Niin mitä ? Minä ok SE Neea ...mietin vaan mitä tuo et meinaa? Hmmm...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:33"]
Niin mitä ? Minä ok SE Neea ...mietin vaan mitä tuo et meinaa? Hmmm...
[/quote]
Urpo.. hei ei sun tarvitse esittää tyhmää, sä olet tyhmä
mää nyt vasta katoin ton. eka lause minkä tytöltä nappasin oli : "se tietää että mulla on huono olo." olkaa työ tekopyhät pyllyreiät siis aika hissukseen. :) ei kukaan ole nainen ole tuommonen elle siinä oo jotain taustalla. onneks ne taustat ei ole meiltä muilta yhtään mitään pois. pitäis päästä vähän syvemmälle tuomitakseen, tiedän että tuntuu ihan hyvältä katella et jollain menee vielä huonommin kun itellä. mä nyt en tällä hetkellä osaa sanoa tähän mitään muuta kun että miettikää itseänne; minkä takia sulla on tarve kommentoida tällästä? minkä takia kommentoit just sitä mitä kommentoit? jos aihe ei kiinnosta niin antakaa jooko olla. jos kiinnostaa, pyrkikää siihen että ootte mahdollisimman objektiivisia. my 2 cents maybe ?
No nyt on! Onko tosi kännissä vai miksi puhuu noin?
10 viikkoa vanha kissa? Luovutusikä on 12 outoa jos on vain YKSI kissa ei siis edes emoa!
Sillä on 10-viikkoinen kissanpentu?! Ei helvetti, kissanpennun luovutusikä on 12 viikkoa, ei yhtään vähemmän! Toivottavasti sillä on myös pennun emä ja asia vain jäi mainitsematta.
Ja ihan kännissä tuntuu olevan koko ajan.
Mitä ton hampaille on tapahtunut? :(
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:18"]Mitä ton hampaille on tapahtunut? :(
[/quote]
Entä luomille?
No sitähän kehutaan baarissa aina, ku on niin kaunis... Ainaki omien sanojesa mukaan.
Hei miettikääs nyt aikuset ihmiset mitä kirjottelette toisista ihmisistä. Itse oon 19v, ja näytän suht. samalta, ja luonnekkin muistutti harvinaisen paljon sitä. Juon ainakin siksi että oon liian ujo selvinpäin, ja epävarma itsestäni..tollaset kommentit mitä netissä kirjotellaan voi loukata todella paljon.
Siinä on oikea elämäm koululainen
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:12"]
No nyt on! Onko tosi kännissä vai miksi puhuu noin?
[/quote]Ei oo välttämättä kännissä, turkulaiset puhuu aina tolleen
Niin joo.. tai sitten vain joku pitää hänen puoliaan.