Mies torppasi Tinderissä koiran takia
Onko nelikymppisillä eronneilla miehillä nykyään tosiaan niin paljon valinnan varaa Helsingissä?
Kommentit (33)
Jos mies ei halua koiraa, niin miten olisi pitänyt lopettaa tutustuminen? Olisitko tyytyväisempi, jos menisitte sänkyyn ja mies ilmoittaisi lopettavansa tutustumisen huonon seksin takia, vaikka oikea syy on koira?
Voisi kärjistää, että jos haluaisin koiran, minulla olisi sellainen jo.
Se rajoittaa paljon ja se on aina huomioitava. On myös pois yhteisestä ajasta, jos et halua ravata lenkillä mukana satoi tai paistoi.
Kyllä aina voi valita myös sen toisen vaihtoehdon, eli että ei halua suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
No kait miehillä on valinnan varaa yhtä paljon kuin naisillakin... Kyllä mulle ainakin tulee jatkuvasti matcheja, luuletko että oot ainoo? Olen pian 40v mies.
Sä et nyt oikein sais sanoa noin. Se sotii palsatamiesten yleistä "totuutta" vastaan.
Dogi on ehdoton , no no.
En 2. tai 3. Pallille tahdo.
Hesa on sinkkumiehen taivas. Hyvin koulutettuja n. 40v sinkkunaisia ihan pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Hesa on sinkkumiehen taivas. Hyvin koulutettuja n. 40v sinkkunaisia ihan pilvin pimein.
Toi on kyllä niin totta. Naiset lähtevät maalta koulutuksen ja töiden perään, miehet eivät. Lopputulemana pk-seudulla lukematon määrä yksinäisiä naisia.
Hesassa on miehen varaa olla ronkeli Tinderissä, muussa Suomessa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olet niitä joka asettaa koirasi ylitse tulevan miehen, yliste ehkä kaikkia muita ja hän huomasi tämän. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei alistuisi tuohon hevon paska asetelmaan. Miks vitussa häntä kiinnostaisi yrittää jotain sun kaltaisen idiootin kanssa.
Jatka sä vaan oman koiran palvomista et tule ikinä saamaan miehen kiinnostumaan elämään sun paskaa elämää joka pyörii koiran ympärillä eikä ole mitään muuta. Kuole yksinäisyyteen lehmä.
🤦♀️ Vähän off topic, mutta tee nyt herranjumala jotain tolle sun vihanhallintaongelmalle. Geez. Kirjoitustyylistä tunnistaa sut aina samaksi, raivoat ja nimittelet ihmisiä jossain av-palstalla, triggeröidyt mitä ihmeellisimmistä asioista. Huh
Suksi sä v***uun pelle kun et kestä totuutta!! Sä et tunnista mitään luulet vaan olevasi parempi. Suosittelen lopettamaan internetin käytön. Jos olet mode haista mun isot munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä niin totta. Naiset lähtevät maalta koulutuksen ja töiden perään, miehet eivät. Lopputulemana pk-seudulla lukematon määrä yksinäisiä naisia.
Hesassa on miehen varaa olla ronkeli Tinderissä, muussa Suomessa ei niinkään.
Maalla on mukavaa.
Mulla on kuva lemmikistäni heti profiilissa. Ei tule miehelle sit yllätyksenä. En halua mitään kissavihaajaa tai allergikkoa. En mäkään lähde treffeille miesten kanssa, joilla on lapsia. Mut joo, ei täällä pk-seudulla ole ainakaan mitään ylitarjontaa lapsettomista ja fiksuista miehistä...
Vierailija kirjoitti:
No kait miehillä on valinnan varaa yhtä paljon kuin naisillakin... Kyllä mulle ainakin tulee jatkuvasti matcheja, luuletko että oot ainoo? Olen pian 40v mies.
40+ miehestä on kiinnostunut 30 - 50 vuotiaat naiset, samanikäisestä naisesta 50 - 60 vuotiaat miehet
Hyvähän se on molemmille ettei kumpikaan osapuoli vastentahtoisesti tyydy ihan mihin vaan.
Olisin minäkin jättänyt homman sikseen heti alkuunsa jos kävisi ilmi että miehellä on esim. koira tai kissa. Ei vaan vaihtoehto mulle. Eläimet on ihan mukavia mutta en ikipäivänä haluaisi sellaista omaan asuntooni, en pidä hajusta ja likaisuudesta kotonani ja olen vielä allerginen. Lisäksi elämä pyörisi aina niiden ehdoilla, koskaan ei voisi spontaanisti lähteä minnekään kun lemmikille pitää saada hoitaja.
Nainen
🤦♀️ Vähän off topic, mutta tee nyt herranjumala jotain tolle sun vihanhallintaongelmalle. Geez. Kirjoitustyylistä tunnistaa sut aina samaksi, raivoat ja nimittelet ihmisiä jossain av-palstalla, triggeröidyt mitä ihmeellisimmistä asioista. Huh