Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poslari ahdistaa..

Vierailija
24.09.2014 |

Kauheasti täällä pyörii keskusteluja naisten silkosen sileistä alapäistä. Minua on alkanut ahdistaa ja suretta, koska vaikka haluaisin itselleni ihanan siistin ja karvattoman pimpin, en sitä saa..

Olen luonnostani hyvin tumma ja karvani ovat paksut ja vahvat. Esim. alapääkarvoitukseni jatkuu sisäreisiin ja pakaroihin asti. Sekä edessä peittäisi nivuset kokonaan. Nämä saan pidettyä suht siistinä sokeroimalla itseni. Mutta häpyhuulien ja häpykummun alue ei pysy siistinä kuin muutamia päiviä sokeroinnin jälkeen. Karva alkaa kasvaa sisäänpäin (ei auta joka päiväinen rasvaus ja sokerointi) ja tulee todella inhottavia punaisia näppyjä ja karvatupentulehduksia.. Pidän siis kauniimman näköisenä lyhyttä mutta tiivistä karvoitusta.

Olen vasta 22- vuotias enkä kehtaa seistä suorassa kenenkään edessä pikkuhousuisillani/bikineissä, koska nivuseni ovat täynnä sisäänpäin kasvaneita karvoja

Unelmani olisi päästä valoimpulssihoitoon ym, joka poistaisi ainakin bikinirajaltani karvat kokonaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kainalo-, käsi- ja säärikarvani ovat samaa kastia. Joutuisin sheivaamaan joka paikan 2 kertaa päivässä jos iho sen kestäisi. Eikä siltikään iho olisi siistin näköinen. Säärissä ja kainaloissa tummat ja paksut karvat kuultavat vaalean ihoni läpi. Kamalan näköistä

Vierailija
2/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Läimäisee poskelle*. Hanki itsetunto, häpäiset meidät muut 22-vuotiaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla muuten on ihan hyvä itsetunto. Olen ihan nätti ja ok kroppa, mutta kun ei kehtaa alaosassa olla! Olen talvella lähdössä rantalomalle ja nyt jo kyllästyttää se nivusten peittely.

kuulostaa varmaan ihan oudolle ja tyhmälle teidän mielestä, joiden ei tarvitse tämmöisestä huolehtia.
onneksi saa anonyyminä kommentoida, koska alkoi jo itseänikin nolottaa tämä "vaiva". Tuntuu vain, ettei kellään muulla tätä ongelmaa ole. Ystäväni voivat vain ajella alapääkarvansa. Sitä en pystyisi koskaan tehdä! Ihoni olisi aivan verillä seuraavan ajelun jälkeen. Ja ei auta uudet, terävät höylät. Kaikkea olen kokeillut!

Vierailija
4/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:26"]

Kyllä minulla muuten on ihan hyvä itsetunto. Olen ihan nätti ja ok kroppa, mutta kun ei kehtaa alaosassa olla! Olen talvella lähdössä rantalomalle ja nyt jo kyllästyttää se nivusten peittely. kuulostaa varmaan ihan oudolle ja tyhmälle teidän mielestä, joiden ei tarvitse tämmöisestä huolehtia. onneksi saa anonyyminä kommentoida, koska alkoi jo itseänikin nolottaa tämä "vaiva". Tuntuu vain, ettei kellään muulla tätä ongelmaa ole. Ystäväni voivat vain ajella alapääkarvansa. Sitä en pystyisi koskaan tehdä! Ihoni olisi aivan verillä seuraavan ajelun jälkeen. Ja ei auta uudet, terävät höylät. Kaikkea olen kokeillut!

[/quote]

Ei kukaan sokeroi tai sheivaa joka päivä. 24/7 posliini on mahdottomuus. Bikinirajalta ehkä, muistahöylätä oikeaan suuntaan, että iho ei rikkoutuisi ja ärsyyntyisi.

Vierailija
5/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap. Olen päätynyt ostamaan hieman peittävämpiä uima-asujen alaosia. Vältän yleensä tilanteita, joissa joutuisin karvani paljastamaan. Joskus kuitenkin saatan esimerkiksi ajella karvat pari tuntia ennen tyttöjen saunailtaa ja sen jälkeen annan kasvaa takaisin. Miestäni karvat eivät haittaa yhtään :)

Vierailija
6/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:26"]

Kyllä minulla muuten on ihan hyvä itsetunto. Olen ihan nätti ja ok kroppa, mutta kun ei kehtaa alaosassa olla! Olen talvella lähdössä rantalomalle ja nyt jo kyllästyttää se nivusten peittely. kuulostaa varmaan ihan oudolle ja tyhmälle teidän mielestä, joiden ei tarvitse tämmöisestä huolehtia. onneksi saa anonyyminä kommentoida, koska alkoi jo itseänikin nolottaa tämä "vaiva". Tuntuu vain, ettei kellään muulla tätä ongelmaa ole. Ystäväni voivat vain ajella alapääkarvansa. Sitä en pystyisi koskaan tehdä! Ihoni olisi aivan verillä seuraavan ajelun jälkeen. Ja ei auta uudet, terävät höylät. Kaikkea olen kokeillut!

[/quote]

Ei kukaan sokeroi tai sheivaa joka päivä. 24/7 posliini on mahdottomuus. Bikinirajalta ehkä, muistahöylätä oikeaan suuntaan, että iho ei rikkoutuisi ja ärsyyntyisi.
[/quote]

Häpykumpu pysyy muutamia tunteja sileänä, kun olen sheivannut PITKÄT ja kasvatetut karvat pois. Sänkeni tällä alueella on niin vahvaa ja karheaa, ettei sitä pysty sheivaamaan kuin vasta viikon päästä, jolloin karva on jo pidempää ja pehmeämpää.

Parin vuoden päästä kun olen valmistunut niin kokeilen tätä pysyvää poistoa, vaikka maksaa maltaita.

Vierailija
7/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanikäinen ja mulla on täsmälleen sama ongelma. :o Karvat on tummat ja paksut. Jos sheivaa vastakarvaan, iho menee ihan kamalaan kuntoon. Punoittaa, on näppylöitä, kirvelee, pistelee, kutiaa. Jos taas myötäkarvaan, ei ärsyynny niin pahasti, mutta sänki on paksu ja näkyvä. Karvat kuultavat myös ihon läpi.

Vierailija
8/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat<3

Vierailija
9/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ja vaivallinen juttu!

itse olen saanut ainakin nyppimällä kiusallisemmat karvat muutaman päivän aikaisemmin reissua sisäreidet, häpykummun yns seudun siistiksi, eikä jää mitään silmään pistäviä punaisia näppyjä. Sattuuhan se pirusti mutta on kyllä sen arvoista! 

Vierailija
10/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:14"]

*Läimäisee poskelle*. Hanki itsetunto, häpäiset meidät muut 22-vuotiaat.

[/quote]

syljen päällesi. *keskari*

Vierailija
11/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusi!

Vierailija
12/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:04"]Ihmissusi!
[/quote]

No melkein joo.. :/ hyvä puoli tässä on se, että on paksut ja pitkät hiukset. Sekä ripset!

Vierailija
13/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:04"]Ihmissusi!
[/quote]

No melkein joo.. :/ hyvä puoli tässä on se, että on paksut ja pitkät hiukset. Sekä ripset!
[/quote]

Viiksihaituvat taitaa myös löytyä?

Vierailija
14/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Nyt on tulossa markkinoille sellaista geeliä, joka nostaa sisäänpäin kääntyneet karvat ihon pinnalle ja ne saa siitä sit depiloitua haluamallasi tavalla.. Ekana tulee ehkä kosmetologien palveluksi. Nimi oli joku Epf... Tai Eph? En muista tarkalleen

Vierailija
15/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:04"]Ihmissusi!
[/quote]

[/quote]

Viiksihaituvat taitaa myös löytyä?
[/quote]

Hahah onneks niitä ei sentään! Eikä rintakarvoja :)
Ap

Vierailija
16/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:22"]Moi. Nyt on tulossa markkinoille sellaista geeliä, joka nostaa sisäänpäin kääntyneet karvat ihon pinnalle ja ne saa siitä sit depiloitua haluamallasi tavalla.. Ekana tulee ehkä kosmetologien palveluksi. Nimi oli joku Epf... Tai Eph? En muista tarkalleen
[/quote]

Se olisikin hyvä jos toimisi ja saisi kotikäyttöön.. pääsisi eroon näistä sisäänpäin kasvaneista.. ne on ne pahimmat ongelmat alapäässä! Sokeroinnin kyllä kestää ja jaksaa tehdä muutaman viikon välein.

Vierailija
17/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö siis toi karvapimppi olisi makeeta nähdä.

Terv. Miestenmies

Vierailija
18/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Puska-Jussi haluaisi nähdä myös karvapesän.

Vierailija
19/25 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt kumminkaan mikään puska ole :) lyhyenä pidän karvat
Ap

Vierailija
20/25 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne naisella haittaa, ellei partaa tai viiksiä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi