The Sims 4
Onko ihan hyvä peli tämä The Sims 4 minun 12-vuotiaalle pojalleni ? Hän nyt joka päivä pyytää tätä peliä, koska hänen luokka kaverilla on sama peli ja hän kehuskelee siitä pojalleni.
Itse en tiedä tästä pelistä mitään, että saisisnko pientä neuvoa tähän ?
Kommentit (57)
Minä pelaan tyytyväisenä kakkosta. :) Onhan siinä ongelmansa, mutta ainakin rakentelu on kivaa ja peli on melko bugiton.
Kolmonen nyt ei ladannut nopeasti edes 4670k 680gtx SSD kokoonpanollakaan, eikä se ruudunpäivityskään ihan täydelliseltä aina tuntunut. Surkeasti optimoitu peli, kaatui se silloin tällöin myös. Samoja ongelmia nähty 4 muullakin koneella.
Minulla on Sims 4 ja se on paljon helppo käyttöisempi kuin kolmonen.Kannattaa ostaa ja myös lisä osat (en pakota sun päätös)
Minä ainakin käytän isäni origin tiliä hän ei nimittän pelaa paljon.En osta sellaisia pelejä jotka ovat ikärajani yläpuolella.ja jos ostan jotain maksan sen hänelle takaisin
Nelonen on kyllä ihan tyhmä. 2 ja 3 parhaat.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 13:40"]Minä pelaan tyytyväisenä kakkosta. :) Onhan siinä ongelmansa, mutta ainakin rakentelu on kivaa ja peli on melko bugiton.
[/quote]
Sama täällä! Olen pelannut sitä vuodesta 2004 kai muistaakseni ja olen rakentanut isoja naapurustoja tyhjästä ja tehnyt kymmeniä perheitä, joille olen keksinyt elämäntarinat ja taustat. Nyt on menossa ties kuinka mones sukupolvikin jo. :) Olen myös ladannut netistä todella paljon modauksia, hienoja vaatteita ja vaikka mitä. En vaan enää edes jaksaisi aloittaa alusta koko juttua, siellä kakkosessa on vaan niin paljon kaikkea etten minä kyllä siihen ole vieläkään kyllästynyt. Välillä on kausia jolloin en pelaa, mutta sitten on taas kiva palata siihen. :) Ja mun simit voi imettää vauvoja siinä kakkosessa! Onnistuu modilla. Yksi miinus on kyllä se että kaikki simit näyttää aika samoilta.
Mistä sims3 saa ostettua? :( en oo mistään kaupasta löytänyt, tilasin puolenkuun pelikaupasta 15pvä viime kuuta, tilaustiedoissa näkyy että on postitettu mutta postin saapumisilmoitusta ei ole näkynyt vieläkään.
Pystyykö simsiä asentamaan mitenkään jos ei ole kannettavassa levyasemaa? Levyhän siinä tulee mukana...
Jos kaikilla kavereilla on 4, ei se mitäään kolmosta halua!
Mulla oli sims 1 n.10-vuotiaana. Kiva peli. Vähän ahdisti kyllä jos sim vaikka kuoli. Mutta sun poika on jo 12, kyllä todellakin voi pelätä.
Oon ostamassa uutta konella Sims 3:sen takia. Mitä luulette, toimiiko nopeasti jos speksit on i7, gtx850 ja ssd asema?
Osta mielummin 3 tai jopa 2. Nelonen on todella haastava. Itse olen kaikki ostanut 1 lähtien kun ovat myyntiin tulleet ja 4 opetteluun meni viikko minulta. Taloja en vieläkään osaa rakentaa. Kolmonen on vaikea vain jos on tottunut pelaamaan kakkosta, ainakin muistan olleeni aivan hukassa aluksi kun kaikki oli uusiksi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 14:23"]Oon ostamassa uutta konella Sims 3:sen takia. Mitä luulette, toimiiko nopeasti jos speksit on i7, gtx850 ja ssd asema?
[/quote]
Toimii halvemmallakin kokoonpanolla.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 13:32"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:20"]Suosittelisin mielummin sims 3:sta. Minulla on nuo molemmat, mutta Sims 4 on kyllä tosi puutteellisesti tehty. Mm vauvat, uima-altaat, avoin naapuristo (joka oli iso juttu), ym puuttuvat, eikä peli ole hintansa veroinen. Sims otti takapakkia takaisin kakkosta kohti, enkä kyllä suosittele hankkimaan nelosta pitkään aikaan. Näkee sitten, kun lisäosia alkaa tulla kauppoihin, että onko nelonen edes silloin pelattava. t. 16v [/quote] olet selvästi kypsymätön pelaaja tai liian naivi. Sims 4 on kehittyneempi, kuin 3. Se on inhimillisempi ja siinä pääosaa näyttelee tunne-elämä mikä oli sims kolmosessa vain kuviteltavissa. Mutta, koska olet vielä lapsi en viitsi enempää väitellä asiasta :D voisi minun suhdedraamat aiheuttaa jopa traumoja. [/quote] Ehkä lisäosien kera. Joo, kehittynyt tunne-elämä on ehkä plussaa (voi jopa mennä vihaiselle paskalle :'D) ja raskaus paljon realistisempi, mutta voitko väittää, ettei peli ole ottanut takapakkia kohti kakkosta? Enkä kutsuisi 16-vuotiasta enää lapseksi, alle 14kk ja olen täysi-ikäinen ^^ [/quote] onhan se tietyissä kohdissa ottanutkin, mutta siinä on myös paljon uutta mitä ei aiemmin ole ollut. Kaikki pelit on yksilöllisiä ja rehellisesti mun mielestä kolmosenkin peruspeli oli aika mitätön ja sitä monet haukkui pitkään, jotka enää ei vaihtais mihinkään :D pikkuhiljaa sitä kehitytään. En malta odottaa millaisia lisäosia neloseen tulee. Siinä olet oikeassa, että tuollaisenaan se on äkkiä koluttu läpi eikä jaksa pitää mielenkiintoa yllä.
[/quote]
Totta. Myös EA on selittänyt mm. uima-altaiden ja vauvojen puutteen näin:
''Sims-pelaajayhteisö on huimaa porukkaa. Aikaansaavaa, aktiivista ja myös äänekästä. Sims 4 –pelin esittelyn jälkeen EA joutuikin joidenkin hampaisiin, kun kävi ilmi ettei peli sisällä vauvoja tai uima-altaita. Virtuaalisten perheiden opastajille tämä oli karmeaa kuultavaa.
EA päätyikin selittämään päätöksiään Sims-sivustollaan. Yhtiön kehittäjien mukaan Sims 4:ssä on niin paljon uutta teknologiaa ja säätämistä, ettei peliin yksinkertaisesti voida laittaa julkaisussa kaikkea mahdollista. Osa jutuista täytyi pudottaa tässä vaiheessa pois, että kehittäjät voivat keskittyä tärkeimmän sisällön tekemiseen ja viilaukseen.
”Vauvojen sijaan päätimme mennä syvemmälle simeihin ja tehdä heistä tunkeikkaampia, uskottavampia ja touhukkaampia”, EA:n Rachel Franklin kertoo.''
Mutta henk.kohtaisesti minä tosiaankin pidän Sims 4 enemmän kuin aijemmista osista. Uskon kyllä että taaperotkin tulee aikanaan, kun uima-allas pakettikin on tullut. (Maksaa tietääkseni jotain 10euroa).
[/quote]uima-altaat ovat tulleet jo aikoja sitten ilmaiseksi. nyt tuli joku poreamme tai joku sellai.
mutta joo, sims 4 on mun mielestä paljon parempi kuin edelliset osat. sitten kun tulee vielä lisää niitä lisäosia niin uskon että sims 4 tulee vielä parempi. ite en tykännyt niin paljoa sims 3, joten tää peli oli kyllä huippu siihen kolmoseen verrattuna.
On hyvä, se on vähän niinkuin nykyajan nukkekoti. :)
Lue täältä perus idea http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_(pelisarja)
Sisältöönsä nähden kyllä kamalan hintainen tuo nelonen ainakin Euroopassa. Meksikon Origin-kaupassa hinta on kohdallaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:38"]
Sisältöönsä nähden kyllä kamalan hintainen tuo nelonen ainakin Euroopassa. Meksikon Origin-kaupassa hinta on kohdallaan. ;)
[/quote]
Se on totta. Saako siis tuolta meksikon originista ostettua suomeen? Silloin peliä ei tod näk saa suomeksi?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 13:38"]
[/quote]
Se on totta. Saako siis tuolta meksikon originista ostettua suomeen? Silloin peliä ei tod näk saa suomeksi?
[/quote]
Saa suomenkielisenä! Ostaminen on hieman monimutkaista, tällä videolla ohjeistetaan (englanniksi):
Miten olette ratkaiseet sen, että sims4 on k12, ja pelaminen tarvitsee origin-tilin, johon ikärajavaatimus on 15 vuotta?
Tässä pelin ikäraja ja tilin ikäraja ei täsmää yhtään.