Paras pakastepizza jota olet syönyt?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
En syö
Miten pysyt hengissä, kun et syö? Onko jokin ravintoliuos tiputuksessa?
Papa Rafkinin pizzat ehdottomasti parhaita pakastepizzoja. Erityisesti tomaatti-mozzarella❤️🍅🧀
Ristorante Tonno. En ole aikoihin uskaltanut mitään muuta edes koettaa, kun kaikki muu on ollut pettymystä.
Lidlin margharita on paras, koska sen voi tuunata oman näköiseksi.
Lidlin inferno on ihan ykkönen! Lisään vielä itse päälle rucolaa ja aurajuustoa. 🤤🤤 Mutta varoituksena, sopii vain tulisemman ruoan ystäville. Eikä valitettavasti ole aina valikoimassa.
Billys kinkkujuustopizza, se punainen neliöpussi.
Muuten teen mieluiten pizzat sellaisesta paketista jossa on taikina ja kastikepurkki valmiina. Siihen voi laittaa päälle mitä tahtoo, ja tuoreita aineksia kuten tomaatteja ja vuohenjuustoa sekä herkkusieniä, niin tulee parempaa kuin mistään pakasteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ristorante Tonno. En ole aikoihin uskaltanut mitään muuta edes koettaa, kun kaikki muu on ollut pettymystä.
Sama täällä. Mun vakio myös, kun pakastepizzaa ostan.
Rainbow 340G Hawai Pizza Pakaste kinkku-ananas-sinihomejuustopizza. Sen kun söin kokonaan yksin ja juomana on Megaforce 0,5L Sugarfree Energy Drink Energiajuoma niin siitä ei ateria voi paljon parantua.
Olisko ollut Pizza Hutin Super Supreme.
Apetitilla oli aiemmin Frutti di mare -pizza. Sitä kaipaan kovasti! Olen lähettänyt heille palautettakin että voisivatko alkaa taas valmistaa.
Nykyisin myytävistä lemppari on ehkä Dr. Oetkerin Casa di Mama Salame. Sitä ei ole esipaistettu joten pohjasta tulee mielestäni parempi kuin perinteisemmissä pakastepizzoissa. Harmillisesti tuotakaan pizzaa ei saa lähikaupoistani vaan pelkästään kauempaa Prismasta.
Mikä tahansa kelpaa kunhan ei ole pilattu paprikalla, jalopenoilla tai sinihomejuustolla. En ymmärrä miksi niitä pitää tunkea joka h*vetin valmispizzaan. Jos niitä kaipaisin niin voisin tuunata itse sitten.
Dr. Oetker Rustic Double Pepperoni
Itse tekemäni ja pakastamani artesaanipitsat tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin inferno on ihan ykkönen! Lisään vielä itse päälle rucolaa ja aurajuustoa. 🤤🤤 Mutta varoituksena, sopii vain tulisemman ruoan ystäville. Eikä valitettavasti ole aina valikoimassa.
Jäi muuten multa syömättä, vaikka kuvittelin olevan tulisen ystävä. Vieläkin polattaa suuta, vaikka siitä on jo vuosi =)
Ristoranten mozzarella pizza. Lisään siihen herkkusieniä, fetaa/sinihomejuustoa ja valkosipulia. Njam.😋
Niitä on montaakin hyvää kun vähän tuunaa lisä juustolla ja aura- tai vuohenjuustolla. Juuston päälle voin laittaa oliivi renkaita tai tonnikalaa sekä mehevöitän kuivaa lättyä riputtamalla pikkaisen lemppari öljyä päälle. Teen kolmio paloja kahvipöytään ja juuri vieraani kehui että ompa järkyttävän hyvää ja otti toisenkin palasen.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on montaakin hyvää kun vähän tuunaa lisä juustolla ja aura- tai vuohenjuustolla. Juuston päälle voin laittaa oliivi renkaita tai tonnikalaa sekä mehevöitän kuivaa lättyä riputtamalla pikkaisen lemppari öljyä päälle. Teen kolmio paloja kahvipöytään ja juuri vieraani kehui että ompa järkyttävän hyvää ja otti toisenkin palasen.
Oliivit😝
Alla tonno.
Merkkiä en enää muista.
Ei sellaista ole kuin paras pakastepitsa. Ne on kaikki huonoja.