Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisten syiden takia olette saaneet sairauslomaa raskausaikana?

Vierailija
30.08.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkua tuli 3 viikkoa ja sain hyvin levättyä.

Vierailija
22/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sun pitää mennä lääkärin. Ja hakea saikkua jos romahdat. Mutta kyllä sitä saa ihan pyytämällä varsinkin jos on masennustausta. ei siihen tarvita keksiä mitään supistuksia.

Vierailija:

Minulla on sairausvakuutus joka hoitaa kulut missä tahansa yksityisellä lääkäriasemalla. En siis ole viemässä sinun enkä kenenkään muunkaan aikaa missään julkisella puolella.

Olen sairastanut elämässäni kolme vaikeaa masennusta. Tiedän paremmin kuin hyvin että henkinen uupuminen ei ole mikään häpeä. Valitettavasti kaikki tässä yhteiskunnassa ei näin ajattele. Työpaikallani tällaisia ihmisiä on järjestään sorsittu ja loppujen lopuksi pistetty pihalle, vedoten toki tuotannollisiin ja taloudellisiin syihin.

Mielestäni en narise turhista jos pelkään nyt raskauden puolivälissä sairastuvani jälleen masennukseen. Tunnen oman psyykeni sen verran hyvien aikaisempien sairastelujen vuoksi, että tiedän milloin tarvitsen apua ja lepoa. Ja tiedoksesi, että vuosia kestäneen terapiani olen kustantanut itse. En ole siis vienyt sinun paikkaasi julkisella puolella. Terapiaa nimittäin tuollainen kyylä todella taitaisi tarvita.

ap

Ps. Mahtaa sua nyt harmittaa että sain täältä melkoisen listan syitä, joiden perusteella voin saikkua yrittää saada. Revi siitä.

Vierailija:

henkinen uupuminen ei ole mikään häpeä vaan levon paikka sekin.

ja toisekseen se ottaa pattiin että näiden keksijöiden takia ei oteta niitä oikeita raskausvaivaisia tosissaan- useinhan sitä sanotaan että laiskat raskaanaolevat vaan narisee turhasta. kun porukassa on ihan oikeesti sellasia jotka tarttee saikkua.

puhumattakaan siitä jos pistetään lähetettä äöitipolille turhan takia- sinne on jonoa muutenkin..

16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te tolle 16:lle oikein hermoja revitte? Ihan asiallisestihan se asian esitti ja järkeä vielä? Ei valehtelemalla pitkälle pötkitä.

Vierailija
24/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Ps. Mahtaa sua nyt harmittaa että sain täältä melkoisen listan syitä, joiden perusteella voin saikkua yrittää saada. Revi siitä

Vierailija
25/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

36

Vierailija
26/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:lla on sentään oikea kunnon syy hakea saikkua, mutta ei niillä monilla muilla.

Vierailija
27/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo raskaaksi tullessa minulla oli valtava univelka jatkuvien verensokerin yömittausten vuoksi ja mittaukset ovat jatkuneet läpi raskausajan. Esikoisvauvan nimissä on kerätty univelkaa jo kahdelta vuodelta, vaikka syntyy vasta marraskuussa. Lisäksi supisteluja turhan paljon. Olen siis saikulla nyt.

Vierailija
28/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sairausvakuutus joka hoitaa kulut missä tahansa yksityisellä lääkäriasemalla. En siis ole viemässä sinun enkä kenenkään muunkaan aikaa missään julkisella puolella.

ap

Vierailija
29/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli vähän nuhaa ja yskää, sama lääkäri ei enää kuunnellut vaan kirjoittu pitkän sairasloman. Olen saanut sen kuvan (kolmessa raskaudessa, eri lääkäreitä) että ei tarvitse kovin kummaa sanoa, kun jo läkäri ehdottaa jäisitkö sairaslomalle.

Vierailija
30/30 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavat ihmettelivät kun en pystynyt kävelemään enkä istumaan. heidän raskauksissaan ei ollut kenelläkään samaa ongelmaa.