Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hemmetissä silmälasit voi maksaa 650€

Vierailija
24.09.2014 |

pokien hinta on 200€ (myönnän, että kalliit) mutta linssit maksaa 450€ ja näistäkin toinen linssi on jo ilmainen !!!

Hajataitto ja plusnäkö korjattu, pakko pitää kuitenkin koko ajan päässä. Toki pakko on ottaa ohennus ja kovapinta. Mitä ihmettä lasien hinnoille on tapahtunut.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linsseihin on leivottu optikkoliikkeiden kaikkien työntekijöiden palkat.

Vierailija
22/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:28"]Itsehän kävin laserleikkauksessa kun vitutti tuo hinta ja lasit noin muutenkin. [/quote] Sama. Kerran se vain kirpaisi, mutta siihen loppui rahanmeno kertalaakista.

[/quote]

Joo, paitti ei ole ratkaisu kaikille. Minullakin siis ikänäköä, ja voimakkaasti miinusta, ei pääsisi todennäköisesti leikkauksellakaan eroon laseista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tiedä miten onnellinen olen kun mulla on hyvä näkö. Kiesus noita hintoja.

Vierailija
24/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin laseista kakstehot n. 500 ja eivät todellekaan olleet hyvät!viikon yritin pitää ja sitten korjasivat linssejä, sama juttu uudestaan en nähnyt terävästi, joten vein takaisin, eivätkä edes ihmetelleet kun eivät sopineet..

Vierailija
25/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus tilannut täältä lasit. Alle satasen maksoi.
http://www.favoptic.fi

Vierailija
26/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kahdet lasit specsaversilta. Mulla myös plusnäkö sekä hajataitto korjattu ja laseihin tahdoin toki kovan pinnan sekä heijastuksen eston, toisiin kehyksiin myös otin linssit ohennettuina. Maksoivat 300 euroa ja laatu on omasta mielestäni aivan hyvä!

Vierailija
27/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta. 9-59 on mulla maksanut, specsavers ja en nyt muista mikä se toinen oli 

Vierailija
28/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiteho lissit, ohennetut + aurinkolasit samoilla linsseillä 250 € yhteensä. Laatu hyvä. Naarmuja tulee kyllä mun käytössä mutta kokemuksestaa tiedän että on hyviä noin 3-4 vuotta. En ymmärrä kun joku laittaa 600 € laseihin....

Vierailija
29/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi 1,5 v sitten hankin ensimmäiset monitehot. Kävin todella monessa optikkoliikkeessä ja vertailin hintoja ja kehyksiä. Mulla on sen mallinen naama että löytyi oikeastaan vaan yhdet sopivat pokat, joihin sanoivat saavansa monitehot. Kyselin ja keskustelin opitkon kanssa joka asiasta ja kerroin ongelmani lasien kanssa ym...

Lasien valmistuttua ihmettelin kun niitä ei kumminkaan saatu säädettyä mulle kunnolla. Vika oli vaan minussa kuulema, kestää tottua, sanottiin.

En vaan oikein ole koskaan saanut näitä kasvoille niin että näkisin kunnolla.

Kun menin uudestaan liikkeeseen joku aika sitten, siellä oli rehellinen nuori optikko, joka tarkisti lasini huolella: "Väärin tehdyt, näitä ei todella saa sulle sopiviksi" hän päätteli.

Näen jotenkuten tähän ruudulle, kun istun pää oudossa asennossa ja kaukana. Mutta esim. peilistä en voi lasien kanssa langata hampaita enkä saa näillä laseilla lankaa neulaan. Kävellessä en voi käyttää, jne.

Valitettavasti valitusaika, jolloin olisi voinut vaihtaa uusiin laseihin maksutta, oli mennyt umpeen.

Maksoin 750 euroa näistä. Ihan kiva taas lähteä tän kokemuksen jälkeen hankkimaan uusia, ei paljon naurata. Pitää vaan yrittää valita se ammattitaitosimmalta vaikuttava opitkko, joka näyttäisi oikeasti välittävän asiakkaan terveydestä eikä vaan olisi innostunut rahastamaan.

Vierailija
30/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina saan lasini aina alle kolmensadan, miinusta 4.75, kolmetehot, kaikista naarmunestoista jne. ei enaa tarvitse maksaa ekstraa. Aurinkolaseja en enaa osta vahvuuksilla kun en jaksa sita vekslaamista. Drugstoresta ostin lasien paalle laitettavat joista ei edes huomaa etta ovat sellaiset ja suojaavat sivuvalolta erinomaisesti, $18.00.  t.usalainen

Vierailija
31/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan nykyään halpisketjuista lasini. Mun näkö muuttuu nykyään aika nopeesti ja mä kyllästyn myöskin aika äkkiä sankoihin. Niinpä ostan kerran vuodessa tai joka toinen vuosi parit uudet lasit (nyt kesällä nisseniltä 2xmonitehot yht. 350 euroa) kuin tuhlaan helvetisti "parempiin" laseihin, jotka kuitenkin menee uusiks viimeistään kahden vuoden kuluttua. Halpisten linssit toimii ihan hyvin sen ajan, ei ehdi tulla naarmuja jne.

Vierailija
32/32 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä kannattaa pidemmän päälle leikkauttaa silmänsä. Mun erikoislinssit pokineen maksoi joka kerta vajaan tonnin. Leikkaus maksoi kolme tonnia ja jos laskee, että lasit pitäisi vaihtaa parin vuoden välein niin säästöä on tullut jo!