Sinkkulaiva Neea
Kommentit (111)
Huh, onpa karseaa tekstiä taas ketju täynnä. Odotin jotain kaameaa näkyä, mutta googlettaessani kuvia, siellä olikin ihan nätti nuori tyttö. Ketjussa taitaa olla tytön tuntevaa nuorempaa väkeä, joita ärsyttää että hän ylipäätään on lähtenyt tuohon sarjaan ja saanut kasvonsa telkkuun. Sehän tuntuu olevan nuorten tyttöjen päämäärä ja hienoin tavoite elämässä. Mutta tsemppiä Neealle ja toivottavasti ei jää miettimään näitä ilkeyksiä liikaa, sievä nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:46"]=DDD seuraukset?? kutsutko sä tätä sun lässyttämistä täällä mammapalstalla seuraamukseksi? Kiitos sulle, sain kyllä päivän parhaat naurut!=DDD [/quote] Mistä muusta syystä tämä ketju olisi ilmestynyt tänne kuin tuon ohjelmassa esiintymisen seurauksena?
[/quote]
No sinähän sen tiedät kun varmaan sen aloititkin! Varohan vaan ettet itse saa seurauksia kun täällä toisia herjaat.
Ja hoida sinä se oma elämäsi kuntoon ennen kuin alat muita haukkumaan!
[/quote]
Enpäs aloittanutkaan :) T 82 & 85
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:11"]
Huh, onpa karseaa tekstiä taas ketju täynnä. Odotin jotain kaameaa näkyä, mutta googlettaessani kuvia, siellä olikin ihan nätti nuori tyttö. Ketjussa taitaa olla tytön tuntevaa nuorempaa väkeä, joita ärsyttää että hän ylipäätään on lähtenyt tuohon sarjaan ja saanut kasvonsa telkkuun. Sehän tuntuu olevan nuorten tyttöjen päämäärä ja hienoin tavoite elämässä. Mutta tsemppiä Neealle ja toivottavasti ei jää miettimään näitä ilkeyksiä liikaa, sievä nuori nainen.
[/quote]
Nimenomaan. Täältäkin tsemppiä Neealle, ei pidä välittää tällaisista. Tosin jos nuo sukupuolitauti- huume- yms jutut menevät pidemmälle, suosittelen kunnianloukkaussyytettä. Ei toisesta ihmisestä vaan saa kirjoitella pitkin nettiä tuollaista, joka voi haitata myöhemmin elämää.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:46"]=DDD seuraukset?? kutsutko sä tätä sun lässyttämistä täällä mammapalstalla seuraamukseksi? Kiitos sulle, sain kyllä päivän parhaat naurut!=DDD [/quote] Moi Neea. Tänää Forteen?
[/quote]
Sori mitä?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:48"] [quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:46"]=DDD seuraukset?? kutsutko sä tätä sun lässyttämistä täällä mammapalstalla seuraamukseksi? Kiitos sulle, sain kyllä päivän parhaat naurut!=DDD [/quote] Mistä muusta syystä tämä ketju olisi ilmestynyt tänne kuin tuon ohjelmassa esiintymisen seurauksena? [/quote] No sinähän sen tiedät kun varmaan sen aloititkin! Varohan vaan ettet itse saa seurauksia kun täällä toisia herjaat. Ja hoida sinä se oma elämäsi kuntoon ennen kuin alat muita haukkumaan! [/quote] Enpäs aloittanutkaan :) T 82 & 85
[/quote]
Ai et aloittanut. no olipa iso tieto. Sait oikein kaksi peukkuakin, jee.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:25"]
Näin juuri. Menkääpä itse sinne telkkariin, jos meinaan on pokkaa? Voidaan sitten kuorossa nauraa teille ja arvostella teidän ulkonäköä, kotia ja "onnellista perhe-elämää". Ja tietenkin juuri näin nimettömästi.
[/quote]
No en mene. Sen verran fiksu olen. Joillain taas ei ole mitään omanarvontuntoa...
[/quote]
Hmm.. tiedät siis jo nyt että tulisit ainoastaan vain mokaamaan ja nolaamaan itsesi ja sitten sulle naurettaisiin ja sua arvosteltaisiin, sen takia et mene siis telkkuun. okei... siis wtf?
[/quote]
Voi herranjumala, että ihminen voi olla yksinkertainen. Kaikkia ei yksinkertaisesti kiinnosta tyrkyttää itseään jonnekin tositvroskaan.
Noihin tosi tv formaatteihin hakee yleensä tietyn tyyliset ihmiset...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 09:30"]
Noihin tosi tv formaatteihin hakee yleensä tietyn tyyliset ihmiset...
[/quote]
No sinähän sen tiedät.. buahhahhaa
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:23"]
Huonot hampaat ja iho, sekä tietynlainen sammaltava ääni, näistä piripäät erottaa.
[/quote]
Ai. Minä kun luulin että alko aiheuttaa sammallusta. Nooh, voipi olla että koulun huumevalistukset jääneet väliin tai jotain. Itseasiassa mullakin on vähän huono iho, olenko sittenkin piripää. Hui.
Tiedätkö sinä mistä tunnistaa ääliön?
doku? siiderihuurussa? sehän lipitti VETTÄ siellä speedissä ja nappasi vielä ihan hauskan näköisen kollin;) Ettet vain kuule olisi kateellinen, etkö osaa muka itse koskaan RENTOUTUA? Mutta ehkä on parempi että tyydyt siihen Oman Käden Onneen=DD
no jos nuo ei ole pirin syömät hampaat niin mitkä sitten?? :D ihan kamalat,. yks risti kaks. ja todellanen homssuinen ilmestys, ruma tukka ja meikki. not so classy
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:08"]
no jos nuo ei ole pirin syömät hampaat niin mitkä sitten?? :D ihan kamalat,. yks risti kaks. ja todellanen homssuinen ilmestys, ruma tukka ja meikki. not so classy
[/quote]
Kyllä joillain ihmisillä on isot ongelmat.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:25"]
Näin juuri. Menkääpä itse sinne telkkariin, jos meinaan on pokkaa? Voidaan sitten kuorossa nauraa teille ja arvostella teidän ulkonäköä, kotia ja "onnellista perhe-elämää". Ja tietenkin juuri näin nimettömästi.
[/quote]
No en mene. Sen verran fiksu olen. Joillain taas ei ole mitään omanarvontuntoa...
[/quote]
Ole siitä kiitollinen, ei ole omaa ansiotasi, voi kun omanarvontuntosi riittäisi niin pitkälle ettet srvostelisi muiden, vaikka sitten vääriäkin valintoja vaan kykenisit näkemään niiden taakse.
Hei 28/29, en sanonut neaa sua lainatakseni "normipimuksi". Lue teksti oikein jotta ymmärrät; normaali nainen tykkää juuri siitä mulk..sta. Oletko itse frigidi?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:33"]
Hei 28/29, en sanonut neaa sua lainatakseni "normipimuksi". Lue teksti oikein jotta ymmärrät; normaali nainen tykkää juuri siitä mulk..sta. Oletko itse frigidi?
[/quote]
Joo, normi nainen tykkä m*****ta, mutta fiksu ja itseään arvostava nainen, ei jakele itseään ympäri kyliä!
Ihan mukavan olonen tyttö. Nuorihan on vielä joten eiköhän tyylikin vielä muutu vähän luonnollisempaan suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:30"]Siinä on oikea elämäm koululainen
[/quote]
Vaikutat itse oikealta koulu kiusaajalta, häpeäisit itseäsi, eihän tuo tyttö itse ole voinut vaikuttaa siihen mitä elämässään kokenut, melkein lapsikin vielä vaikka täysi-ikäinen onkin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:33"]
[/quote]
Joo, normi nainen tykkä m*****ta, mutta fiksu ja itseään arvostava nainen, ei jakele itseään ympäri kyliä!
[/quote]
Wouwouwou, jakelua pitkin kyliä?! hän itse korjasi sanomaansa videolla ettei nyt kuitenkaan ihan joka kerta lähde sexiä etsimään baarista eli tuo "jakelu pitkin kyliä!" oli kyllä liioiteltua. Varmaan olisi hänen kiva lukea täältä näitä mummojen ylireagointeja jos tänne eksyy.
Taisi löytää ketjuun tämä puheena oleva neiti.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:46"]=DDD seuraukset?? kutsutko sä tätä sun lässyttämistä täällä mammapalstalla seuraamukseksi? Kiitos sulle, sain kyllä päivän parhaat naurut!=DDD [/quote] Mistä muusta syystä tämä ketju olisi ilmestynyt tänne kuin tuon ohjelmassa esiintymisen seurauksena?
[/quote]
No sinähän sen tiedät kun varmaan sen aloititkin! Varohan vaan ettet itse saa seurauksia kun täällä toisia herjaat.
Ja hoida sinä se oma elämäsi kuntoon ennen kuin alat muita haukkumaan!
[/quote]
Siinä nuo osuivat kyllä asian ytimeen, että teoilla on seuraukset. Tästä, mitä tässä ketjussa on heitelty, voisi hyvin jo nostaa syytteen kunnianloukkauksesta.
En tosiaan ymmärrä miten kakaramaisesti voikaan aikuiset ihmiset käyttäytyä.
[/quote]
Toivottavasti niillä ei vaan ole lapsia
[/quote]
Jep, tuollahan sitä mukavasti lisätään koulukiusaamisen perinnettä.