Paras pakastepizza jota olet syönyt?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Casa di Mama pizzoissa on ylivoimaisesti paras pohja kaikista pakaste pizzoista joita syön (syön paljon :D)
Näin on. Saman valmistajan suursuosittu ristorante onkin sitten kun joku huokoinen keksi. En ole koskaan tajunnut niiden suosiota. Pirkalla ja rainbowllakin ihan ok pohjat, vaikka vähän koppurat reunoista jos kauan paistaa...
Vierailija kirjoitti:
Dr. Oetker Ristorante Pollo. Parasta mitä pakastealtaasta löytyy.
Tätä ei enää ole meidän kaupassa, oli yksi suosikkini myös. Ristorante Vegetale on ehdottomasti paras.
Vaimon tekemä ja pakastama. Itse osasin sulattaa.
*
Saarioinen kinkku tai vege. Päälle parmesan lastuja ja valkosipulia . No saksalainen kasvis pitsa tai mozarella . Puhvelinmaito kasvattaa partaa naisillekin.
Kaupoista saa niitä pitsajauhoja että voi itse väsätä . Erilaiset pestokastikkeet sopii hyvin ja tuore paprika tuore tomaatti . Itsetehty jauheliha kastike . Valmiit mausteet .
Kaikki tohtori ötkerin Casa Di Mamat <3 :) <3
Helppoa kuin heinän teko kirjoitti:
Kaupoista saa niitä pitsajauhoja että voi itse väsätä . Erilaiset pestokastikkeet sopii hyvin ja tuore paprika tuore tomaatti . Itsetehty jauheliha kastike . Valmiit mausteet .
Ja tuloksena hirveän työmäärän jälkeen lätty, joka ei ole lähelläkään pakastepitsojen maukkauta tai edes terveellisyyttä.
semmoinen mikä ei ole enää jäässä.
Grandiosa Grilled Veggies on ihan taivaallista
Helppo kysymys, lidlin inferno.
Ristorante quattro formaggi on paras.
Grandiosan Opera, jota vain ei enää tehdä. En kyllä ymmärrä miksi, menekkiäkin tuntui olevan kun oli usein loppu kaupasta silloin kun vielä niitä myytiin.
Papa Rafkin Fantasia.
Mahtava emmentaljuusto! Ja ei yhtään taikinareunoja, täytettä koko pohjan täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pakastealtaan pienet pyöreät minipizzat, nimenomaan juustoversioina, taivaallisen hyviä. Nimi on "Picco pizzi - 3 formaggi".
Joskus testasin salamiversiota tästä, en muista oliko lidlin mutta tykkäsin.
Lidl quatro formaggi, paiston jälkeen taitetaan ja annetaan jäähtyä ainakin vartti ennen syömistä. A vot...
Grandiosan Grilled Veggies aivan ehdoton ykkönen.
Prismassa oli välillä Coopin pakastepizzoja, ne olivat hyviä