Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämässäsi ihmisiä, joihin pystyt luottamaan täysin?

Vierailija
29.06.2024 |

Siis vaikka niin, että jos kerrot hänelle jonkun yksityisasiasi, niin voit olla varmaa siitä, että hän ei kerro sitä eteenpäin.

Olen nimittäin itse valitettavasti huomannut, että oikeasti luotettavia ihmisiä on vaikea löytää. Vaikka kuinka luvattaisiin olla kertomatta muille, niin sitten on kuitenkin ihan pakko kertoa kaikki omat ja muiden yksityisasiat "vain niille parille parhaimmalle kaverille" ja näiden on toki ihan pakko tehdä samoin, ja kohta siitä luottamuksella kertomastasi asiasta tietävätkin jo kaikki tutut ja tuntemattomat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään. En luota edes itseeni.

Vierailija
2/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on vain 2 tytärtä, ja heille en tarkkaan huoliani kerro. Kaikki muut on epäluotettavia paskoja, eikä niitä oikeastaan kiinosta yhtään kuin reunalla olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilissä näe joka päivä valioyksilön.

Vierailija
4/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään. En luota edes itseeni.

Tämä on oikea vastaus. Olemme vain ihmisiä, eikä muuta pidä kuvitellakaan.

Vierailija
5/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mulla on vain 2 tytärtä, ja heille en tarkkaan huoliani kerro. Kaikki muut on epäluotettavia paskoja, eikä niitä oikeastaan kiinosta yhtään kuin reunalla olen.

Eli esitän tyttärille että kaikki on hyvin, sisaruksille se ja sama, ne ei vastaa eikä vissiin kiinnosta vaikkei mulla ketään muuta olekaan.

Vierailija
6/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut luottamaan vainoon ja lapseen. En ole kertonut kaikkia salaisuuksiani heille, etenkään lapsen mutta ei myöskään puolison tule kaikkea tietää. Sallin myös heille oman yksityisyytensä.

Mutta joo, luotan niin paljon kuin toiseen ihmiseen voi luottaa.  Ovat tukeni ja turvani ja myös minä yritän olla sitä heille.

Vierailija
7/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin poikani. Luotan pariin muuhunkin lähipiirin ihmiseen.

Vierailija
8/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kenenkään, olen jonkun ihmisen vuosikymmeniä tuntenut ja luullut tyhmänä häntä rehelliseksi ja luotettavaksi,

mutta kyllä olen ollut liian sinisilmäinen monen kohdalla. Nyt kun ikää on jo 60 vuotta olen oppinut, että keneenkään

ei voi luottaa satavarmasti. 

Vierailija
9/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on mennyt. Minulla on tasan yksi ystävä johon voi luottaa. Viimeksi meni luottamus henkilöön, joka on hoitaja. Hän kertoo ystävälleen kaiken minusta, vaikka asioiden pitäisi pysyä salassa. Hänestä pitäisi tietysti tehdä ilmoitus, mutta miten sen todistaa. Inhottavinta oli, että hän kyseli minulta asioita, jokin vastasin rehellisesti ja sitten tajusin, että tämä hänen ystävänsä oli tietojen tarpeessa.

Pienellä paikkakunnalla mikään ei pysy salassa. Esimerkkinä naapuri joka käy yö aikaan hiippailemassa pihalla, hän ei näyttänyt edes nolostunut, kun yllätin hänet eli hänestä on ihan OK käydä toisen pihalla tutkimusmatkalla.

Vierailija
10/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaikki asiat on juoruttu eteenpäin 

Vierailija
11/11 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan 100% mieheeni ja lapsiini. Toki en heillekään aivan kaikkea kerro, en halua siirtää huoliani lapsilleni. Miehelleni en kerro ystävieni asioita, koska hän ei kerro omien ystäviensä asioita minulle. Meillä on luotettavuuden ilmapiiri <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi