Elämäni ensimmäinen emätinorgasmi
Olo on nyt jotenkin naisellinen :) minä voin saada sellaisen, en olisi ikinä ikinä ikinä uskonut!
Kommentit (11)
Miten sait sen? Kerro taustoja?
Onnea! Varmaan upea tunne.
Mä sain kanssa kerran! Sen jälkeen en sitten olekaan saanut:( ehkä yritän liikaa saada niin ei sen takia onnistu.
No vautsi vau, ketään ei kiinnosta!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:03"]Hyi vittu miten kuvottava sana, emätinorgasmi! Hyi saatana.. Vitun suttura hiivainen huoranpillu, kiitos tuostakin mielikuvasta
[/quote]
Mitä pahaa on emättimessä ja orgasmissa, saati sitten emätinorgasmissa? Itse olen estoinen ja olen tässä ollut suhteellisen kauan selibaatissa, mutta naisen keho on hieno ja arvokas eikä normaaleissa elintoiminnoissa ole mitään inhon aihetta.
Emätinorgasmi on se ainoa oikea orgasmi. Se on niiiiiin kokonaisvaltainen ja täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:06"]Emätinorgasmi on se ainoa oikea orgasmi. Se on niiiiiin kokonaisvaltainen ja täydellinen.
[/quote] no mistä tietää et saa semmosen :D
Emätinorgasmi tuntuu syvemmällä ja voimakkaammin kuin klitorisorkku. Siitä sen tietää.
Unohdit mainita että sait sen koska miehellä oli NIIIIIIIN iso!
Mä en ole koskaan saanut orgasmia muuta kuin unessa niin että sitten herään siihen. Miten tuon taidon voisi siirtää valve-elämään??